- Marci! Add vissza a laptopom! – kiáltottam a szobámból kiszaladó öcsém után. Mármint fél öcsém. Vagyis… Nem… Fél sem. Tehát… Egy kis eligazítás:
„15 évvel ezelőtt élt boldogan egy kedves házaspár. Ádám és Míra. A feleség terhes lett, de ezzel egy időben a munkahelyén előléptetésben részesült. Münchenben folytathatta munkáját. Ám ez férjének nem annyira tetszett, mint neki. Ugyanis Ádámnak semmi kedve nem volt nyelvet tanulni, új munkahelyet keresni, egy teljesen új életet kezdeni. Mindezt a hamarosan születendő csecsemőjükkel.
Több hónapon át tartó vita után úgy határoztak, hogy elválnak. Így Míra költözhet Münchenbe, Ádám pedig maradhat Sopronban. Már csak az volt a kérdés, hogy a nemsokára érkező gyermekük, kivel maradjon. A férfi úgy tartotta helyesnek, ha vele marad, hiszen a gyermek anyja a munkát választotta. Ebbe Míra nem tudott belekötni, ezért beleegyezett.
A kisbaba pár hónap múltán meg is érkezett. Mikor 3 hónapos lett, édesanyja elhagyta Magyarországot. A kislány az apukájával maradt.
De az apuka a válás után nagyon maga alatt volt. Az első gyermekét egyedül kellett nevelnie. Segítség nélkül. Mikor a gyermek fél éves volt, Ádám megismerkedett egy Lina nevű hölggyel, akivel igen jóba lett. Neki kiöntötte a szívét. Elmondta neki a felesége döntését, mesélt neki a kislányáról, és hogy most milyen nehéz időszakot él. Lina teljesen megértette, és egy kissé fel is háborodott, hogy egy anya, hogy dönthetett ilyen felelőtlenül, magára hagyva a lányát és a férjét.
Szó nélkül segített Ádámnak. Addig a baba gyermekmegőrzőben töltötte mindennapjait, de attól a naptól kezdve, hogy Lina elkezdett segíteni, vele volt. Lina saját kulcsot kapott Ádámék házához. Egy idő után elkezdett neki főzni, elrendezte a kicsit, és másfél hónap múlva beköltözött hozzájuk. Ezt Ádám ajánlotta fel, mivelhogy Linának is kellett a támogatás. Hiszen gyermeket várt. Már akkor hat hónapos terhes volt, mikor megismerkedtek. Az ő válása sem ment zökkenőmentesen, így Ádámmal mint sorstársak, segítették egymást, és közben egyre közelebb kerültek egymáshoz… Egy kis idő múlva megszületett Lina kisfia. Mikor a lányka 6,a fiú pedig 5 éves lett, Lina és Ádám örökre összekötötték életüket.7 évvel az esküvő után, megszületett közös gyermekük.”
Nos, ez a családom története. A közös gyermek Niki a húgom, aki most 2 éves. Lina fia az én drága öcsém, Marci. Én pedig Ádám és Míra lánya vagyok, Anasztázia.
YOU ARE READING
Zűrös szerelem
RomanceBarátságok, zűrös családi kapcsolatok, izgalmak, és kibontakozó szerelmek.