Leya: Ne alakası var?
-leya benim hakkımda ne düşünüyorsun, bilmek istiyorum
Leya: birşey düşündüğüm yok,sende benim bir arkadaşımsın o kadar.
-dogru sadece arkadaşınım,sen git ben kendim pansuman yaparım.
Leya:hadi bays ben kaçar.Yağız'ın anlatımından.
Gerçekten gitmişti. Tabi kalmasını mı bekliyorsun Yağız. Herkese soğuk yapan okulda popüler olan bir kızdan ne bekliyorsun ki. Ben her ne olursa olsun Leyaya çok farklı baktım. O bana bakmasa bile arkadaşı olarak bile görse ben onu her zaman seveceğim... Elime pamuk aldım kolonyaya batırdım pamuğu,nasıl pansuman yapıldığını bile bilmiyordum kendi kendime pansuman yapicam diye Leyaya trip attım. İyi halt yedin Yağı- kapı açılmıştı,gelen Leyaydı. Gözlerime inanamıyorum şu an gerçekten Leya gelmişti kalbim delicesine atmaya başladı.
-Leya?
Leya: Gönlüm el vermedi Yağızcim,gel pansuman yapayım benŞu an sevdiğim kız bana kıyamadı geri geldi,bana pansuman yapicak artık rahatça ölebilirdim.. yanıma oturmuştu eline pamuğu aldı kaşımda gezdirmeye başladı. Şu an kalp atışlarıma sahip çıkamıyordum. Eminim Leya kalp atışlarımı duyuyordur. Nefeslerimiz bir birine çarpıyordu. Çok utanıyordum,resmen kız gibi utanıyordum..
-ahh
Leya:off çok özür dilerim ya
-sorun yok Leya,bir anlık dalginligima geldi,o yüzden acıdı.Bana kafasını sallayıp gülümsemişti,o kadar güzel gülüyordu ki,beni oraya gomseler razıydım.
Leya: Yağız iyi misin?
-e-evet iyiyim ne oldu ki?
Leya:kalp atışların çok hızlı.
-ş-şey bir güzel bişey hatırladım-da ondan.Ne saçmalıyorum ben ya,off
Leya:anlatsana
-ha?
Leya:hatırladığın güzel şeyi anlatsana.
-Bir kız var,o kadar güzel,masum,saf,temiz kalpli biri ki aşık olmamak elde değil.
Leya:çok şanslıymış kız
-neden ki?
Leya: böyle güzel sevmen cok hoş.Kalbime artık gerçekten sahip çıkamıyordum, delicesine atmaya başladı. Keşke o kızın kendisi olduğunu bilseydi,ama beni reddetmesinden korkuyordum.
Leya:pansumanda bitti,kendine dikkat et bir daha böyle kavgaya falanda karışma,hadi görüşürüz.
-Leya
Leya: efendim Yağız?
-ben teşekür ederimBana gülümsedi ve çıkmıştı. Kavgaya karışma dedi bir daha asla kavgaya karışmam artık. Sevgilisiymişim gibi emirler verdi bana,o kadar güzel bakıyordu ki.. oturduğum yerden kalktım ve revirden çıktım. Sınıfa doğru gidiyordum ki Çağan geldi
Çağan:olm nerdesin sen? İki saattir seni arıyorum yoksun ortalıkta
Yağız:revirdeydim Çağan,sen nerdeydin.
Çağan:Tuanayla birlikteydim, pansuman yaptı bana.
Yağız: Leyada bana pansuman yaptı.
Çağan:oha şaka mı? Sen nasıl yaşıyorsun peki? Leyaya baktığın zaman ölecekmis gibisin yanında olduğu zaman nasıl ölmedin.
Yağız:susta yürü derse.Leyanın anlatımından.
Sonunda son derste bitmişti,çok yorulmuştum yaptığım birşeyde yoktu. Çantamızı fln toplayıp sınıftan çıkmıştık. Çağan yanımıza gelmişti.
Çağan:Tuana birlitke gidelim mi?
Tuana:pardon?!
Çağan:eve kadar birlikte gitsek?
Tuana: hayır olmaz! Kendim giderim ben.
Deniz:Tuana gitsen ölür müsün?
Tuana:Evet ölürüm.Tuana yanımızdan uzaklaştı çağanda peşinden gitmişti. Alara ve Denizde yanımdan ayrıldılar. Bende kendim gidecektim. Okuldan çıktım yağmur yağmaya baslamisti. Yağmurlu havayı çok severdim. Eve kadar yağmurlu havada yürüyerek gidicektim. Yağmur dahada şiddetlenmeye basladi,ben ise buna çok seviniyordum ki birden kafamda birşey hissettim. Arkama döndüğüm sırada Yağız vardı. Kafama kitap tutmuştu.
Leya: Yağız?
Yağız: yağmur çok şiddetli, baktım şemsiyende yok ıslanıyordun bende kitap tutayım dedim.
Leya:çok naziksin beyefendi ama ben yağmurda ıslanmaya severim.
Yağız:o zaman tek ıslanma birlikte islanalım hanımefendi.Kitabı çekmişti, gerçekten çok iyi biriydi onu daha yakında tanımak istemistim,kimseye kolay kolay güvenmezken Yağız çok farklıydı.
Yağızla birlikte yürüyorduk. Gözlerini kapatmış yürüyordu, düşerim diye hiç mi korkmuyordu acaba?
Leya: Yağız gözlerini açsana düşeceksin şimdi
Yagiz:hay hay efendim.
Leya: Yağız bana kendin hakkında birkaç bişey anlatsana
Yağız:neden ki
Leya:seni daha yakından tanımak istiyorum..Bunu dediğimde utanmıştım ve kafamı önüme çevirmiştim. O birini seviyordu ve benim bu yaptığım hiç hoş değildi.
Yağız: şu an ne düşünüyorsun?
Leya: vazgeçtim anlatma. Sen birini seviyorsun ve benim yaptığım hoş değil.
Yağız:çok güzel bir kalbiniz var hanımefendi..Bu dediği üzere onunla göz göze gelmiştik. Gözlerinin rengi siyahtı ve o kadar güzel bakıyordu ki..
Yağız: şuradaki bankta oturalım mı?
Leya: olurrCağTu
______________________________________
Evet yine kestikk. Hellö canlarım nasılsınız iyi misiniz? Bölüm full LeyYağ diyebilirim. Nasıldı bakalım bölüm fikirlerinizi söyleyin. Oy vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni sana sen ~LeyYağ
Science FictionSana hiç aşık olmayacak birine aşık olmak... -benim hakkımda ne düşünüyorsun,bilmek istiyorum..