(Yıllar önce)
(Son zil çalınca hızla eşyalarımı toparladım okulu bahçesine kadar arkadaşlarımla konuştum sonra yollarımız ayrlıdı hız ve heycanla evi doğru yol aldım bugün ben doğum günümdü ve ailem le tatlile gidecek tik)
.
(Telefon cebime koydum kapı açarken mahallede geçen aile dostumuza selam verdim kapı açtım)Abbey=ben geldim -
(Gözlerim yerde kafası paran parça olan annemden ayrıp tavanda asılı olan abim ve babam bedenie baktım)
Abbey=hayır!!!!!!
(Şokla bir kaç adım geriye atıp sokağa çıktım dizlerimin üstüne düştüm )
Abbey=anne!!! Baba!! Hayır!!
(Ağlama şiddetlenir)Komşu=kızım ne oludu- bu ne!?
Bucy=ne oldu Abbey noluyor
Abbey=ailem!
(Kafası eve çevirdiğinde şok olmuştu bu kadar sakin güvenilir bir kasabada kim bu korkunç cinayeti işler di ki?)
.
.
(Şimdi ki zaman)(Elimi yüzümü yıkayıp hızla aşağı indim kahvaltıya oturdum bügün azar yememek için kendime söz verdim aslda bir şey yapmıyordum sadece aile fazla katı ve kuralcıydı ve bu yüzden sürekli ceza veriliyorlardı)
A=oğlum hadi!
Boris=günaydın fıstık
(Gülümsesdim)Abbey=günaydın
A=şuna yüz verme
Boris=sus sen
John=günaydın
Boris=paşamız uyanmış sonunda
John=he dün dersler yorucu geldi
(Yalana bak dün gece bana sahip olmaya çalışıyor du tabi bunu nasıla izin vermedim iç iğrenç sapık ama canıma tak eti bugün babasına söylicem ne olursa olsun aile de tek iyi kişi oydu )
Boris= önemli bir misafirimiz var bir kaç saate burda olur
A=kim?
Boris=Hector star geliyor
John=ne için?
Boris=gelince anlarsın kızım yemeği bitirdin mi
Abbey=evet
Boris=gel benle seninle konuşmam gerek
Abbey=peki
(Kalkıp arkasından yürüdüm ne dicek acaba bide kim bu Hector star kafamda deli sorular)