giriş

680 110 63
                                    

Arkeolog olmak, hayatımda verdiğim en iyi ikinci karardı. En iyi birinci karar ise, Profesör Lee Yangmin'in asistanı olabilmekti.

Profesör Lee Yangmin, ellili yaşlarında, saçlarında yer yer ağarmalar olan fakat buna rağmen cildi sanki otuzlarındaymış gibi duran bir kadındı. Onun makalelerini ve röportajlarını okuyarak büyümüş, beni asistanı yapması için denemediğim yol kalmamıştı. Yalnız çalışmayı severdi ve etrafında insan olmasından hoşlanmazdı.

Elbette bunun sebebi; 25 yıl önce üç ekip arkadaşının, Sahra Çölü'ndeki bir kazı alanında ortadan kaybolmasıydı. Neredeyse bir yıl süren arama çalışmalarına rağmen o üç kişiye dair en ufak bir iz bile bulunamamış, haberlerde manşet olmuşlardı.

O zamana kadar çevresindekiler tarafından oldukça neşeli ve konuşkan biri olarak tarif edilen Profesör Lee'nin, artık hiç gülümsememesi ise üzücüydü. Kaybolan üç kişinin arasında abisi ve nişanlısı da bulunuyordu.

O olaydan sonra devlet, o kazı alanını kapatmış ve girişi yasaklamıştı. Profesör her ne kadar tekrar araştırmak için izin istese de her seferinde reddedilmişti.

Dört yıldır Profesörle çalıştığım için biliyordum ki, araştırmadan vazgeçmemişti. Sadece doğru zamanı bekliyordu. Odasındaki kasanın içi para değil, Sahra Çölü'ndeki o kazı alanıyla ilgili belgelerle doluydu.

Ve yine biliyordum ki, çok yakında gerçekler ortaya çıkacaktı.

Selam. Uyumaya çalışıyordum ama bunu paylaşmadan uyuyamayacağımı anlayınca geldim.

Bölümü olan taslakları paylaşmak❌

Bölümü olmayan taslakları paylaşıp ilerde kendime sövmek ✅

Neyse hem eğleneceğimiz, hem ağımızın açık kalacağı bir kitap olacak. Umarım beğenirsiniz.

Sizi seviyorum 💖

WOW|Han JisungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin