Eğer televizyonda İlluminati diye bir konu açacak olursak, hele bu çocuklar üzerine ise, Walt Disney en başta gelir.
Eskiden de İlluminati kullanmasına rağmen bu aralar "Esrarengiz Kasaba" ile küçük çocukları konusu ve sembolleriyle etkilemeye devam ediyor.
Ben kardeşimin Disney Channel izlememesi için silmiştim. Fakat Esrarengiz kasaba, ki bu sadece Esrarengiz Kasaba değil, konusu ile çok dikkat çekiyor. Hele kullanılan sembol ve objeler, çocukların bilinçaltına yerleşerek onları etkiliyor.
İlk olarak İlluminatinin oyunlarından biri olan bir günlük buluyor Dipper. Tabi bunun farkında olmuyor. Bu günlükte gizemli ve anlaşılmayan şeyler yazıyor ve bunlardan üç adet var. Dipper'ın amcası herşeyin farkında ve bu günlükleri arıyor. Yani eski İlluminati adamı. Dipper'ın kuzeni Mabel ise deli gibi bir şey fakat her hikayenin sonunda onun dediği oluyor. Burada bilmeden ve farketmeden İlluminatinin etkisi altında olduğumuzu vurguluyor.
Sembollere gelecek olursak, üçgen ve tek gözlü pencereler, İlluminati simgeleyen kazaklar, durduk durmadık yere çıkan kavanozda tek gözler, kurukafalar, gözümüzün göremediği fakat beynimizin kaydettiği cinsel içerikli yazılar. Fakat özellikle jenerikten sonra saliselik çıkan İlluminati çılgınlığı ve arada birkaç bölümde çıkan tek gözlü sihirli üçgen bir adam.
Bu çizgi filmin bu kadar etkili olduğuna kardeşim üçgen cam istediğinden bu yana inandım.
Bu yüzden özellikle evde küçük kardeşiniz varsa Disney Channel'ı silmenizi şiddetle tavsiye ederim. Jenerikten sonra çıkan ve üç günlükte ve birkaç bölümde bulunan tek gözlü adam Multimedia'da. Kenarındaki simgelerden kazak, şapka vb. sembolleri nasıl kontrol ettiğini görebilirsiniz.
Ara ara oyun, ara ara dizi ve çizgi film, ara ara da İlluminati'den bahsedip İlluminati Kartları ile ilgili yazacağım... Vote ve Yorum bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlluminatinin Oyunları
De TodoDaha çok mobil dünyadaki oyunlardan paylaşım yapacağım. Ara sıra PC oyunlarına da değineceğim. Televizyondaki sembol ve dizilerle ilgili de yazacağım. İlluminatiyi bilin, farkedin ve DİKKAT EDİN!!!