Leyanın anlatımından
Bugün çok yorucu bir gün olmuştu,bitmek bilmemisti. Kafamı yastığa koydum,hemen uykuya dalmıştım.
Neyse sabah olur.
Telefonum binlerce kez çalıyordu,ama uyanmak istemiyordum. En son telefon çalmıştı baktım Yağız arıyordu hemen açmıştım,uykulu sesimle konuşmaya başladım.
📲Y- naber Leya
📲L-iyidir Yağız
📲Y-yeni mi uyandın sen?
📲L:evet
📲Y:Leya saate bak
📲L:ders başlamasına 5dk kalmış
📲Y:ve sen bu kadar rahatsın, hayranım sana Leya.
📲L:ikinci derse yetişirim Yağız
📲Y:hadi inşallah.
📲L: neyse hadi görüşürüz.Telefonu kapatmıştım,çok uykum vardı okula gitmeyi hiç istemiyordum,çok yorgundum. Kalkıp bir duş alsam iyi olucaktı. Banyoya gidecekken kapı çalmıştı,sanırım bizimkiler gelmişti,haber bile verememiştim. Kapıyı açtım karşımda Yağız vardı,cidden mi?
L:ne işin var Yağız,okulda olman gerekirdi.
Y:seninle gitmek istedim diyelim,ohoo sen daha hazırda değilsin.
L: duş alıcaktım Yağız, geç otur bekle beni o zaman.
Y:tmm.İçeri girip oturmuştu,bende yukarı çıkmıştım, banyoya girdim.
Yağız'ın anlatımından.
Leya duş almaya gidicem dedi,eminim kahvaltı etmemişti. Saate baktım daha ikinci derse çok vardı. Mutfağa gittim Leyaya atıştırmalık bisey hazırlamaya karar vermiştim.
...
Leya hâlâ duştaydı çok rahat bir kızdı ya. O çıkana kadar bende bir tost hazırladım tabi anca bunu yapabiliyorum. Leya çıkmıştı sanırım arkamda biri olduğunu hissettim arkama baktım karşımda bornozlu bir Leya vardı,çok şaşırmıştım bir o kadar ben utanmıştım.
L: Yağız ne işin var mutfakta?
Y: Leya kahvaltı etmemişsindir diye düşündüm tost yapmıştım.
L:iyi düşünmüşsün Yağız'cım sen bekle ben üstümü giyip geliyorum.
Y: bekliyorum.5dk sonra Leya gelmişti üstüne rahat birşey giymişti, çuval giyse bile yakışır bu kıza. Tabi güzele ne yakışmaz.
L:ee nerde benim tostum.
Diyerek masaya oturmuştu,bende tostu alarak,
Y:buyrun hanımefendi tostunuz.
Diyerek tostu önüne koydum,bende karşısına oturmuştum.
L:ee sen kendine yapmadın mı?
Y: Hayır
L:neden yapmadın,bekle ben sana yapayım.
Y: Hayır Leya zahmet etme
L:sus konuşma,sen bana yaparsın bende sana yaparım oturda bekle şimdi.
Y: emredersiniz hanımefendi.Tost yaparken bile çok güzel görünüyordu. Saçları dağınıktı daha toplamamıştı, küçük saçları yüzüne geliyordu. Bende kalkıp önüne gelen küçük saçlarını kulağının arkasına atmıştım,tabi bu kalbimin delice atmasına sebep olmuştu. Bana bakıyordu,çok güzel bakıyordu.
L: teşekür ederim.
Y:rica ederim:)Tost yapmıştı,ikimiz birlikte şu an tost yiyorduk. Bu anda kalmak istiyordum sadece. İki gün içinde bu kadar yakın olacağımız gerçekten hiç aklıma gelmemişti. Ona anonim olarak yazmak çok saçmaydı. Onunla konuşmak daha mantıklıydı.
Tostlari bitirmistik,Leya ben saçımı düzeltip geliyorum diyip yukarı çıktı bende çantalarımızı aldım kapının önünde beklemeye başladım. Leya inmişti saçını düz bırakmıştı.
Ve sonunda evden çıkabilmiştik.
Yürüyerek gidiyorduk, Leyanın çantası hâlâ bendeydi ben taşıyordum, gerçekten kendimi bir garip hissediyordum.Neyse okula varırlar iste.ilk ders bitmişti.
Alaranin anlatımından.
Leya hâlâ ortalıkta yoktu nerdeydi bu kız,yine uyumuşmuydu acaba aramadıda.
D:nerde kaldı bu kız, başına bişey gelmiş olmasın?
T: saçmalama Deniz,gelir birazdan,hah geldi bakın.Arkamı döndüm Yağızla birlikte geliyordu ne alaka şimdi bunlar,daha iki güne kadar aralarında mesafe vardı şimdi yapış yapış. (Sadece yan yana geliyorlar,biraz yakınlar bu kadar)
L: görüşürüz Yağız
Y: görüşürüz LeyoşL:Selamm
T:selam bebeğim (sarılmıştı)
D: kızım nerdeydin özledim seni(buda sarılır)
L:uyuya kaldım,daha doğrusu kalkmak istemedim.
T: hayırdır Leya hanım yüzünüz pekte gülüyor.
A:Leya bir haber verseydin.
L:sanada günaydın Alara
A: kaç kez aradık cevap verebilirdin yada haber verebilirdin.
L:of Alara görmemişim oldu mu,ben sınıfta geçiyorum.
T:dur bekle bende geliyorum.(Bu dörtlü okulda popülerdir)
Ç1(cocuk 1) : oo duydunuz mu Alara Leyaya kızmış.
Ç2:duyduk Leya geç geldiği için kızmış,ama en önemlisi Leya umursamamış
Ç1:her zamanki Leya bu_____
D:Alara fazla abartmadın mı?
A: hiçte bile.Sınıfta LeyTu.
T:hadi Leya anlatsana bak kimsede yok.
L:neyi Tuana?
T: Yağızla birlikte geldin neler oldu konuş hadi her şeyi bilmek istiyorum.
L: çokta bişey olmadı, Yağız beni aradı açtım konuştuk fln dün gece eve birlikte gittik yağmurda,biraz sohbet ettik,evde kahve fln verdim. Bugünde bizim eve geldi birlikte gidelim fln dedi bana tost yapmış bende ona yaptım yedik çıktık çantamı taşıdı fln.Tuana ağzı açık Leyaya bakıyordur.
L: kızım kapat şu ağzını
T:NEEE
L: yavaş Tuana
T:BUNCA ŞEY OLMUŞ YENİ HABERİM OLUYOR AŞK OLSUN LEYA.
L: kızım anlatmaya vaktım olmadı.
T:birdaha ne olursa olsun her şeyi bilmek istiyorum.
L:tmm birtanem affet beni güzelim.
T: kıyamam ben sana (sarılırlar)Neyse tüm dersler biter hızlı geçelim.
______________________________________
702 kelime, çok iyi. Bu bölümde bitti sonunda. Ee nasıl buldunuz bölümleri fikirlerinizi alayım. Oy vermeyi unutmayın. İyi günler 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni sana sen ~LeyYağ
Ciencia FicciónSana hiç aşık olmayacak birine aşık olmak... -benim hakkımda ne düşünüyorsun,bilmek istiyorum..