Gece Klubü

306 19 29
                                    


⚠️SMUT⚠️

Bu tarz şeylerden rahatsız oluyorsanız bu bölümü atlayabilirsiniz.

Senjuyla Sanzuyu izlerken ağacın dibinde uyuyakalmıştım. En son hatırladığım Maikonun beni kucaklayarak evime taşımasıydı.

Uyandığımda evdeydim. Direkt telefonumu aldım çünkü gece klubüne ne zaman gideceğimizi kararlaştırmamıştık.

👹 Toman 👹

Chifuyu: Ne zaman gidiyoruzz

Mikey: Hiçbir fikrim yok

Mitsuya: Gece 12 de bizim ağacın orada buluşup beraber gidelim mi?

Baji: Bana uyar

Hinata: Olurr

Mitsuya: Herkese uygun mu?

+ Banada uyar

Mikey: Tamamdır anlaştık.

Klübe kadar ne yapacağımı bilmiyodum. Açıkçası ne giyeceğimi bile bilmiyordum. Çokta umrumda değildi aslında , tek amacım biraz eğlenmek ve kafa dağıtmaktı.

Dolapta ilk gözüme kestirdiğim siyah askılı elbisemi aldım. Sade ama çok zarif bir elbiseydi. Onun üstüne Maikonun hediyesi olan , minik elmas parçalarından  yapılmış bir haç işareti kolyesini yakıştırdım. Ayakkabı olarakta normal düz siyah bir topuklu giymeyi düşünüyordum. Ve yanına aksesuar olarakta küçük , zincirli çantamı da koymuştum.

Saat 19.00 a kadar vaktim odamı düzenlemek ve müzik dinlemekle geçmişti. Ondan sonra ise biraz kendime zaman ayırıp film vs izlemiştim.

Akşam saat 10 gibi oturup bolca kahve içtim çünkü daha gece başlamadan yorulmak istemiyordum. Bunun üzerine soğuk bir duş tüm günün yorgunluğunu üstümden atardı.

Duştan çıkıp elbisemi vs. giydim. Saçlarıma kısa bir fön çekip bırakmıştım. Siyah elbisemi uzun zamandır giymiyordum ve üstüne tam oturduğunu yeni farketmiştim:

+ Hassiktir çok güzel oldu lan

Elbisenin boyu oldukça kısa olduğu için haliyle kalçalarım da çok belirgin ve güzel gözuküyordu. İlk defa kendimi beğenebilmiştim. Kırmızı bir ruj sürüp eyeliner çektim ve birazda rimel sürdüm. Ardından en sevdiğim parfümü sıkıp evden çıktım.

Buluşma saatinden yaklaşık 10dk önce gelmiştim ama çoğu kişi gelmişri bile:

Hinata: Offf çok güzelsin bee

+ O senin güzelliğin bebeğim

Herkes elbisemi gereğinden fazla beğenmişti:

Sanzu: Ç-çok güzel olmuşsun

Sanzu gibi özgüvenli birinin kekelemesini beklemezdim:

+ Uhm teşekkürler , sende :)

Fazla beklemeden yola koyulmuştuk.

Bizi mekâna götüren Mitsuyaydı. Fikir ondan çıkmıştı sonuçta. Bizi bildiği en iyi yere götüreceğini söyleyip duruyordu. Acıkçası merak etmiştim.

Gelmiştik. Mekân harbi çok guzeldi. Girişine bakılırsa çok lüks bir yere benziyordu. Parası bizim için sıkıntı değildi sonuçta parayı yasa dışı yollarla kazanıyorduk.

İçeri girdiğimizde herkes dibine kadar eğleniyodu. Aşırı derecede sarhoş olanlarda vardı , bayılanda.

Önceden VİP köşelerden biri için yer ayırtmıştık. Oturup biraz sohbet ettik ardından içeceklerimiz geldi. Bizimkiler bilerek en kafa yapan iceceklerden almışlardı:

+ Bunlar fazla kafa yapıyo , burdan sağlam bir şekilde çıkabileceğimizden emin misiniz?

Draken: Kyokoo boşver gitsin , bugünü istediğimiz gibi geçirelim.

Herkes aynı fikirdeydi. Ben hariç:

Baji: Sen neden ısrarla sarhoş olamk istemiyosun?

+ Eewm...Deneyim diyelim. Sarhoş olunca aklınıza bile gelebilecek en kotü şeyleri bile hiç düşünmeden yapabiliyorum ve bu genelliklepekte hoş sonuçlanmıyo.

Ben yaklaşık 3 shot içmiştim ve daha fazlası bende kafa yapıyodu. Tam yerime oturacaktım ki Maiko yarı sarhoş haliyle arkamdan seslendi:

Maiko: Askımmm bunu denemelisinnn

+ Bebeğim bana bu kadarlık yeter , fazla sarhoş olmak istemiyoru-

Demeye kalmadan ağzıma tıkmıştı bile. Ama tadı harbi güzeldi :d

Maikonun verdiği shottan sonra kendimi kontrol edememeye başladım. 4. , 5. derken kaç shot içtiğimi bile unutmuştum.

Deli gibi dans ediyorduk ve biraz yorulmuştum. Uzaktan sürekli Sanzuyu kesiyordum. Fazlasıyla çekici gelmeye başlamıştı ve gerçekten kendimi tutamamıştım.

Sanzunun yanına gittim ve yavaşca kucağına oturdum.  Tam konuşacakken dudağına yapıştım. Yapışmamı fırsat bildi ve devam ettirdi. "Tanrımm...Çok güzel öpüyordu."

Uzun bir öpüşme ardından ikimizde nefes nefese kalmıştık. Biraz ara verdikten sonra boynumu emmeye ve öpmeye başlamıştı , aynı şekilde bende. Onlarca dakikamızı böyle geçirmiştik. Fazlasıyla zevk veriyordu:

Sanzu: Tanrımm.. Fazla güzelsin...

Bir süre sonra Sanzunun gömleğinin iliklerini açmaya başlamıştım ama bir anda herkesin içinde bunu yapamayacağımız aklımıza gelmişti ki Sanzu kolumdan tutup beni bir yere götürüyordu.

Herkesin arasından geçmek bizim için zordu. Herkese çarpmamızı geçtim zar zor yürüyebiliyorduk.

Sonunda kimsenin olmadığı bir koridora çıktık. Ben onun gömleğini çıkardım , o da benim askılarımı. Bu an hiç bitmeyecekmiş gibi aynı şekilde devam ediyorduk.

Sanzunun parmakları klitorisime sürtünmeye başladığı an inlemiştim. Ağzımı kapatmaya izin vermeden ellerimi duvara yasladı:

Sanzu: İnlemelerini sabaha kadar dinleyebilirim.

+ S-sanzu daha fazla ileri g-gitme ahmm (inleme sesi nasıl yazılır ki aq)

Zevkten ellerim ve bacaklarım titriyodu. Sanzu işini bitirdiği gibi penisini çıkardı. Düşündüğümden daha büyüktü:

Sanzu: Ağzına al

Lafını ikiletmemiştim. Güzel hissettiriyodu lakin Sanzu bir anda saçımdan tutup en dibine getirene kadar. Tüm koridorda inlemelerim yankılanıyodu ama kluptekilerin bunu farketmesi zaten imkansızdı.

Sonunda nefes almama izin vermişti:

+ S-sanzu bu kadar yeter-

Sanzu: Ben boşalana kadar devam edeceğiz.

Tekrardan ağzıma almıştım. Tam devam ediyorduk ki Sanzu bir anda boşaldı. Bir an hiç bitneyecek sanmıştım. Acı menini yutmuştum. Gözlerim yaşarmıştı ve vücudum hiç olmadığı kadar hafiflemişti.

Üstümüzü giydik ve bizimkilerin yanına gittik. Bizimkiler bağırıp , dans ediyordu. Ben ise yorgunluktan ölmüş bi şekilde koltukta yığılıp kaldım...

Evett bu bolümde böyleydi. Cümleyi bilerek tamamlamadan bitirdim çünkü orayı bir sonraki bölümde devam ettircem. Şu sıralar fazla yb atamıyorum ama smutu telafi olarak sayarsınız. Umarım beğenmişsinizdir<3 ^^

Sanzu X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin