13-Final

1.5K 65 157
                                    


Hoşgeldiniz , keyifli okumalar 💖✨

Bölüm için size bir kaç tane şarkı paylaşmak istiyorum :'))

"Doktorlar çok endişeleniyorlar . 2 hafta bile olmadı daha ama 10 kilo verdi ."

"Yemek yemiyor mu?"

Atsushi sıkıntıyla başını kaşıdı .

"Ağzına bile koymadı . Doktorlar artık vitamin takviyesi olarak serum vermeye başladılar . "

Dazai sessizce telefonun diğer tarafında bekledi .

Aynı düşündüğü gibi davranıyordu  Chuuya . Ama aklını karıştıran şey neden Liman Mafyasının Chuuya'nın yanına gelmiyordu .

Neredeyse 2 hafta olmuştu ve hastanenin çevresinde bile bir Mori'nin adamı bile yoktu .

"Sana yollayacağım kitabı ona ver . "

Atsushi yüzüne kapanan telefonla beraber sıkıntıklı bir nefes verdi .

Chuuya-kun'un bu halleri oldukça korkutucuydu . Sürekli Odasaku'yu öldürmedim diye sayıklayıp duruyordu .
Yaraları ise daha düzgün iyileşmemişti bile . Sanırım tek sevindirici haber 1 aya tamamen yürüyebilecek duruma gelebileceğiydi .

Koridorda oyalanırken çok geçmeden Dazai'ın Chuuya için gönderdiği kitap acemilerden biri tarafından Atsushi'ye verildi .

Atushi kırmızı beyaz kaplı kitabı elinde incelerken bu kitabın Dazai-san'ın her zaman yanında taşıdığı kitap olduğunu farketti .

Yavaş adımlarla Chuuya'nın bulunduğu odanın önüne geldi . Hafifçe kapıya tıklattı. 

"Chuuya-kun içeriye geliyorum ?.."

Yine içeriden bir ses gelmemişti . Gerçi Atsushi buna alışmıştı. 

Kapıyı yavaşça açtı ve içeriye girdi .

Chuuya yatakta yarı uzanır bir haldeydi .
Sırtı yastıklarla sabitlenmişti .

Kapıyı aynı yavaşlıkla kapattıktan sonra hafifçe boğazını temziledi .

Chuuya'nın bakışları kapıya kaydığında Atsushi ile göz göze geldi .

"Nasılsın ?"

Atsushi'nin sorusuna karşın Chuuya sessizliğini korumaya devam etti .

Saçı başı dağılmış gözleri ise kıpkırmızıydı .

Atsushi hafifçe yutkundu ve elindeki kitabı Chuuya'ya uzattı .

Chuuya bakışlarını kitaba çevirdiğinde ilk görüşte onun Dazai'ın kitabı olduğunu anlamıştı. 

Kaşları istemsizce çatılırken anlamayarak beyaz saçlı çocuğa baktı . Çatallaşmış sesiyle mırıldandı .

Çifte İntihar  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin