Ruh Hastası

83 5 0
                                    

Babası oğlunu ve eşini erken yaşta terk eden ve başka bir kadınla hayatını devam ettiren bir çocuğun psikolojisi nasıl ola bilir ki?

18 yaşında genç bir erkek, her yapılan hatada kendisini suçlu gören ve her yapılan hatada kendisine zarar veren o çocuk orkun en son 10.sınıfta çıktığı kız bir trafik kazasında öldükten sonra tamamen hayatı alt üst olmuş ve ruhsal bozukluklar yaşamaya başlamıştır.
Orkun babası yerine annesiyle yasamayı tercih edincede annesi ile Türkiye (İstanbul) de olan geniş ferah 3 katlı evlerini bırakıp Almanyaya (Berlin) birçok gencin yaşama hayali olan iste o sehirde yasamlarını sürdürmeyi isteyen ve yarın 16.00 uçağı ile uçacak olan küçük 2 kişilik bir aile kim bilir belki bundan sonra 2 kişilik kalmaz.
Acaba orkunu neler bekliyor? Alışabilecek mi? Yoksa türkiyeye mi dönmek isteyecek?
Herzaman olduğu gibi annesi orkunun odasına ''orkun orkun haydi kalk sabah oldu birsürü işimiz var'' cümlesiyle giriş yaptığı için orkun buna alışmış ve daha annesi odaya girer girmez oda annesiyle birlikte ''orkun orkun haydi kalk'' diyerek uyanır fakat asla son cümleyi söylemez çünkü surekli uğraşmak için annesinin farklı şeyleri vardır. ''Anneeeee artık su sabah şarkına bir müzik ekleyelim de sosyal medyada paylasalım bari ünlü olursun!'' der ve alçak yatağından her zaman olduğu gibi yuvarlanarak kendini sert bir şekilde yere bırakır...
Aslında dışarıdan çok güçlü ve neşeli bir genç erkek gibi gözüküyor ama içi adeta terk edilmiş bir kasaba kadar yalnız.
Sert bir şekilde ''babam ile vedalaşmak zorunda mıyım anne?" diyecekken kapı çalar. "Oğlum kapıya bakar mısın? ben eşyaları toplamak ile meşgulüm."
Ağır ağır gözlerini devirdikten sonra "tamam" diyerek duvarlarının tamamı siyah ve beyaz noktalardan oluşan odasından çıkmak için yarısı siyah yarısı beyaz kendi tasarımı olan kapıya doğru yoneldikden sonra birkaç adım atar ve odadan çıkar. Herne kadar kapıyı açmaya üsensede zorunda olduğu için bir alt katta bulunan kapıya giden merdivenden 3 erli 5 erli indikden sonra kapıya yönelir ve dağınık saçlarını düzelttikten sonra kapıyı açar...
Bilin bakalım bu kim? Biraz önce bahsettiği kişi Tabiiki babası ekrem bey.
"Aaa! Sen buralara gelir miydin? A pardon doğru bizden kurtuluyorsun kutlamak için falan mı geldin?" der. Babası sert ve ciddi bir şekilde "karşında baban var sözlerine dikkat et terbiyesizlik etme".
Kısa bir sessizlikden sonra orkun kaşlarını hafif kaldırıp elleriyle sağ yanağındaki seyrek sakalları oksayarak "mmm üzgünüm aradığınız kişiye ulaşılamıyor size sizi anlayacak kişilere aktarıyorum" diyerek annesine seslenir.

(Bölümler biraz kısa olacak üzgünüm sinavlarim var ama hergun düzenli bir şekilde yazmaya calisacagim 2-3 hafta sonra daha uzun yazmaya gayret gostericem)

Ruhun Bedene Yaptığı İhanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin