Mezarlıktan sonra kendimi iyi hissetmiyordum.Beni eve götürmesini istedim ama o beni eve değil deniz kenarına getirmişti.
-Deniz havası iyi gelir,rahatlarsın
-Eve gidip yanlız kalmak istiyorum.
-Neden kendini bu kadar üzüyosun ki ölmüş gitmiş işte geride kalanlarla mutlu olmayı öğrensene.
-Yeter!!Yeter!! Anladın mı ? Yeterrrr!!! Git burdan seni görmek istemiyorum.Sanane benim hayatımdan onun arkasından böyle konuşamazsın.Sen aşk acısı hiç cekmemişsin belli hiç aşık olmamışsındırda.Çünkü senin kalbin yok.Çık hayatımdan nasıl girdiysen öyle çık bni bir daha ne ara nede sor.Gitsene!!! Yada dur ya sen niye gidiyorsun ben giderim.
Eve kadar nasıl geldiğimi bilmiyorum.Odamı dağıttığımın şuan farkına varmıştım.Cam kenarındaki koltuğuma oturup dışarıyı izlemeye başladım.Bir kaç dakika sonra onu köpeğiyle gördüm.Bu yağmurda köpeğini dolaştırıyordu.Salak olduğu kesindi.Birde bana akıl veriyordu.O an aklıma deniz kenarındaki sözleri geliyordu.Yine kendimi kötü hissetmiştim.Bu yağmurda köpeğiyle dışarda oyun oynuyordu.Gidip evinde oynasana Gece.Bir dakika orda noluyordu.Aşağı nasıl indiğimi bilmiyordum.
-Gece-Masal eve gir!!
-Siz kimsiniz? Ne istiyorsunuz Gece'den?
-Masal sus ve eve gir dedim sana!!
-Rahat bırakın onu!!!
Gece'nin başında toplanan çocuklar gidince kolundan tutup odama çıkardım.
-Bırak beni gidicem!!!-Otur şuraya!!!!!!
Kendim bile inanamamıstım bu kadar bağırdığıma ama onu oturtmaya yetmişti.Şimdi sadece suratıma bakıyordu.Tek kelime etmeden.Dayanamayıp sordum.
-Kimdi o çocuklar? Senden ne istiyorlar?-İşin olamayan konulara burnunu sokma sarışın!
-Peki ben öğrenirim.
-Bu kadar iddialısın demek ki?
-Evet!!
-Benim hakkımda neden bu kadar çok şey ögrenmek istiyorsun? Hayatıma burnunu sokma sebebin ne aptal? Oysa iki saat önce çık hayatımdan diyordun ne değişti birden?
-Gizemli olman olabilir sonra farklısın işte diğerlerinden farklı ve seni merak ediyorum.
Bunları söylerken canını yakmış olmalıydım ki bana birden bağırdı.
-Yavaş olsana aptall!!!Cevap vermeyip sadece bakmıştım.
-Demek farklıyım herkesten.
-Evet.
-Semih'ten demi?
-Hayır!!! Aslına bakarsan evet.Ondanda farklısın.Birbirinize hiç benzemiyorsunuz.Yani dediğim gibi kimseye benzemiyorsun.Dışardan bakıldığında kalpsiz korkutucu birine benziyosun ama seninde kalbin var.Bakışların,gözlerin,sözlerin,duruşların... Bugün söylediklerim sadece sinirdendi.Özür dilerim Gece...
Bir anda beni dolaba çarptı.Canım acımıştı.Ama bana çok yakındı.Nefesi nefesimi buluyordu.
-Nefes almazsan eğer ölüceksin.
Nefes almayı unutmuştum sanki.Kalp ritimlerim değişmişti.Neden Semih'ten sonra ilk defa böyle olmuştum ki.Bir anda oldu herşey.Birden dudakları dudaklarımı buldu.Sanki öpmüyordu dans ediyordu dudaklarımız.Ben karşılık vermeyince geri çekildi.Kıpkırmızı olduğuma emindim.
-Bu kadar kızarıcağını düşünmedim sarışın.
Yatağa oturup bir sigara yaktığı sırada banyoya gidip yüzümü yıkadım.Biraz önce beni öpmüstü ve ben donup kalmıştım.Odaya girdiğimde tsörtünü yerde gördüm.Kendisi yatağın icindeydi uyumustu galiba.Bende yatağa oturduğumda ıslak olan kıyafetlerimi farkettim.Hala üstümü çıkarmamıstım.Uyuduğuna emin olduğumda üstümü çıkarttım.Şuan aptal olduğumu tekrar anlamıstım.Bana boş yere aptal sarışın demiyordu.Ya uyansaydı.Gece'nin tsörtünü alıp üstüme geçirdim.Bir kaç kan damlası dışında çok hoş bir tşörttü.Onun kokusu vardı.Bende çok beklemeden uykuya daldım.
GECE'DEN
Uyuduğunu anladığımda ona doğrü döndüm.Çok fazla masumdu.Tşörtümü giymiş saçları hafif dağınıktı.Gerçekten aptaldı ama.Buğun aşağı indığınde şok olmuştum.O kadar kişiden korkmamıstı.Bu kızla tanıştığimdan beri kimseyi öpmemiştim.Fırsat kalmıyodu ki.Ama hiç bi kızda bu kadar zevk almamıstım.Onu dolaba carptığimda çıkardığı inleme sesi beni çok tahrik etmişti.Semih'i seviyordu ama bana karşıda ilgiliydi.Onu kendime aşık etmeliydim ki canı daha çok yansın kolay işti zaten.Sonuçta ben kimseye aşık olmamıstım o konuda haklıydı.Semih'in aptal sarışınınada olmazdım.Sadece bana ait olucaktı.Günün aydınlanmasına 1 saat vardı.1 saat sonra gidicektim.Elini birden göğsüme koydu.Bende 1 saati ona bakarak geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE'NİN AYDINLIĞI
Roman pour AdolescentsYaşamak ne demek sen biliyor musun? Çünkü ben bilmiyorum.Yaşama sevincimi,nefesimi kaybedeli 3 sene olmuştu. Bitkisel hayattaymışım gibi.Gülüyorum,yürüyorum,konuşuyorum.Ama nefes alamıyorum.onu çok fazla özlüyorum. Kalbimde derin bir yara çarpmıyor...