"Myslíš to vážně?„
•Karl pov•
Přišlo mi to tak trošku divné.
Jakože se s náma měsíc nebaví a pak si po měsíci řekne, omlouvám se že jsem vás ignoroval ale byl jsem znásilňován nevlastnim otcem.
Né že by mi bylo divné co říká Gogs, ríká pravdu ale, přijde mi to lehké že teď to začne řešit a pak si bude žít dál v šťastném kruhu pouhých přátel.
"Přijde mi to až moc lehké„ řekl jsem naráz s Clayem. Oni se na nás koukali jak na totální psychopaty.
To ale nic nezměnilo na tom že
je to lehké af."Co je na tom lehké. Prostě se to celé vyřeší a bude všechno jako dřív„
odpověděl ulehčeně Nick.Ach můj hloupoučkej Nicku, někdy potřebuješ zapnout mozek víš?.
Ngl nejradši bych mu to řekl ale možná by mu nic nedocvaklo no."Prostě to určitě není lehké, prostě podívej jo? George si bude myslet že už to má za sebou, ale když si to bude myslet-„ "že to má za sebou tak se změní jeho chování a to nemůžeme dopustit jinak se pokazí plán a Gogymu určitě něco udělá„
nedořekl jsem cuz mě dokončil Clay."Jak že jsi ho nazval Clayi?„ zeptal se Alex s vykulenýma očima.
"Wait wait wait, ujasníme si to- vy spolu chodíte?„ zeptal se
Will pro změnu. "CO?- ne ne ne a kdyby jo tak by se to co se stalo nikdy nestalo. Max jen
mezi mnou a nim v soukromí„ odpověděl ale poslední větu jsem neslyšel. Hold se s tim budu muset smířit, ale co už no."No a co máte v plánu udělat když je to tedy tak složité hm?„ zeptal se Nick s vykroucenými rty, zato já a Clay jsme se usmáli. "Jsem jedinej kterej se bojí
co nastane?„ zeptal se George. "Nemusíš se bát jen už maj vymyšlený co udělat„ odpověděl Will s radostí v hlase."Mě napadlo že by jsme k tobě dali nějak kameru a když k tomu dojde zkus protestovat jak normálně jakobys o ničem nevěděl. Všechno nahrajeme a máme důkazy, ale nemáme kamery" dokončil jsem svůj proslov.
"No jakože nechci nic říkat ale znám kámoše kterej má špehovací kufřík plnej sračkček a mohl by nám pomoci. Takže by nám mohl propůjčit nějaký ty kamery„ řekl Clay s úsměvem. To není špatný nápad jako.
"Ty jo ty seš i chytrej když jde o tvého přítele, co?„ řekl provokativně
Alex, "jakobys ty měl co říkat v loni„ odpověděl Clay zlomyslně.
"Nevytahuj to tady před všema pls„ ozval se znovu Alex.
"Tak tu nemluv o takových sračkách„ řekl Clay trochu agresivně. "Klid Clayi
klid ok?-„ řekl Nick,
"Něríkej mi co mám dělat dík, já už se nějak uklidnim sám ale děkuju„
řekl Clay zase agresivně.
"Dobře dobře srry„ omlouval
se Nick.Stále mi nedošlo proč se tak naštval kvůli takový sračce no.
"Už si zavřete huby začínáte
mě srát ngl„ začal být drzej Alex.
"Haló- to jste tu aby jste se
hádali nebo aby
jsme pomohli Georgovi?„
ozval se Will. "Takže máme to vymyšlený, a ty George se chovej jakobys o tom nic nevěděl jinak ti nepomůžeme yk„•time skipped•
Pak jsem se ještě chvíli bavili a najedli se. Kdyby někoho zajímalo jak jako najedli , tak nám dal nějaký sladký pečivo co upekla jeho máti.
Každopádně plán se nijak nezměnil, a my Gogsovi konečně helpnem.
Teda pokud to někdo neposere.
Ale to doufám že ne.Ale dnes je osudný večer kdy dostaneme důkazy. Takže máme ještě cca hodinku čas. Já si jdu asi pro nějaký pití-
CINK
Zazvonil mi mobil...
Může to být důležité tak se podívám.
•Discord•G-hoši je velká šance že to vyjde máma ho sem pozvala za hodinku tu bude. Máma jde na noční a domluvila se s ním že tu přespí takže můžete i zavolat poldy ;)
C-LETS FUCKING GO UŽ TĚ NIKDY NEOJEDE >:D
S-lovebirds🫶
G-stfu💀
K-cute🤭
W-Nice ig?
Q-um Karle můžeme si promluvit jestli to vyjde?
K-JASNÝ_______________________
•Gogy pov•
Jsem happy že už to skončí!
Ale budu si muset počkat chvíli než přijde. Teď zavolám Karlovi!
"Aoj Gogy!"
"Ahoj Karle! Chci se zeptat. Jelikož ty hlídáš ty kamery tal se chci zeptat zda bys mohl zapnout to nahrávání za 20 minut a nedívat se na to pls? A pak si to dát na tu flešku?" Řekl jsem.
"Jasný neboj se budu jen koukat do okna ať vím kdy je zavolat, nevadí? Budu u toho jen já kluci budou u mě čekat na potvrzení činu nevadí?" Zeptal se.
"Děkuju jsem rád že tě mám" řekl jsem. Chvíli jsme si povídali a pak jsem mu típl že už je tady.Po večeři jsem se rozloučil s mámou a šel do pokoje.
Po 8. minutách za mnou dolezl.
"Tak co? Seš ready?" zeptal se.
"S tebou nebudu nikdy ready" řekl jsem provokativně, "ty smrade! Do 5. minut dole" přikázal s křikem. Já se odvážil jen na pouhé mhm. Napsal jsem rychle Karlovi ať už nahrává a šel dolů."Jsem tady" řekl jsem. "Buď hodnej a sundej si kalhoty nebo začnu bejt nepříjemnej" řekl.
"Nesundám si kalhoty! Nic se sundavat nebudu!" Křikl jsem na něj. "Tak dobře" řekl a pomalu šel ke mně. Když byl úplně u mě tak mě praštil loktem do spánku a já lehl. Vzbudil jsem se polonahý na gauči. Nohy i ruce svázané, asi abych se nebránil. "Jé... ty už jsi vzhůru" řekl tak též polonahý Kai.
Šel pomalu ke mně, "klekni si ke mně zády" řekl. "D- dobře" řekl jsem a a udělal jak řekl. Sundal mi spodní prádlo a rovnou mi ho tam zasunul. Znovu mnou projela bolest. Zaječel jsem. "To byl jen začátek, a ty už ječíš" řekl. Začal přirážet jemněji a potom začal rychle. Ječel jsem a u toho vzdychal. I přes to jsem se rozbrečel i když jsem věděl že to skončí jednou pro vždy.
Po nějaké chvilce jsem slyšel policii, on se vzal pro oblečení a hodil ho po mně, "dělej obleč se a dělej že se nic nestalo!" Křikl po mně. Oblékl jsem se. On si ke mně sedl na gauč a řekl ať se koukám na telezivi kterou zapl.Policie k nám vtrhla s tím že si ho vezmou a já jdu na výslech s kamarády. Já se rozbrečel a šel ven. Tam už čekali kluci Karl, Will, Nick, Alex, i Clay. Rozběhl jsem se za nima a obejmul je všechny. "Děkuju!" řekl jsem, "tady fleška" řekl Karl a podal mi ji. Ještě k nám přišel jeden pán od policie a asi z nějaké agentůry a řekl nám že zítra se jde na výslech že teď je pozdě a dneska by mě už neprohlédli, a td k tomu yk.
Srry že to tak trvalo jsem moc línej ale už jsem se sebral a budu psát slibuju.
Doufám že se vám líbí konec tohoto hrozného invidentu a v příštím díle bude to co řekl ten pÁn Z aGeNtÚrY.
TĚŠTE SE A JEZTE, PIJTE, NIC SI NEDĚLEJTE!
UR LOVED<33
ČTEŠ
•I fucking love you...•dnf•
FanfictionTakže tato kniha vznikla při poslouchání "Black out days". ⚠️warn⚠️ Příběh bude depresivní trošku Bude tu 18+ A that is all have fun<33