Leya Kırşan- kitap okumayı seven, aslında sevecen neşeli biridir ama arkadaşları dışında kimse bilmez,herkes asi biri diye bilir. Lise 3 gidiyor. Arkadaşları Deniz Alara Tuana.
Yağız Kılınç- spor yapmayı basketbol oynamayı sever. Kızlarla pek ilgilenmiyor. Ama kızlar Yağıza bayılır. Çok yakışıklı birisidir.
En yakın arkadaşı Çağandır. Lise 3 gidiyor.Alara Kardak- Biraz içe kapanık biri, Leya gibi sevecendir ama bunuda herkes asi biri olarak bilir. Arkadaşları Deniz Tuana Leyadır.
Yağızla arkadaştır.Çağan Efe Ak-futbol oynamayı sever, çapkın biridir. Kızlar buna,buda kızlara bayılır. Yakın arkadaşı Yağızdır. Yağızla aynı sınıftalardır.
Deniz Erayvaz- çok neşeli sevecen çocuksu ruhlu biridir. Leyayı ve çikolatalı sütlerini çok sever. Her şeye pozitif bakar. Leya Tuana Alara ile aynı sınıftadır.
TuanaNaz Tiryaki-arkadaslarina değer veren basketbol oynamayı seven güzel bir kızdır. Bunu asi olarak bilirler.
Arkadaşlar bunlar iyi karakter gibi düşünün. Yağız ve Çağan aynı sınıfta,Leya Alara Tuana Deniz ise başka sınıftalardır yani aynı sınıfta değiller. Şimdi geçelim kötü karakterler.
Esat Polat Güler- babasının gözüne girmek için her şeyi yapan, kötü biri. Ülkü Özgür üçlüsü olarak dolaşırlar. Yağız ve Çağani hiç sevmez. Tuanadan hoşlanıyordur. Leyalar ile aynı siniftalar.
Ülkü Hilal- şımarık süslenmeyi seven biri. Tuanadan nefret eder. Özgür Esat ikilinin yanında takılır. Yağıza aşıktır.
Özgür Ege Nalcı- serseri tipi vardır, Yağız ve Çağandan nefret eder. Leyaya aşıktır. Ülkü ve Esat ikilisi ile takılır.
Leyayla aynı sınıftadır.223 kelime tanıtıma göre çok iyi. Tanıtım bu kadardı umarım seversiniz. Açıkçası şu an çok heyecanlıyım ve ilk kitabım olduğu için. Dizide ağırlıklı olarak LeyYağ olucaktır. Dizi ismin LeyYağ şarkısıdır. İyi günler 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni sana sen ~LeyYağ
Science FictionSana hiç aşık olmayacak birine aşık olmak... -benim hakkımda ne düşünüyorsun,bilmek istiyorum..