Pov mijs
"Die geur maakt me al misselijk." Zeg ik. "Nee joh ruikt lekker!" Zegt milo. Eigenlijk heb ik het helemaal niet op clubjes. en ga daarom ook niet heel vaak. "Oke wat gaan we eerst doen?" Vraagt raoul. "Drankje? Eerste ronde betaal ik!" Zegt Robbie. Na dat we allemaal ons drankje op hebben, wat hebben gedanst en gekloot zijn we allemaal wel een beetje aangeschoten. "Zullen we een spelletje doen?" Vraagt matthy. "Ja isgoed ik loop wel mee." Stel ik voor. Terwijl matthy en ik naar de spelletjes kast lopen wordt er in mn komt gegrepen. Ik draai meteen schrik om. "Pardon!?" "Wat?" "Waroom grijp je opeens mn komt?!" "Je Vraagt erom in zoon jurkje." Zegt die nam. "En wat moet ik dan naar een club komen!? Een joggings broek en een trui!?" Zeg ik. "Nouja dat hoeft ook weer niet. Gewoon niet zoon kort jurkje." "Het zal wel." En probeer terug te lopen. "Ik ben nog niet klaar met jou." En hij pakt mn pols. "Ik wil nog dansen." Ik kijk rond of er iemand is van de jongens en zie matthy met een spelletje aan lopen. Hij ziet mij en gooit het spelletje gelijk weg. Rent naar me toe en Vraagt wat hier gebeurd. "Niks gast ik wil alleen dansen met me vriendin." "Mijs?.." vraagt matthy. "Nee matt dit is mn vriend niet!" En ik probeer mn hand uit zijn grip te krijgen. Do komt intussen ook aangerend. "Hey peffert laat mn vriendin is los ze is hier met een andere jongen en niet met jou!" Zegt Do ."Ugh hier heb je je vriendinnetje." matthy die wordt boos. "Raak haar nog 1 keer aan." En hij geeft hem een stomp. "HEEY VECHTEN DOEN WE BUITEN!" Zegt de vrouw in achter de bar staat. Ondertussen zijn de andere meiden en de jongens ook om ons komen staan.Heey! Na een hele lange tijd weer een deel! Ik ben eigenlijk een beetje gestopt en me motivatie is ook weg.. maar ik probeer meer te schrijven.
Doegg,
Kusjes D:)341 worden:)
JE LEEST
Van vrienden naar?...
FanfictionDominique, die vaak Do wordt genoemd heeft een beste vriendin: Mijs. Ze zijn bevriend met een paar jongens, Matthy, Robbie, Milo, Raoul en koen. blijven ze vrienden of worden ze meer dan dat? ⚠️GESTOPT⚠️