Épp Nikivel játszottam a szőnyegen, amikor megszólalt a telefonom. Megnéztem ki hív. Ismeretlen szám. Nem szokásom ezeket felvenni, úgyhogy kinyomtam. De pár másodperccel később újra hívott. Felvettem, hogy hagyjon már békén.
-Halló…
-Halló, mit hallózol?
-LARA??- tudtam, hogy ő az, csak ő enged meg magának ilyen stílust a környezetemben, de meglepetésemben azért rákérdeztem.
-Ki másé lehetne ez a ragyogó hang?
- Mondjuk a Grincsé. De tudod most még neki is jobban örülnék.- forgattam meg a szemem. Ez a csaj 2 másodperc alatt úgy fel tud idegesíteni, ahogy senki más.
- Azt hiszed, humoros vagy, Anasztázia? Ki kell ábrándítsalak. Csak szimplán szánalmas vagy.
- Na ide figyelj, nem tudom, honnan van meg neked a számom, és miért hívtál fel, de ha csak ezt akartad elmondani, akkor én most leteszem. –közöltem ingerülten.
- Ó, dehogy. Ne hidd, hogy ennyivel megúsztad. –szólt fenyegetően a telefonba. Kész, itt elegem lett. Elemeltem a fülemtől a telefont, hogy ki tudjam nyomni, ám előtte meghallottam Lara következő mondatát.
- Helgáról van szó. –itt fagyott meg bennem minden.
- Mit akarsz? –kérdeztem flegmán, de közben reszkettem, mert félek, hogy képes lenne borzalmas dolgokat tenni a barátnőmmel. Akár közvetlenül, akár közvetetten.
- Semmi különöset, csak azt, hogy szakítson a bátyámmal. Eddig nem igazán zavart, de úgy látszik, hogy Peti össze akar barátkoztatni vele Engem. Sőt, még a házunkba is elhívta! Ez már sok!
- De Lara! Szeretik egymást, ez normális!
- Nem, nem normális. Az én bátyám ne szeressen egy ilyen senkiházi csajt. –ezzel nagyon felhúzott, de inkább nem mondtam rá semmit.
- Lara… Hagyd őket békén, és foglalkozz a saját dolgaiddal. Köszönöm. –mondtam, majd mielőtt bármit mondhatott volna, gyorsan kinyomtam.
Visszaültem Niki mellé a szőnyegre játszani. De közben végig a telefonbeszélgetésen járt az eszem. Próbáltam azzal nyugtatni magam, hogy egy 15 éves lány végül is semmit nem tud tenni, amivel bántaná Helt… Ennek köszönhetően sikerült abbahagynom az aggódást. Erre a következő percben kaptam egy üzenetet:
„Ha nem mondod meg neki, az apja lemondhat a hírnévről🙂”
Képes volt még egy mosolygós fejet is odabiggyeszteni… Muszáj szólnom Helnek, az apukája munkáját nem kockáztathatom. Cukrász, és országszerte ismerik. Szereti ezt csinálni, nem mehet miattam tönkre.
„Mégis hogy tudnád te tönkretenni?🙂”
Tessék, mosolygós fejet is kap.
„Ani, túl naiv vagy.🙂”
„Sok minden vagyok, de számodra Ani biztos nem🙂”
Nem, azzal nincs bajom, hogy naivnak nevezett. Talán tényleg az vagyok.
„Ó, elnézést, ANASZTÁZIA.”
Nézd már, nem kaptam mosolygós fejet.
„Egyébként kérdésedre válaszolva: Jelentést írok, hogy Helga apja által sütött sütiben többször is szőrszálakat találtam. Majd mire kijönnek ezt leellenőrizni, pár édes kis patkányt rejtek el a lisztek között. Hogy hogy jutok be? Hidd el, szivi, megoldom.🙂”
„Nem tennéd meg”
„Mondtam már, hogy naiv vagy?🙂”
Képes rá. meg fogja tenni, ha Petiék együtt maradnak. Szólnom kell Helgának.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zűrös szerelem
RomantizmBarátságok, zűrös családi kapcsolatok, izgalmak, és kibontakozó szerelmek.