8.bölüm

43 1 0
                                    

Sabah uyandığımda yanımda yoktu.Aşağı indiğimde de kimse yoktu.Merak etmiştim.Sonra bahçeden sesler geldiğini duydum.Bahçeye çıktığımda;Rüya ve Bora kahvaltı masasını hazırlıyorlardı.Derin ve Deniz de yerdeki ouf minderlerin üstünde oturmuş konuşuyorlardı.Gece ortalıkta yoktu.Bahçenin arka tarafına yürürken onun sesini duydum.Biraz daha ilerleyince onu Dobbyle oynarken gördüm.Çok eğleniyorlardı.Uzaktan onu seyrettim.Bir kaç dakika sonra beni farketti.Yanına çağırdı fakat gidemiyordum.Korktuğumu hatırlayınca Dobby'i kulübesine bağladı.Yanıma gelip elimi tuttu.Çimlerin üzerinde öyle yürüyorduk.Durdu.Gözlerimin içine baktı.Şuan tam Dobby'nin yanındaydık.Çok korkuyordum.Titrediğimin farkındaydı.
-Lütfen gidelim burdan.
Konuşurken kendi sesimi bile zor duymuştum.Gözlerimdn yaşlar süzülünce gülumsedi.İnadına mı yapıyordu.Belimden tutup ittiriyordu.Yerdeki puflara oturunca sarıldı.Geri çekildiğinde eli yüzümde dans ediyordu sanki.Bu çocuk rahatlatmayı iyi biliyordu.Şimdi sakinleşmiştim.
-İyi misin sarışın?
Kafamı sallamıştım.Evet sakinleşmiştim ama konuşursam ağlıycağımı biliyordum.Ayağı kalkıp elini uzattı.Bende elimi uzatınca beni kaldırdı.Kahvaltı masasına geldiğimizde masa çok güzel görünüyordu.Kahvaltımızı ederken çok eğlenmiştik.Erkekler içeri geçtiğinde bizde masayı topladık.Artık üstümü giyinmeliydim.Gece'nin odasına çıktığımda banyoda traş oluyordu.Cok fazla sakalı yoktu fakat hafiften çıkmıştı.Onları traş ederken çok tatlıydı.
-İçerde giyin,yanıma gel.
-Ta-tamam.
Neden yanına çağırmıştı ki.Üstümü giyindikten sonra yanına gittim.Beni aynanın önüne çekti.Kendisi arkamdan belime sarılıyordu.Aynada bize bakarken göz göze geldik.
-Bunun için hazır mısın?
-Evet
-Peki sarışın gidelim o zaman.
Yol boyunca konuşmamıştık.Bana aynanın önünde hazır mısın demişti.Evet demiştim.Ama emin değilim.Yani hazır olduğumu fazla sanmıyorum.Mezarlığa girdiğimizde arabada kalmasını istedim ama oda benimle geldi.Semih'e bişeyler yazmıştım.Şimdi onun mezarının başında oturmuş ben nefes alıyor o bu toprağın içinde ölü yatıyordu.
SEMİH'E
Ben geldim sevgilim.Her ay olduğu gibi bu ay yine ben geldim.Farkındayım biraz geç kaldım ziyaret etmekte seni ama özür dilerim.Bak şimdi yanındayım.Nasılsın iyi misin sevdiğim.Umarım iyisindir.Ben sen gittiğinden beri iyi değilim.İyi hissetmeyi bırak kendimi bile hissetmiyorum artık.Bak sana çiçek getirdim.Hani sen bana çicek alıp çiçeğe çiçek yakışır derdin ya bende ondan aldım sana ama yakışmadı toprağa.Hep yanaklarımı sıkardın ya hani,şimdi ise canımı sıkman ne kadar saçma.Varlığını yaşamadan kokunu doya doya içime çekemeden gittin sen.Artık gözü yaşlı gönlü yaşlı bir insan bıraktın arkanda.Hani hiç gitmiycektin.Bitmiycektik biz.Neden yaptın neden yok ettin yarınları.Hayatımdaki dönüm noktamdın sen benim.Senden öncesi ve sen.Senden sonrası olmıycaktı hayatımda.Olmadıda.Sana kızmıyorum sevgilim.Yanlış anlama sadece beni bırakıp gitmene bu sitemim.Keşke kalsaydın yanımda.Saçlarımla oynardın mesela kahve yapardım sana beraber sırf senin için maç izlerdik.Gitmeseydin.Gittin ümitlerim hayallerim yıkıldı bir anda sanki tek kaldım dünyada.Alıştım dedim herkese ama alışamadım yokluğuna.Şimdi tekrar gelsen sarılsan sıkıca prensesim desen tekrar bana huzur bulsam kollarında birdaha hiç ayrılmasak.Hep biz kalsak ama.Olmaz mı SEVDİĞİM...
GECE'DEN
Boş bir mezar için bu kadar ağlaması ve onun için bişeyler yazması çok fazla.Bu kız gerçekten çok aptal.Simdi ağlamaktan arabada uyuya kalmıştı.Onun en büyük acısı Semih'ti.Acı çekmesi beni çok eğlendiriyordu.Bu aptal sarışını o boş mezara canlı canlı gömmek istiyordum.Ama bu kadar kolay elimden kurtulamıycaktı.Daha acıları yeni başlıyordu.Onu en önemli yerinden vurup acı çektiricektim.Semih,ten...

ARKADASLAR KİTABİN ADİ VE KAPAGİ DEGİSTİ OKUYANLAR FARKETMİSTİR.OKUYUCU FAZLA OLMAYABİLİR AMA YPRUMLARİNİZİ HALA BEKLİYORUM HİC Bİ SEKİLDE YORUM YAPİLMADİ BELKİ BASLARİ SIKICI GELDİ SİZE AMA İLERDE COK SEY OLUCAK GECE MASALA ASİK OLUCAK Mİ ?ARDA MASALİN PESİNİ BİRAKİCAK Mİ?SEMİH NERDE? LUTFEN YORUM YAZİN
SİZLERİ SEVİYORUM VE KOCAMAN OPUYORUM OKUYUCULARİM..

GECE'NİN AYDINLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin