Nem sokára el is aludtun, és én felkeltem a szokásos dologra, hogy néznek. Felkeltem és annyit látok hogy a BTS többi tagja és a repülő a fele amibe mi vagyunk, mindenki nézett minket röhögve, mosolyogva. Felkelt JK is, és nem értettük mi a franc van. Sokan, majdnem mindenki nézte a telefonját tehát megnéztük, és egy Instagram (több) képen voltunk megjelölve mindketten...Megnéztük, és egyből ránézünk a többiekre meglepetten, kiakadva, de mosolyogva. A képen én, és Jungkook volt ahogy egymásra vagyunk dőlve, a kép már kb 1 órája volt megosztva, tehát több millió megtekintes volt rajta, felolvastuk a kommenteket és mindenki de komolyan mindenki azt írta hogy "Ship" és furcsáltuk is, hogy miért nem írják azt az emberek hogy pl.: "Együtt vannak?!" Vagy valami, mert azért kinézetük volna az emberekből. Mikor megláttuk a kép alatyi feliratot amin az állt: "Nyugi, nincsenek együtt." Aztán telljesen ki voltunk akadva a többiekre, de hülyéskedtünk.
Utána már megint bealudtunk kb 2 órára, aztán felkeltettek hogy kajálunk. Elég sokat aludtunk, tehát mikor eleget ettünk és tele voltunk nem fáradtunk el. Mikor már este kb mindenki megpróbált elaludni, mi elég hiperaktívak voltunk. Telefonoztunk, hülyéskedtünk, beszélgettünk, aztán csak úgy szóba jött az hobbi téma. (Pl.: Mik a hobbiaink)
Mondtam hogy én igazából csak szerkeszteni szoktam, nem nagyon jut más eszembe..(telefonon szerkesztés pl BTS-ről)-Szoktál eddzeni? -kérdezte Jungkook
-Igen! Tényleg el is felejtettem... eddzés után pedig táncolni szoktam. -mondtam
JK- Hah! De jó végre valaki, nem hiszem el!😂
Mondta mosolyogva...💜Z- Tudod hogy kezdtem el eddzeni? Megnéztem az eddzési rutinod. UGYANAZT, csinálom mint te.
JK- Ezt mikor kezdted el? Mármint az eddzést.
Z- Kb 1,5-2 éve. Miért?
JK- Áhh, csak érdekel.
Nem sokára már mindenki aludt. Még mikor az eddzésről beszélgettünk kerdezte, hogy eddzettem-e mar valakivel.
-Nem. -mondtam
Kérdezte ismerek-e gyakorlatokat 2 személyes eddzésre.
-Egyet ismerek. De nem tudom hogy kell jól csinálni -mondtam
Mondta/kérte hogy mutassam meg, van az a gyakorlat mikor bele ülsz egyik embernek az ölébe, a nehezebb ember van alul és a könnyebb felül. A gyakorlat igazából olyasmi mint a felülés, aki alul van "majdnem" telljesen lefekszik, aki felül az előre dől. Ismerte a gyakorlatot, kérte hogy mutassam meg a felső ember szerepét. Előre dőltem, de persze rosszul csináltam.
-Gyere, had segítsek. -mondta..😳
Közelebb mentem, értetlen fejjel, erre megfogott, és átültetett az ölébe...Én persze kezdtem vörösödni és érezni erősebben a pillangókat. Mondta hogy próbáljuk ki, Az ülést hátra döntötte, és mikor hátra dőlt magával húzott. Rendesen fogott, és meg mutatta hogy kell helyesen, és milyen pózban kell megcsinálni, stb...Mikor már jól csináltam, monsta hogy elég lesz. Felkelt, az ülést vissza tette, hátra döntve a fejét csukott szemmel mert elfáradt. Fogta még a derekam, én nem tudtam mit csináljak. Mikor mentem volna el az öléből, nem engedett, a derekamat fogva lassan kinyitva a szemét...😳 Én vissza mentem az ölébe, es megöleltem rádőlve. Volt egy tükör, és azon pont láttam az arcát. Annyit lattam hogy megint becsukja a szemét és elmosolyodik.
***
ESTÁS LEYENDO
✨Szerelem Problémák✨
FanficSzereprők; Zara (én) Irene (Ájrin+ Bsf-m) Maddie (Tesóm Barátja) Kíra (Tesóm) Jade (Tesóm Barátja) Kim Namjoon Kim Seokjin Min Yoongi Jung Hoseok Park Jimin Kim Taehyung Jeon Jungkook