9

2.3K 79 251
                                    

Bir insana bağımlı olunabilir miydi ?

Belki de daha fazlası bile olabilirdi ?

Ben de ona bağımlıydım ...

Dazai ...

Bende sana aşığım ...

Arabaya bindiğimiz gibi her şeyden uzaklaşmak amacıyla kimlik dahi sorulmayan ufak motellerden birine gitmiştik .

İçeriye girdiğimiz gibi Dazai'ın dudaklarına yapışmıştım .

Dazai hiç zaman kaybetmeden beni kucağına aldığı gibi kapıyı kapattı. 

Öpüşmelerimiz derinleşirken Dazai yatağa doğru yöneldi . Beni yavaşça yatağa yatırdığında üstümdeki ceketi çıkarıp bir kenara fırlattı .

Her şeyi onun halletmesini beklercesine yattığım yerden kımıldamıyordum .

Gömleğimin düğmelerini tek tek çözerken çıplak kalan göğsümde dudaklarını gezdiriyordu .

Kalp atışlarım artarken onun dokunuşlarıyla inlemeden yapamıyordum .

Göğüs uçlarıma ufak öpücükler bırakırken elleri pantolonumun kemerine ardında fermuarına yöneldi .

Yüzüm anın verdiği zevkle kızarıp mayışırken sağ elimi Dazai'ın saçlarına yönlendirdim .

Onu kendime daha da bastırmaya çalıştığımda göğüs uçlarımı ısırmaya başladı .

Ben acıyla inlerken onun nefes alış verişleri hızlandı .

Pantolonumu hızlıca indirip bacaklarımdan kurtardı .

Dudaklarını da vücudumdan çekerken yataktaki halime uzun uzun baktı .

Sadece bir dakikada aldığım zevkten mayışmış bir şekilde ellerim iki yanımda uzanıyordum . Saçlarım bembeyaz yatakta dağılmış bir haldeydi . Yüzümün ise kıpkırmızı olduğuna emindim .

Bitap bakışlarımla Dazai'a bakıyordum .

Yine o garip bakışlarıyla bana bakarken uzun ceketini çıkarıp yere attı . Ardından hiç beklemeden gömleğinin düğmelerini çözerken sargılı vücudu ortaya çıktı .

"Chuuya..."

Küt küt atan kalbimle Dazai'ın yüzüne geri baktığımda pantolonunun kemerini açıyordu .

"Şu halini bir varlığın bile görmesine dayanamam . "

Söylediği şeyle yüzüm daha da kızarırken utançla elimle yüzümü kapatmaya çalıştım .

"Ne saçmalıyorsun gerizekalı ! Sahilde hiç mayolu insan görmedin mi!"

Dazai'ın gülüşü kulaklarıma deydiğinde kalbim daha da hızlı atmaya başladı .

Pantolonun yere düşme sesini duyduğumda ellerimi yavaşça yüzümden çekerek ona doğru baktım .

"Chuuya ... Gördüğüm en seksi varlık sensin ."

Ona şaşkınca bakarken o ise tüm vücudumda gözlerini gezdiriyordu .

Ellerini yavaşça bacaklarıma değdirdi ve nazikçe tutarak kaldırdı .

"Bu kırılgan gibi duran ama oldukça güçlü bacakların ..."

Yüzüme vuran sıcaklıklıkla inanamayarak ona bakıyordum .

Elleri bacaklarımı okşayarak ilerlemeye devam etti .

Kalçama vardığında ellerini boxerımın içine soktu .

Çifte İntihar  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin