B3> CENK'İN HAYATI

1.7K 112 9
                                    

Uyarı : İlerdeki zamanlar da kelimeler ve cümleler değişebilir. (Eklenebilir ve ya çıkarabilir)

Cenk (OMEGA)

Ben 6 7 yaşlarındayken kurduğumun cinsini öğrenecektim annemin hastanede çalışan arkadaşının yolunu tutmuştuk, kurdu beta. Hastaneye varana kadar annemi ne çıktığımı sorarak delirtmiştin ama yine de sakin bir sesle cevap veriyordu.

"Oraya gittiğimizde bende seninle beraber ögrenicem canım"

Hastaneye vardığımızda sıramızı bekliyorduk tabi ben yerimde zıplayarak bekliyordun. Beta veya alfa çıkmasını o kadar çok istiyordum ki fakat istediğim gibi olmadı. Sıramız gelir gelmez annemden önce ben doktorun yanına koşarak gitmiştim. İçeri girer girmez anneme üzüntü bir yüz ifadesiyle bakıyordu o zamanlar anlamamıştım fakat annem anlamıştı, omega olduğumu.


Annemin arkadaşı kimliğime beta olarak yazmıştı bu süreçte annem beni şehir dışına çıkarmış alfaların nadir ve betaların fazla olduğu bir kasabaya gitmiştik zaten annem üvey babamla orada tanışmıştı. Tabi ona baba denilirse.

Neden mi böyle dedim? Çünkü üvey babam ben 12 yaşımdayken şiddet uygulamaya başladı. 15 yaşındayken omega olduğumu öğrendiğinde eğer uslu durmazsam askerlere veya alfalara vermekle tehdit ediyordu.

Anneme hiç bir şey diyemiyordum annemin yanında tam bir melek ama annem gidince boynuzsuz şeytanın ta kendisi oluyordu.

18 yaşıma basar basmaz üvey babam beni alfalara para karşılında vermişti. Hiç unutamadığım bir alfa gelmişti, yolda görsem dede derim.

O gün üvey babam annemi gezmek bahanesiyle evden götürmüştü. Bende evde kalmak zorunda kalmıştım çünkü dışarı çıkarsam yakalanırım korkusuyla dışarıdaki bütün işlerimi annem yapıyordu.

Ben evde kafama göre takılırken evin dış kapısı anahtarla açılmıştı. Annem geldi sandım ama evin içine iğrenç bir koku sarmıştı sonra içimden dedim ki

"Hee annem değil o herif geldi"

Konuştuğu zaman başka birisi olduğunu fark etmiştim. Sert ve ürkütücü bir sesi vardı. O alfayla göz göze gelince sırıttı.

"Baskın omega he?"

Nassiktir...

Bulunduğum tarafa gelince korkudan odama koşarak gittim ve kendimi odama kapattım. Kapıyı kilitlediğimde önceden hazırladığım acil çantamı alıp pencereme yöneldim. O sırada alfa kapıya daha sert vurmaya başladı. Şerefsiz kapıyı kıracak, yavaş ol lan ayı!

Evden kaçtım fakat nereye gideceğimi bilmiyordum kasabadan çok uzaklaşmıştım yürüdüm yürüdüm nereye gideceğimi bilmediğim halde yürüdüm.

Yürümeye devam ederken iki tane omegayla tanıştım, Savaş ve Yaşar. Yaş olarak benden büyük olmalarını sorun etmiyordum onlara hep sıcak karşıladım, onlarda bana.

Şehirde, uzaktan bakınca sanki yıkılacakmış gibi durduğu bir evde yaşıyorlardı ve beni aralarına aldıkları için çok mutluydum. Yemek bulmada zorlanıyorduk fakat çok mutlu bir aile gibi olmuştuk.

Savaş, kurdu normal omega. Merkezde bir kaç omegayla kavga etmiş ve kavga pek iyi bitmemiş. Dediğine göre yemekhanede karşı taraftaki omega sinirden elindeki çatal veya bıçak tam hatırlamıyorum Savaş'ın karnına saplamış ve Savaş'ın çocuğunun düşmesine sebep olmuş. Rahmi zarar gördüğü diye bir daha hamile kalamamış bu yüzden Savaş'ı başka bir gruba alacakken Yaşar'la beraber merkezden kaçmış.

Yaşar, kurdu baskın omega olduğu için merkezin göz nurularından biriymiş. Ailesini pek tanımıyor merkezde doğup büyümüş onun hakkında pek fazla bilgim yok zaten fazla konuşmuyor ve geçmişini anlatmıyor.

Bir gün sokaklarda yemek ararken Nur'la tanışmıştım. Dışarıda kaldığımı öğrenince bana yemek vermeye başlamıştı bende yemekleri Savaş ve Yaşar ile paylaşıyordum. Bir gün nasıl oldu bilmiyorum ama omega olduğumu öğrendi ve çok güzel olmuştu. Babasıyla birlikte bize destek veriyordu ve onların restorantında çalışmamıza bile izin vermişlerdi ben gidiyordum hem paramız oluyordu hemde yemek yiyebiliyorduk.

Bir gün bir akşam yerde alfa feromon kokulu parfüm buldum daha önce ki alfa gibi kokuyor diye düşündüm ve elime sıktım. İnanır mısınız bilmiyorum ama ikisini karşılaştırırsak o alfa daha güzel kokuyordu.

Parfümü yanıma aldım belki işe yarar diye düşünerek. Eve doğru giderken başka bir omega kokusu burnuma gelmişti, korkuyordu fakat neden?

Kokunun geldiği yöne doğru gittim. Benim yaşlara benzeyen saçları kahverengi ve boyu benden bir karış kısa bir omega. Yanına gitmeye çalıştımda kokusunu daha çok yaymaya başladı muhtemelen alfa parfümün kokusunu aldı gerçek bir alfa burada olsaydı kesinlikle onu yakalardı. Fazla uzaklaşmadan hemen omuzuna elimi atıp tuttum korkmuş gözleriyle bana bakınca gerilmesin diye gülümsedim.

**********

Restoranta yakalandıktan sonra artık eskisi kadar keyfim yoktu. Emir'de benim için endişeleniyordu biliyorum ama annemi ve kasabadaki arkadaşlarımı özledim. Ben evden gittikten sonra acaba neler oldu?

Umarım şeytanla evlendiğini fark eder, fark etmemişse en takın bir zamanda fark eder.

__________________________________

ESKİ 472 KELİME
YENİ 665 KELİME

Yıl 2300 BxB {Omegaverse}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin