Merhaba arkadaşlaaarr 🧚
Bu bölüm ile beraber 2 özel bölüm yayınlamaya karar verdim 😸 Çünkü yorumlarınızı okuyorum ve aklıma bir kaç şey soktunuz ahhahahahahhaGülemekten öldüğüm bir kaç yorumu canlandırmaya karar verdim.
Keyifli okumalar 🤍
Hâlâ Çifte İntihar kütüphanenizdeyse ne mutlu bana 💓💃
Bu arada başka bir bxb seris yazmaya başladım. Ona da şans verirseniz çok sevinirim 😽😻
Şimdi sizi Merlin Barında tekrar karşılaşan iki salak aşığımızın ilk gecelerinin olduğu güne tekrar ışınlıyoruuuummm...
Keyifli okumalar efeniiiimm 💗
Ortam güzel, önümdeki sarışın çıtır oldukça azdırıcı... Sadece odaklan.
"Ah, durma! Ah!"
Sikerim böyle işi!
Sinirle yataktan doğruldum ve yatak başlığının olduğu duvara baktım.
"Birbirlerini değil de bizi sikiyorlar sanki şerefsizler!" Sikimde hissettiğim elle bakışlarım duvardan altımdaki sarışın kadına kaydı.
"Hadi biz de devam edelim." Sikimi sıvazlayan elleri beni mayıştırırken ona doğru eğildim ve sıkıca tuttuğum sağ memesini emmeye başladım. Sarışın çıtır zevkle inlerken sikimdeki eli daha da hızlandı.
"Dazai, ahh!" Yan odadan gelen bağırtıyla bakışlarım duvara tekrar kaydı. Yan odadaki orospu evladı nasıl sikiyorsa duvarı yıkacaktı.
"Şimdi sikicem belalarını." Öfkeyle doğrulduğumda yataktaki kadın afallanarak doğruldu.
"Şaka gibisin. Kaldıramadığın sikinin suçu onlar mı?"
Kapıya varamadan öylece kalakaldım. Bu kadın bana bozuk mu diyordu?
"Sikeyim Chuuya, çok iyi sallıyorsun götünü."
Adamın çıldırmışçasına bağırmasıyla seslerin kesilmesi bir oldu.
"Sonunda bitirdiler. Şimdi rahatladın mı?"
Elbette rahatladım. Bu kadar rahatsız edici bağırtıları duymak beni azdırmıyordu sonuçta!
Yatağa doğru yürüdüm ve dizlerinin üstünde oturan kadının saçlarını güzelce topladım. Kadının yüzünde güzel bir sırıtış belirince sikimde yanan ateşle arzu dolmaya başladım. Diğer elimle sikimi tutup kadının başını eğdim. Sikimi ağzına vururken açılan ağzına yavaşça soktum. Kadın büyük bir ustalıkla sikimle yüzleşirken sertleşen sikimle ağzından boğazına doğru ilerlemeye çalıştım. Ardından yavaş yavaş gel git yaparken patlayacak gibi olan sikimi hızlıca ağzından çıkardım. Şimdi boşalamazdım.
Kadını sertçe geriye ittiğimde kadın yatağa sırt üstü düştü. Bacaklarından tuttuğum gibi yatağın kenarına çekerken bacaklarını iki yana açtım. Herhangi bir deliğe girmek için kuduran sikimi güzelce ıslanmış amcığına sürterken genizden gelen bir sesle mırıldandım.
"Amın benim için mi bu kadar ıslandı, fıstık."
Kadın seksi bir kahkaha atarken alt dudağını ısırdı. Bir an önce içine girmem için kalçasını oynatarak sikime amını sürtüyordu.
"Hadi koca adam, yan komşular başlamadan sik beni artık."
Genişçe gülümsedim ve sikimi dar amına yavaşça soktum. Ucu anca girerken kadının kısık iniltileri beni daha da heyecanlandırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çifte İntihar +18
Short Story***Bu hikaye bir yaoi türüdür. Soukoku Genç adam , bar sandalyesinde otururup en sevdiği şarabını yudumlarken yine aklına o gelmişti . Gençliğinin büyük bir kısmı tamamen onla geçmişti . O kadar iyi anlaşamasalarda genç adam ona hep değer verirdi...