part 2🤍

13 1 2
                                    

POV Mijs

"Mijs zullen we zo naar huis? Het wordt al laat." Zegt Do. "Uhm ja isgoed!" Zeg ik. "Gaan jullie nu al!?" Zegt matthy "Ja sorry maar het is al laat en ik moet morgen werken." Zegt ik. "Maar wacht jullie hebben elkaars nummer nog niet toch?" Zegt Do. Ik geef Do een doodsblik en ik zeg: "ohja volgensmij nog niet." Matthy en ik wisselen elkaars nummer uit en ik lach naar hem. "Oke nu is het echt tijd om te gaan." Zegt Do. "Oke doei jongens!!" Zeg ik. Iedereen Zegt ons gedag en we stappen in de auto. Als we thuis aankomen staat de buurman al te wachten. "Hey dames! Ben wel benieuwd wat er onder die kleren van jouw zit Dominique." Zegt de buurman. "Pardon!? Ga lekker andere meisjes lastig vallen!" Zeg ik. En loop door. "Waarom Zeg je niks en loop je gwn door?" Zeg ik. Wat had ik dan moeten zeggen!? Hij vindt het alleen maar leuker als ik tegen hem praat." Zegt Do. Ik laat het voor wat het is en plof op de bank. "Ik ga slapen oke? Slaaplekker." Zegt Do. "Oke slaaplekker!" Ik kijk nog even een video van bankzitters en loop ook naar me slaapkamer. Ik trek een kort broekje en t-shirt uit me kast en doe het aan. Poest me tanden en stap in bed. Niet veel later val ik in slaap.

POV Do

Ik wordt wakker en kijk op de tijd. 11:16 FUCK! ik ren naar Mijs haar slaapkamer en zie haar nog slapen. "MIJS WAKKER WORDEN!!" schreeuw ik tegen haar. "Rustig aan sukkel het is nog vroeg!" Zegt Mijs tegen mij. "Mijs kom op je moet werken om 11 uur! Het is nu al 11:18!" Zeg ik. "WAT!?" schreeuwt ze. "Ga je klaar maken!!" Zeg ik. Mijs springt uit bed en gaat zich klaar maken. 10 minuten later komt ze naar beneden gerend en zegt ze nog snel: "IK GA DOEII!!" "Doeii veel plezier!!" Ik hoor de deur open en dicht gaan. Ik loop naar boven en bedenk me wat ik ga doen. "Ik ga even lekker hardlopen." Zeg ik tegen mezelf. Ik doe mijn sport broekje en shirtje aan. Pak me airpods en sleutels. Doe me schoenen aan en loop naar buiten. Als ik bij een bos aan kom zoek ik een bankje op en ga even zitten. Als ik genoeg ben uitgerust ren ik terug naar huis. En natuurlijk, de buurman. " lekker wezen hardlopen Dominique?" Zegt de buurman.
Ik probeer het te negeren en loop door. Totdat hij me pols vast pakt. "Laat me los viespeuk!!" Schreeuw ik naar hem  "Kom gezellig met me naar binnen." Ik probeer me los te krijgen van zijn grip maar hij trekt me mee naar binnen.
"NEE HELPP!!" schreeuw ik nog harder.
De buurman duwt me op de bank. Het stinkt hier naar alcohol en nog iets. Maar kan het niet plaatsen. "Wil je een lekker glaasje water?" "Nee viespeuk laat me maar gewoon weer gaan!!!" Hij komt naast me zitten en begint me aan te raken..

Heey heyy! Ben ik weer! Part 2 gelijk weer drama! Vandaag waarschijnlijk nog een deel!:)) kusjes, je schrijfster:)

350 worden!

Van vrienden naar?...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu