Minden embernek és dolognak van egy múltja. A múlt lehet jó is, és akár lehet rossz is.
Az egész akkor történt amikor
Y/n öt éves volt. Minden álma az volt, hogy állatorvos legyen. Egészen egy napig. Egy esős napon, Y/n bent videót nézett az idősebb testvéreivel. Eddig mindig a szüleivel nézett videókat. Amikor az idősebb testvérei megunták a gyerekdalok hallgatását, elkezdtek Minecraft YouTuber-eket nézni. Y/n is nézte. A idősebb tesók csodálkozva néztek Y/n-re amikor észrevették, hogy te nem sírsz. A szülők boldogan nézték azt hogy a gyerekei végre nem veszsekednek. Boldogan nézték, addig ameddig az első káromkodás el nem hangzott.
A szülők és Y/n testvérei elkezdtek veszekedni. Egy ideig veszekedtek is, ameddig Y/n meg nem szólalt:-YouTuber Szeretnék lenni!- mondta Y/n
Mindenki a szobában csodálkozva néztek Y/n-re, mert eddig állatorvos akart volna lenni.
Tíz év múlva el is kezdte, YouTuver-es pályafutását. Az első videó nem ért el nagy sikereket, mert még egy feliratkozó se volt Y/n csatornáján. De Y/n nem adta fel. Elkezdett még több videót csinálni, és egyre több feliratkozója lett. A szülei nem nézte jó szemmel ezt, testvérei irigykedtek Y/n sikereire.
Egy év múlva Y/n elérte az 1000 feliratkozót. Ez egy nagy mérföldkő minden kis videós számára. Y/n családja nem ünnepelték meg a mérföldkő elérését, és ezt Y/n észre is vette.
-Ti miért nem ünnepeltek velem?- Y/n mondta
Anyja testtartásából Y/n csak a gyengédséget, és az együttérzést tudta kiszűrni, de amint belenézett anyja szemébe, egyből a harag jött elő. Ezután ránézett az apjára. Apjából nem lehetett látni semmit. Ez kiszámítható volt, mert a szíve olyan mint a kő. Itthon sem volt egy jó ideig. Aztán testvéreidre nézett. Rajtuk egyből meglátszódott a színtiszta féltékenység.
Egy kis idő múlva Y/n apja megszólalt:-Miért is?- mondta
-Most értem el az 1000 követőt.- Y/n mondta.
-Ez a te dolgod Y/n. Nem a miénk. Mire számítottál? Hogy veszek neked egy óriási nagy házat Ferrari-val meg 100 bejárónővel? Tudod mit? Hadjál ki minket ebből.- mondta az anyuka.
- De- De- én azt hittem hogy ti szerettek engem.- Y/n mondta és könnybe lábadt a szeme.
-Mi az? Sírni fogsz kisbaba?- mondta a legidősebb tesó.
Y/n egy 180°-os fordulattal megfordult, és kinyitotta az ajtót, azután nagy erővel becsukta.
Egy kép le is esett a falról. Egy családi kép. Amin mindenki olyan boldog volt...
Y/n egy kendővel törölgette a szemeit, a ház elött. Egyszer csak egy ismerős arc felbukkant. Az egyik barátod volt a suliból. Zoé.
-Mi bajod van Y/n?- Zoé kérdezte.
-Velem? Velem minden rendben.- mondta Y/n.
-Biztos? Láttam mindent.- mondta Zoé.
-Mi a- TE KÉMKEDSZ UTÁNAM BAZDMEG?- Y/n mondta
-Nem, én nem.- Zoé mondta.
Mindenki tudja hogy Y/n teljesen más ember ha a családjával van, ha a barátaival van, vagy ha idegenek között van. Otthon Y/n csendes de bőbeszédű, barátaival nagyon hangos, és idegenek között teljesen csendes Y/n.
-AKKOR HOGY HOGY LÁTTÁL MINDENT???- Y/n mondta.
-Ez csak egy kifejezés ember!- Zoé mondta.
-Amúgy menjünk már el a házam elöl mert ránk hívják a rendőröket xD- mondta Y/n
Y/n és Zoé elmentek a ház elöl. Kimentek a parkba.
Meglátták Ákost, Vanesszát, és Márkot.-Szasztok Emberek!- mondta Márk.
-Hé! Ezt már letisztáztuk! Én nem egy ember, hanem én kacsaeledel vagyok!- Y/n mondta
-Kaccccaaaaaaa- mondta Ákos.
-Azt hittem pad vagy.- mondta Zoé.
-NEKED MEG MI A KURVA BAJOD VAN BAZDMEG?- mondta Y/n.
-ÉS NEKED???- mondta Zoé.
-Az komoly. Amikor az ember és a kacsaeledel vitázik. Beszarok.- mondta Márk.
-Akkor Zoé igazából egy Kacsa?- kérdezte Vanessza.
-Kaccccccca!- mondta Ákos.
-TE RETARDÁLT FASZ NE MOND MÁR MINDIG HOGY KACSA MERT KIVISZLEK SZARNI A BOLTBA!- mondta Márk.
-Azta kuvva!- mondta Y/n.
-Kaccccca nullaaa!- mondta Ákos.
-Megyünk szarni?- mondta Márk.
-Inkább feküdjetek le, tudod. 😏😏😏- Mondta Vanessza.
- HA AZT ÉRTED HOGY DUGJUNK AKKOR MEGÖLLEK!- mondta Ákos.
-Várj de két fiú hogy tud dugni?- kérdezte Zoé.
-Biztos van rá módszer.- mondta Vanessza.
-Perverz vagy Vanessza. Perverz vagy.- mondta Y/n.
-Mind azok vagyunk Lol.- mondta Vanessza.
-Ja hát, amúgy Y/n mi van a YouTube csatornáddal?- kérdezte Márk.
-Minden okés, elértem az 1000 feliratkozót.- mondta Y/n.
-AZTA KURVA!- mondta Ákos.
-Gratulálok Y/n!- mondta Zoé.
-Az komcsa fincsa.- mondta Vanessza.
-AZTA JÓ BÜDÖS KURVA ANYÁD AZT HOGY ÉN ESKÜ MEGHALOK NAGYON GRATULÁLOK NEKED Y/N!!!- mondta Márk.
Y/n nagyon boldog volt mert, végre valaki örült a sikerének. Legalább van olyan ember a Földön akiben megbízhat, és együttéreznek vele.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Nem Vagy Egyedül
ФанфікиA borítót kicsit SAD-ist-ról másoltam. Azért bocsi. A sztori rólad (Yn) és a DSMP-ről szól. Remélem tetszeni fog! :D Fontos Rankok #1 dreamsmp