(Odama geldim valizi topluyor dum bir yandan da bugün giyeceğim şeyleri hazırladım telefon şarja koydum son kalan bir kaç eşyalarımla da koydum)
.
(02:22)(Valizim çoktan hazırdı bende bir kaç dakika önce duştan çıkmıştım ilacımı alıp vücuduma sürdüm bir süre öyle durduktan sonra giyindim)
( ıslak saçlarımı taradım ve kendi halinde kurmaya bıraktım son kez çok sevdiğim yatağa oturdum odayı ben dekore etim bu yüzden çok özlicem)
.
.
(Kapı çalma sesi)Boris=kızım benim
(Yatağımda kalktım kapı kilidini açtım içeri davet edip kapıyı yapatım)
Boris=ah seni özlicem
Abbey=yapmayın böyle ağlamak için kendimi zor tutuyorum
Boris=bende (derin nefes verdi) bu benden sana hediye
Abbey=a bu çok güzel
Boris=sevdiceğini biliyorum
Abbey=taka bilir miyim?
Boris=elbette o artık senin yardım edim
(Çok güzel ama bu of ağlama ağlama seni görme gelicek tamamen ayrılmadınız sakin ol)
Abbey=teşekkürler Baba
Boris=ah kızım
(Bir birbirlerine sarıldıklar her ikisin de göz yaşları onlara ihanet etmişti bir süre bir birine sarılıp ağladı lar o anı bozan kapı zil sesi di)
Boris=kendine iyi bak tamam mı
(Anlından öptü)
Abbey=sende kendine iyi bak
(Kapıdan çıkınca kapıyı kapatım kendimi toparladım yüzümü düzelttim kendilin den kuruyan dalgalı saçlarımı düzeltin kapının çalmasıla ayaklandım kapı açtım iki tane takım elbiseli adam vardı)
Koruma=Abbey hanım sizi almaya geldik
(Bu nasıl söyleme tarzı dı kendimi tutlanıyor gibi hissettim)
Abbey=a valiz alim -
Koruma=siz zahmet etmeyin ben alırım
Abbey=pekala
(Telefonu şarj dan çıkardım önceden hazırladığım çantam hem telefon hemde şarj cihazımı koydum)
Abbey=size yarım edim sırt çantamı-
(İkinci Koruma elimde ki sırt çantamı aldı)
Koruma=merak etmeyin efendim ben hallederim
(Başımla onaylayıp aşağı indim bir koruma da aşağı da dı ya baya ünlü birin yanına gidiyorum yada başka bir şey var işin içinde)
Boris=kendine çok iyi bakıyor sun tamam mı ilaçları kullanmayı unutma
Abbey=tamam unutmam sende iyi bak kendine
(Bir kez daha sarıldıkar)
Koruma=gidelim mi efendim
(İstemem isteme yürüdüm araba bindim iki Koruma öne bir Koruma yanıma oturdu Hector star den adam beni almaya gelme bile gayet göster memişti )