B5> Asker Erdinç

1.5K 127 28
                                    

Uyarı : İlerdeki zamanlar da kelimeler ve cümleler değişebilir. (Eklenebilir ve ya çıkarabilir)

Erdinç (ALFA)

Sırtımı duvara yaslayıp kucağımda tatlı omegamla bahçede oturuyorduk başını omuzuma koyunca ruhumu teslim edicem sanmıştım. Korktuğu çok belli hem titriyor hemde korku feromonlarını yayıyor içimden "Merak etme minik omegam bana alışmana yardımcı olucam" diyip başını öpünce kendini bedenini büzüp bana sokuldu.

"Allah'ım bu tatlış böyle davranmaya devam ederse yanına gelmek zorunda kalıcam."

Kucağımdayken yüzünü iyice inceledim sol kaşının sol aşağı çaprazında doğum lekesi var ve dudakları kıp kırmızıydı.

Baş parmağımı dudaklarında gezdirirken dudağını öpmek istiyorum fakat bunun için daha erkendi.

Baskın alfa olduğum için bir tane omega seçebiliyorum normal alfalar her gün omega seçiyorlar fakat sadece bir omega mühürlüyebiliyorlar. Baskın alfa ve baskın omega bir tane eş seçiyorlar ve bunu iç duygusal olarak seçiyorlar mesela benim 736 omegayı seçtiğim gibi neden olduğunu bilmiyorum ama bu omegaya sahip olmak istiyorum. Keşke şuan kızışmaya girse ne güzel olur.

"Sana bir sorum var" diyip kucağıma oturup bana baktı. Elimi yanağına koyup baş parmağımla severken sorusunu bekledim.

"Neden bana böyle davranıyorsun yani neden diğer alfaların omegalarına davrandığı gibi davranmıyorsun?" Elimi yanağından çekip, beline sarıp kendime yaklaştırdığımda belindeki ellerime baktı bir elimle iki yanağını tutup yüzünü yüzüme bakacak şekilde canını yakmadan çevirdim.

"Çünkü ben onlar gibi değilim ve sen benim için çok özel birisin" tatlı omegama sıkıca sarılıp yüzümü saçların arasına koydum o da ellerini omuzuma koydu

"Sen yanımdayken kendimi güvende, mutlu ve huzurlu hissediyorum"

Kafamı kaldırıp yüzüne bakacaktım yüzünü göğüsüme koyarak sanki saklamaya çalışıyordu. Elimi ensesine koyup ovmaya başladım "Seni mühürlemek için sabırsızlanıyorum"

Omuzlarımdan tutup yüzüme bakmadan itti "Arkadaşımın yanına gitmem gerek" diyip hızlı adımlarla daha doğrusu koşarak gitti. Sonra aklıma oturdu istemeden sesli konuştuma inanamıyorum elimin avuç içiyle alnıma vurup kafamı duvara yasladım.

Utangaçlığım bitince yerimden kalkıp içeriye girdiğimde kardeşimin yanına gittim. Bakalım şu omegamın bahsettiği omegayla ilgileniyor mu?

"Ne oldu, halledebildin mi?"

"Evet şuan konuşmada" dediğinde hiç beklemediğim anda kafama darbe yedim "Senin yüzünden zamanımı boşa harcıyorum."

"Benim işim vardı. Bu yüzden ben bakamadım"

"Biliyorum ben o işi" dedi kafasını sallayarak

"Kusura bakma kardeşim kendime bir omega bulmuşum onu hayatta kaçırmam. Seninki nasıl bir omega merak ediyorum"

"Bundan sanane, omegayı kendim seçebilirim"

"Şu içeride ki omegayla bir dene istersen. Buradaki bütün omegaları pek beğenmemiştin."

"Yeni gelen omegalarda ki senin omeganla denicektim fakat sen onunla ilgilendiğini görünce bıraktım."

Ay canım kardeşim benim. Beni kadarda önemsiyor.

"Canım kardeşim benim" diyerek kolumu omuzuna attım o da sinirli bakışlarını gösterdi.

"Lütfen, şunu yapmayı kes Erdinç"

İçeriden o omega çıkınca Erdi onu götürdü. Uzaktan bakınca sanki iki yabancı gibilerdi.

AH! be kardeşim bu omegayla deniceksen ona sıcak davran ki o da sana sıcak davransın.

Uzaktan onları takip ediyordum. Omegaların olduğu kata geldiğimizde bazıları korkudan arkaya saklanıyor, bazılarıda öne çıkıp kendilerini göstermeye çalışıyorlar.

Kusura bakmayın omegalar sizin kokunuz çok kötü, umarım benim tatlı omegamı görürüm.

Omegayı yatakhanenin kapısının önüne bıraktık bize teşekkür ederken arkadan o tatlı koşusunu gördüm. Kollarımı açık kucağıma atlamasını istiyordum fakat bu şu zamanlarda olamazdı. Koşarak getirdiğimiz omegaya sarıldı.

"Cenk iyisin demi?" Kafasını sallayıp "İyim Emir" dedi.

Demek adı Emir he? Beni görünce gözlerini başka yöne çevirdi. Erdi arkamdan hafifçe omuzuma vurup odamıza yol aldık. Odamız sa iki yatak, iki dolap, iki masa ve masaların üstlerinde bilgisayar vardı.

Odamıza geldiğimizde yatağıma uzandım. Erdi'ye bakıp "Benceee..." lafımı böldü "Aklından bile geçirme yoksa seni canlı canlı gömerim" yatağın üstüne oturup

"Bence yakışıyorsunuz' dicektim o da senin gibi ruhsuz gözüküyor"

"Ben ruhsuz değilim"

"Tabikide ruhsuz değilsin sen tam bir ölüsün"

"Dua et kardeşimsin yoksa şuan senin pestilini çıkarmıştım."

"Şaka bir yandan da sen cidden o omegayı beğendin mi? Bak kardeş olarak soruyorum"

Cevap vermiyor kesinlikle beğendi. "İyi tamam o zaman kızışma zamanında başka alfaya gider. Nasıl olsa baskın omega başka birini seçer" bunu dememle bana dik dik baktı sonra elindeki kağıtları kurcalayarak

"Acaba onlar kardeş mi yoksa akraba mı?"

"Bilmem birbirlerine çok yakınlar. Arkadaşda olabilirler"

Kapı çalınca içeri Yiğit girdi elindeki dosyaları Erdi'ye verip "Komutan bunları size vermemi söyledi. Bunlar yeni gelen omega, alfa ve kız beta listesi hepsini bu gün bilgisayara kaydetmeniz gerekiyormuş" Erdi kağıtları aldığında Yiğit çıktı.

Yerimden hemen kalkıp, listeyi alıp tatlı omegamı aramaya başladım. Onu bulduğumda kağıtların gerisini Erdi'nin eline tutuşturup tatlı omegamın kağıdını dikkatlice okudum

Omega 736

Adı : Emir
Soyadı : Narinci
Cins : Erkek
Kurdu : Normal Omega
Doğum Tarihi : 13/07/ XXXX
Doğum Yeri : XXXX Kasabası

Aile :
Anne : Yasemin / Beta / 47
Baba : Halil / Beta / 43
Kız Kardeş : Yok
Erkek Kardeş : Adnan / Beta / 25

Beta ailede büyümüş. Belli etmeden dikkatlice kardeşime baktım Emir'in sarıldığı omeganın bilgilerine bakıyordu hafif kıkırdadım ciddileşip "Kardeş değillermiş" dedim elimi omuza atıp yüzünüze yaklaştım "Kardeş değilde elti olsalar?" Eliyle yüzümün ortasını avuçlayıp itti.

"Omegan bu yılışık huyuna nasıl dayanacak çok merak ediyorum" Kahkaha atarak kardeşime sarıldım iyiki benim yanımda.

__________________________________

ESKİ 698 KELİME
YENİ 780 KELİME


Yıl 2300 BxB {Omegaverse}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin