𝙃𝙀𝙍

2.7K 49 9
                                    

𝙔/𝙣-𝙇/𝙣'𝒖𝒈𝒉 𝒊 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒂 𝒄𝒊𝒈𝒂𝒓𝒆𝒕𝒕𝒆'

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝙔/𝙣-𝙇/𝙣
'𝒖𝒈𝒉 𝒊 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒂 𝒄𝒊𝒈𝒂𝒓𝒆𝒕𝒕𝒆'

𝐲/𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐰 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐧 𝐇𝐲𝐨𝐬𝐚𝐧 𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥. 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐨𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐝𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐚𝐧𝐲 𝐥𝐨𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲/𝐧 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐚𝐭 𝐇𝐲𝐨𝐬𝐚𝐧 𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐒𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐥𝐚𝐬𝐭.

𝐲/𝐧 𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭, 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐦𝐨𝐤𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐫 𝐩𝐚𝐧𝐢𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠, 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐚 𝐩𝐨𝐬𝐢𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐧𝐞𝐜𝐞𝐬𝐬𝐚𝐫𝐲.
𝐲/𝐧 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐚 𝐭𝐫𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐫 𝐛𝐮𝐭 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐫𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐮𝐧 𝐨𝐟 𝐢𝐭. 𝐲/𝐧 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦𝐬 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐮𝐬𝐢𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐝𝐝𝐬 𝐚 𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐬, 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐝𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐮𝐭 𝐠𝐨𝐭 𝐛𝐨𝐫𝐞𝐝.

𝐲/𝐧 𝐡𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐧𝐠 (𝐡/𝐜) 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐢𝐫(𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐥𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐞𝐞)
𝐛𝐮𝐭 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐧 𝐢𝐭 𝐠𝐞𝐭𝐬 𝐜𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐮𝐦 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐢𝐫.(𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐝𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐢𝐜)
(𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐚𝐧𝐠𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐢 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐲𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐨 𝐬𝐮𝐟𝐟𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡)

𝐲/𝐧 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐟 𝐆𝐰𝐢-𝐧𝐚𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐚𝐦-𝐫𝐚(𝟐 𝐢𝐧𝐜𝐡𝐞𝐬 𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐍𝐚𝐦-𝐫𝐚)

Tᴡ: ʏ/ɴ ᴅᴏᴇsɴ'ᴛ ᴍᴀᴋᴇ ғʀɪᴇɴᴅs, ᴍᴀᴋɪɴɢ ʜᴇʀ sᴀᴅ ᴀɴᴅ ʟᴏɴᴇʟʏ ᴍᴇᴀɴɪɴɢ sʜᴇ sᴜᴄᴋs ᴀᴛ ᴍᴀᴋɪɴɢ ғʀɪᴇɴᴅs. (Tʜɪs ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴛʀɪɢɢᴇʀɪɴɢ ᴅᴜᴇ ᴛᴏ sᴇʟғ ʜᴀʀᴍ)












𝐢 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐨𝐰𝐧 𝐲/𝐧 𝐧𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐞, 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐲𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤. 𝐲/𝐧 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐚 𝐟𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐢𝐧 𝐬𝐩𝐨𝐥𝐢𝐞𝐫𝐬.

𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐛𝐚𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐲 𝐬𝐨 𝐩𝐥𝐳 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐛𝐚𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐩𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐞𝐫𝐫𝐨𝐫𝐬

𝐁𝐞𝐬𝐭 𝐑𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧/𝐢𝐧 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐦𝐨𝐝𝐞 Iɢ??:)

(Sorry for typos)
(Basically all of us have brown hair.. and dark brown hair making it look back.. unless you dyed your hair but te amo❤️)

𝐘𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞; 𝘊𝘪𝘨𝘢𝘳𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘣𝘶𝘳𝘯Where stories live. Discover now