Ma a legjobb barátnőmmel, Helgával találkozom a parkban. Jó lesz végre újra beszélgetni. Mióta elmentek nyaralni, nem beszéltünk.
Épp baktattam ki a kapunkon, amikor Lina utánam szólt, hogy ebédre legyek otthon. Csak bólogattam, aztán intettem neki és elindultam a parkba. Bár kételkedtem, hogy 15 perc alatt kiérek a parkba, tudok beszélgetni Hellel és még vissza is érek, de nem akartam veszekedni, szóval csak beletörődtem sorsomba. Helga már ott volt, és amint meglátott, elkezdett futni felém, majd olyan nagy lendülettel ölelt meg, hogy majdnem elestem. Na, igen. Hel a 3. tesóm. Úgysem vagyok híve a vérbeli testvérségeknek.
- Amúgy… -kezdtem
- Mi az Ani? Baj van?- kérdezte aggódva Helga.
- Ja, nem, csak meg a…
- Helló! –vágott bele a szavamba Peti, Helga barátja. Mindig is idegesített! Végig sem várja, hogy mit akarok mondani, csak hellózik… Igazából irtó helyes, és nagyon tetszik a hangja is… Miket beszélek??? Nekem van barátom. Neki pedig barátnője. Mégpedig a legjobb barátnőm.
Maradjunk annál, hogy ez a srác, igenis irritáló.
-Ani! Mit akartál mondani? –kérdezte Hel.
- Ja, semmi, csak azt akartam megkér…
- Amúgy mit csináltok itt kint? –vágott bele Peti. Újra.
- Beszélgetni próbálnánk, ha engednéd, hogy végigmondjam a kérdésemet! –közöltem indulatosan, mire elmosolyodott.
„Mosolyog? Miért mosolyog??!” –gondolkodtam, mélyen a szemébe nézve.
- Csak nem idegesítelek? –vigyorgott. Fhúú de idegesítő!
- Nem. Nem idegesítesz. Csak szeretnék beszélgetni a barátnőmmel. Örülnék ha megengednéd. –vigyorogtam most én rá. Valószínűleg nem erre számított, úgyhogy csak meglepetten bólogatott. Én meg büszkén mosolyogva Helgához fordultam.
- Szóval. Csak szerettem volna megkérdezni, milyen volt a nyaralás.
- Ó Ani! Nagyon megijesztettél! Azt hittem baj van. -mondta mosolyogva, mire csak megöleltem.
- Szívem, szóltál már neki a csajos bulitokról? –kérdezte Peti.
- Jaj, nem, köszi, hogy szólsz! –mondta Helga, majd egy hosszú csók következett.
Kínossá vált számomra a helyzet, úgyhogy el is köszöntem. De Hel elkapta a kezem.
- Nem is érdekel, hogy a ’csajos buli’ elnevezés mit rejt?
- De! –válaszoltam.
- Igazából csak annyi, hogy összegyűlnénk a Prepa cukrászdában, várjunk csak –elkezdett az ujján számolgatni- öten, és beszélgetünk, sütizünk.
- Oké! És meg vagyok hívva?
Elnevették magukat és megcsókolták egymást. Annyira aranyosak együtt, hogy azt nem lehet elmondani. De mégis féltem Helgát. Peti a világ legundokabb lányának a bátyja. Lara igazából az ősellenségem. És ugyanígy Helgáé is. Nincs egy jó szava senkihez, csak menőzik az i-phone telójával, a „csodás alakjával és frizurájával”. És valószínűleg abból táplálkozik, hogy bunkóbbnál bunkóbb beszólásokkal illet mindenkit. Helgával és velem már többször is kicseszett, és aggódom, hogy nem örül annak, hogy az egyetlen lány-rajtam kívül-aki vissza mer szólni neki, a tesójával van együtt.
- Igen! –szakították meg a gondolatmenetemet, a kérdésemre válaszolva.
- Na és kik lesznek ott? –merült fel bennem a kérdés.
- Lili és Anna C-ből, te, én és Peti.
- De az úgy nem is csajos!
- Én csak felügyelek rátok! –szólt Peti. Mindhárman elnevettük magunkat.
- Lányok! –szólalt meg Peti.
- Igen? –kérdeztük egyszerre Helgával.
- Nem lenne baj ha Lara is jönne? Mert elhívtam. Legalább barátkoznátok. Úgyse vagytok valami jóban. –mondta elhúzva a száját.
Naná, hogy nem vagyunk jóban! Nem a mi hibánk! Mióta ismerjük, csak lenéz minket, és bunkózik. Pont az ilyen alkalmaktól féltem Helt…
Ránéztem a legjobb barátnőmre, és ugyanezt olvastam le az arcáról. Mivel egyikünk sem szólalt meg, valószínűleg Peti is érezte, hogy hülyeséget csinált. Egyszer csak megszólalt a telóm. Nagyon megörültem, hogy valaki volt olyan kegyes, és kiment ebből a szituból. De az a valaki nem kimentett, csak áthelyezett egy másik borzalmas szituációba.
Lina volt, és kiabált a telefonba, hogy lekéstem az ebédet. Upsz. Miután leraktam, gyorsan megnéztem, hogy mennyi az idő. Fél egy. Király. Háromnegyed órája jöttem el otthonról, de már mehetek is haza egy jó kis fejmosásért.
YOU ARE READING
Zűrös szerelem
RomanceBarátságok, zűrös családi kapcsolatok, izgalmak, és kibontakozó szerelmek.