Leya's pov.
Güneşin yüzüme vurması ile hemen kalktım, hazırlanıp babama haber vermeden evden çıktım.
&
"Günaydın sevgilim"diyip Yağız bana sarılmıştı,"günaydınn" diyerek bende karşılık verdim. Tuana okulun kapısından nefes nefese koşarak gelmişti ki sakince bizim yanımıza gelen Çağan'a çarptı.
"Yavaş gelsene kızım"demişti Çağan Tuana'ya. "Asıl sen yavaş gel,neyse haberi duydunuz mu" demişti, Tuana.
"Yo ne haberi"dedi Yağız merakla, açıkçası bende merak etmiştim."Alara'nın babası okulu satın almış" dedi Tuana istemsizce, şok olmuştuk.
"Neden peki"dedi Çağan,"Bilmiyorum Alara'nın kendisine sorarız artık"dedi.
"Peki sen nereden öğrendin bunu Tuana,yani daha okulun eski sahibi bile bir şey demedi bize" demiştim."Kızım Instagram'a gir bir bak açıklama yapmış" demişti Tuana, Çağan Yağız ve ben hemen telefonlarımızı elimize alarak Rafet'in Instagram hesabına baktık ki açıklama yapmış. Biz bir kez daha şaşırmıştık.
"Sizcede çok garip değil mi ya, üstüne üstün benim annem Alara'yla pek muhatap olma dedi" Yağız,ben ise"nE,neden?" Diye sordum ki Tuananında aileside böyle demişti. "ya benimde ailem böyle demişti bir ara"diyerek lafa atladı Tuana.
Çağan"Sizin ailenizin birden böyle demesi, babasının okulu satın alması hatta Alara'nın babası yurt dışından yeni geldi demi?", Tuana"evet yeni geldi,hatta onun geldiği gün demişti bana bunu annem" diyerek Çağan'a cevap vermişti.
Benim aklımda bir sürü soru vardı, Yağız beni kendine çekerek alnımdan öptü ve merak etmememi söyledi,ben ise gülümseyip ona sarılarak durmuştum. "Bence kesin bir şeyler dönüyor"diye Çağan olayları anlamaya çalışıyordu,ki bizde aynı şekilde.
"dersin başlamasına çok az kaldı,ilk ders bittikten sonra alt katta bir oda var,orada toplanalım dördümüz,sonra bir şeyler buluruz"dedi Tuana bizde kafamızla onayladık. "Ee Yağız bey artık sevgilinizi ben alacağım dersten sonra görürsünüz artık"diyerek benim elimden tuttu Tuana, Yağız ise bana sarılıp iyi dersler diye Çağan'la gitti,bizde sınıfa gittik.
°
"ee şimdi ne yapıyoruz?"diye sordu Çağan,"Bilmiyorum ama bir oyunlar dönüyor burada"Tuana,ellerini sıkarak masaya sertçe vurmuştu. "Tuanacım sakin ol bak eline bir şey olucak" demiştim endişeli şekilde"Merak etme bir şey olmaz"
"Yinede sakin olmaya çalış Tuana"
"Tabi ya"
Diyerek Tuana bilgisayarını eline aldı ve bir şeyler yapmaya başladı
"Ne yapıyorsun Tuana"diyerek Çağan Tuananın yanına geçti
"Alara'nın babasını araştıralım, bakalım kim bu adam" diye yanıtlamıştı Çağan'ı. Birden hepimizin telefonuna bildirimler gelmeye başladı bizde telefonlarımızı elimize aldık ve baktık.Taygulisesi
Fenasigi, esmax01 ve 219 diğerkişi
Taygulisesi Leya Kırşan'a aşk yaramış olmalı ki,alfa tipi kalmamış Tuanada öyle;) Bunu söylememi isteyen @|Berilliste , artık okulda olan her şeyden haberdar olacaksınız muah. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz Tuananaz leyakirsan ?Ben sinirle"bu ne şimdi,kim cesaret eder böyle bir şeye"diye bağırdım.
"Sevgilim sakin ol" diye Yağız beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni sana sen ~LeyYağ
Science-FictionSana hiç aşık olmayacak birine aşık olmak... -benim hakkımda ne düşünüyorsun,bilmek istiyorum..