-Blossom'ın gözünden-Uyandım, saate baktım, saat 6.35'ti.
Yatağımdan kalktım ve banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp ihtiyaçlarımı karşıladım ve banyoya girip hafif sıcak suda yıkandım.Gevşemiş ve rahatlamış halde odama giderken Bubs'ın uyanmış olduğunu gördüm. Her zamanki gibi neşeli enerjisi ile "Günaydın!"dedi.
Ben ona"Günaydın!" dediğimde odama girdim, dolabı açtım ve kıyafet bakmaya başladım...(Blossom'ın kıyafeti)
Giyindim ve Buttercup'ın yanına gittim. O uykucuyu uyandırmak zor olacak. Ama Buttercup'ı uyandırmak için aklıma bir fikir geldi. Mutfağa girdim bardak aldım ve tekrar odaya gittim. Şimdi Butter'la aramızda bir metre kaldı. Suyu döküp kaçtım. Biraz sonra zaten evi inleten bir çığlık duyuldu.
Bubbles şaşırdı benim yanıma geldi "Ne oldu?"diye sordu. Ben elimdeki bardağı gösterdim. Bubbles hayretle bir bana bir bardağa bakıp, en sonunda güldü.
Buttercup sakince merdivenlerden inerken bir anda Blossom diye bağırıp hızını saniyede 100km'ye çıkardı. Ardından Blossom saniyede 200 km koşup evi turladılar.
Bubbles ise arkalarından böm böm baka kaldı, ve gülme krizi tuttu, yerlerde sürünüyordu.
Sonunda kovalamaca bitmişti ama her yer darmadağın olmuştu bunu gören Blossom bir of çekti. Kardeşlerinden yardım istedi.
Yarım saat 1 saat sonra herşey düzene girdi. Ama kızlar dağılmıştı (yani yorulmuştu) bir anda Blossom bir şarkı mırıldandı ve bu iki kardeşin dikkatini çekti. Bir anda Bubbles kardeşine yaklaşıp " ÇOK GÜZEL BİR SESİN VAR!"diyerek çığlık attı. Buttercup'ın kulakları iflas etti ama o da kabul etti. "Bubbles haklı, ama bunu BAĞIMADAN SÖYLEYEBİLİRDİ!"
Blossom daha olayın şokunu atlatamamıştı. Ama kardeşleri konuşmayı sürdürüyorlardı. Bubbles birden hayallere daldı ve sordu "bizde sesimizi test edelim mi?
Aslında bu fikir hoşuma gitmişti, ama Buttercup'a baktığımda gözlerini böm böm, kızarak açmıştı...
Bubs ve Bloss günlerini Buttercup'ı ikna etmeye harcamıştı. Ama en sonunda Butter razı olmuştu...
Evin bodrumuna indiler ve ışığı açtılar baya tozluydu ilk önce burayı temizlemeliydiler. Bu bir günlerini almıştı.
-Buttercup'ın gözünden-
💭Aptal bir deneme için niye bu kadar ısrar eder ki bir insan??? Her neyse şarkı için rap seçtim ama önce uyuduk bubs ve ben üstümüzü değişmediğimiz için aynı şeylerle yattık.
-Bubbles'ın gözünden-
💭Buttercup'ı ikna edebildiğimize inanamıyorum çok mutluyum. Yarını hızla bekliyorum. Şarkımı seçtim ve tam bana göre "Kyaaaaa çokk mutluyummm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°𝙺𝙰𝙷𝚁𝙰𝙼𝙰𝙽 Ş𝙰𝚁𝙺𝙸𝙲𝙸𝙻𝙰𝚁° Askıda
Fanfiction(Şarkıcı AU) Bubbles, Blossom ve Buttercup bir şarkı grubu oluşturmuştur. Bu grubun adı Powerpuff Girls'tür...