(Aman ALLAH'ım ne yazıyorum hiç bilmiyorum 😟 umarım bir süre sonra yazacak bir şey bulamayıp tıkanmam yoksa hikaye çok kısa olur ve ben bunu istemiyorum ;d)
Bir kaç bilgi:
Y/n/s/a: senin adın
Y/l/n: soy adın
H/c: saç rengin
E/c: göz rengin
M/n: anne adın
F/n: baba adın
A/a: arkadaş adı
F/s: favori şarkın
F/c: favori rengin
(Bu hikayede tek çocuksunuz)Y/n/s/a ve ailesi piknik için ormanın derinliklerine gitmişlerdi. Y/n/s/a ormana girdiği andan itibaren izleniyormuş hissine kapılıyordu ancak annesine ya da babasına bundan bahsetmedi. Annesi m/n yere örtüğü serdi ve babası f/n ile beraber örtüğe yemekleri koydular.
Y/n/s/a da o sıra da ateş yakmak için çalı çırpı topluyordu. Ebeveyinlerin den biraz uzaklaşmışdı ama bir şey olacağını sanmıyordu.
Yere eğilip bir dal parçasını daha eline alırken ağacın yanın da bir şey gördü gibi oldu. Biraz korkdu ama tam olarak göremediği için öylesine bir şeydir diyip kendi kendine geçiştirdi.
Sonra bu kadar topladığının yeterli olduğunu düşündü ve ebeveyinlerinin yanına döndü. Tabi ki o izlenme hissi bir türlü geçmiyordu ama kendi kendine 'sadece biraz fazla paranoyağım' diyerek tekrar geçiştirdi.
"Sonunda döndün y/n/s/a" annesi hafif gülümseyerek kızına baktı. Kendisi de gülümseyerek annesine geri baktı ve "Çok mu uzun sürdü toplamam?" dedi. Annesi kafasını iki yana sallayarak "Hayır sadece şaka yapıyorum" dedi. Kızın gülümsemesi biraz daha genişledi.
Sonra annesinin gösterdiği yere çalıları ve dal parçalarını attı. Cebinden çıkardığı çakmağı açtı, tam ateşe vericekken bir an da bir saniyelik bir görüntü gördü.
Elleri yara içindeydi ve hava daha karanlıkdı. Aniden gördüğü bu görüntü yüzünden çakmağı dalların içine düşürdü ve dallar hafif den ateş aldılar. Hemen kendine geldi ve çakmağı aldı annesi ve babasına bakdı. Onlar o sıra da kıza bakmadığı için kendini biraz şanslı hissetti.
Dalları düzgünce ateşe verdik den sonra ayağa kaldı ve anne, babasına bakdı "Ateş hazır."
Yemek yerken o izlenme hissi biraz daha artmışdı. Neden böyle hissettiğini kendisi de bilmiyordu. Sonra kafasını uzun bir ağacın olduğu tarafa çevirdi.
Ve onu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leave The Forest | Ticci Toby X F!Reader
Fanfiction(aklıma bir kurgu takıldı bende onu yazmak istedim) Bu gördüğün garip görünüşlü, baltalı adam sizi (seni) uyarıyor: "O-orman dan çıkın" Neden ve ya niçin bunu dediğini bilmiyorsun, aslın da o da bunu neden dediğini bilmiyor. Ama bildiğin bir şey var...