TAŞINIYORUZ

50 2 0
                                    

''Anne bu adam seninle konuşmak istiyor lütfen ilgilenir misin?'' diyecekken annesi yani ipek hanım ter içinde soluk soluğa kapıya doğru gelir o sırada Orkun topuklarının üstünde dönerek ''buyurun matmazel kapıda sizi bekleyen bir adam var'' der ve ardından yavaş yavaş mutfağa yönelir fazla kahvaltıyla işi olmasa da bir dilim ekmek yemeden asla güne başlamaz tabii ondan sonrası kötü bazen bir dilim ekmek ile günün yarısını tamamlayabiliyor.

o sırada bir ses yükselir ses tabi ki de annesin dendir.

''Orkun fazla oyalanma 16.00 da uçağımız var git odandan alacaklarını ayır fuzuli şeyler de alma.

Orkun hafif içinden annesinin dediklerini tekrarlayarak merdivenlere doğru yönelir merdivenleri her zaman olduğu gibi ikişer ikişer ağır ağır çıkar, ve odasının kapısına yönelir.

kapıdan girince karşısında direk dağınık siyah beyaz nevresim takımı olan yatağı çıktığı için her seferinde hafif bir yan gülüş atarak hızlı ve dik bir şekilde kendisini alçak yatağına atar 5-10 dakika o şekilde yatar ve aynı zamanda düşünür bugün düşündüğü tek şey Almanya olduğu için başka şey düşünmek istemiyordur...

kendi kendine ''acaba Almanya da bir kız ile tanışır mıyım? Heline aşık olduğum kadar ona da aşık olabilir miyim? aahh ne diyorum ben saçmalama Orkun heline aşık olduğun kadar kimseye aşık olamazsın sen.'' o sırada kapı 3 kez tak tak tak şeklinde çalar, ''gir'' bu Orkun un çocukluk arkadaşı Bora dır.

''hey dostum sen şimdi harbi harbi gidiyorsun öylemi?''

''evet biraz öyle oluyor ne yapalım İstanbul benim için o lanet adam sayesinde kısa sürdü takma be olum gelirsin yazın heheheh''

'' o zaman bugün bizimlesin Orkun bey hiç itiraz etme saat 12.00 da Dark Blue da ol saat 09.00 üç saatin var işlerini hallet ben kaçtım''

der ve anında odadan adeta ışık hızı kadar hızlı bir şekilde çıkar.

Bora esmer yeşil gözlü 185 boylarında oldukça yakışıklı bir gençtir. Ve Orkun ile şuana kadar bazı tartışmalar haricinde küsmemişlerdir.

Orkun hızlı bir şekilde dolabından bugün giyeceklerini ayırıp diğer kalan eşyaları ise 2 adet bulunan geniş bavullara sallamasyon bir şekilde koyduktan sonra zar zorda olsa fermuarlarını kapatarak oda kapısının dış yerine yani hole koyar, ardından annesine seslenir babası çoktan gitmiştir annesi de evdeki eşyaları toplamak ile meşguldür tabii bunlar giyim,kozmetik,küçük hediye gelen eşyalardır, sonuçta bir buzdolabını veya çamaşır makinesini uçak ile götüremez zaten Almanyada oturacakları ev 2 gün önceden hazırlanmış bir şekilde duruyordur, durumları gayet iyi hatta baya iyi olduğu için İstanbul da yani bu zamana kadar oturdukları ev gibi Almanya da ki evlerinde de havuz, spor salonu, güvenlik gibi genel kavramlar vardır.

Orkun o kadar heyecanlı olmasa da annesi ipek hanım oldukça heyecanlı ve paniktir... ''ya bir şey unutursam ve o en önemli şey olursa'' gibi cümleler ağzından hiç düşmemektedir. Orkun un ise tek bir sıkıntısı vardır oda geride bırakacağı arkadaşları ve Helin den kalan hatıralar ve anılardır.

''Anne ben her şeyimi ayarladım açıkçası sadece bavulumu ben arkadaşlarımla vedalaşacağım biraz Dark Blue da takılırız sonra ben direk hava limanına geçerim sende şoför ile gelirsin odamda bana lazım olacakları biliyorsun ben çıktım bay.''

der ve merdivenlerden hızlı bir şekilde iner, tam son basamağı inerken yukarıdan annesi ''saat 14.00 da limanda ol iki saat önceden orada olmamız gerekiyor.''

''tamamdıııırrrrr'' der ve portmanto dan ayakkabılarını ve ceketini alır ardından portmantonun kapağında olan aynada kendisine bakar...

Uzun boylu oldukça kaslı jöle ile dağıtılmış koyu kahve rengindeki gözleri ve hafif esmer teni ile adeta mükemmel görünmekteydi.

oturduğu ev ile Dark Blue arasında yaklaşık 3 sokak bulunuyordu ve çoğu zaman motoru ile giderdi ama maalesef bugün öyle olmayacaktı yürüyecekti çünkü oradan sonra hava limanına geçecekti ağır ağır etrafa bakarak ilerliyordu...


Neredeyse varmak üzereydi cafe gözüküyordu birkaç adımdan sonra artık cafedeydi arkadaşları her zaman olduğu gibi giriş katında bulunan tam ortadaki yaklaşık 20 kişilik masayı tercih etmişlerdi.


AÇIKLAMA: ARKADAŞLAR UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BİRAZ SIKICI OLABİLİR AMA KONUYU KAVRAMANIZI İSTİYORUM BAKALIM BİR DAHA Kİ BÖLÜMDE NELER OLCAK??? :O


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ruhun Bedene Yaptığı İhanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin