part 3🤍

11 1 0
                                    

POV Mijs

Ik zit in de auto onderweg naar huis. Jeez soms haat ik me werk echt. Ik werk in een bakkerij: Jordy's bakkerij. Maar soms is Jordy zoo kut. Ik Parkeer de auto en merk dat Do haar airpod hier ligt. Ik pak hem op en neem hem mee naar binnen. "DO BEN THUISS!! JE AIRPOD LAG BUITEN DUS HEB HEM MEE GENOMEN!" schreeuw ik naar boven.  Geen antwoord. "DOO!?" Alweer geen antwoord. Ik ren naar boven en loop haar slaapkamer in. "Do!?" Ze is er niet. "DOMINIQUE DIT IS NIET MEER GRAPPIG KOM MAAR!" Ik heb overal gezocht maar ze is er niet. Ik ga op de  
bank zitten en app Matthy: Matthy is Dominique bij jullie? App ik naar Matthy. Hij komt gelijk online en reageert: Nee waarom? Nou ik kom net thuis van werk en er lag een airpod op de oprit die van Do is. Maar ze is niet thuis. App ik terug. Robbie en ik komen er gelijk aan!! Krijg ik terug.
10 minuten later gaat de bel, Robbie en matthy. "Heb je echt overal gezocht?" Zegt Robbie. "Ik heb letterlijk OVERAL gezocht. Ze is er niet!" Zeg ik terug. "Waar lag haar airpod dan?" Vraagt matthy. "Kom ik laat het zien." Ik loop naar buiten en laat het zien. "Hier." Zeg ik. Ik zie nu pas dat hij recht voor de buurmans huis ligt.

POV Do

"Nee blijf van me af sukkel!!" "Hoe noemde je me!?" Zegt de buurman tegen me. "Sukkel!!" Schreeuw ik naar hem. Ik krijg een klap ik me gezicht. "Noem me nog 1 keer zo en je krijgt er nog 1." Feluisterd hij in me oor. Hij gaat veder me me aanraken en komt bij me broek. Hij doet het knoopje open... Er komt gebonk vanaf de deur. De buurman loopt boos naar de deur en doet open. "MIJSS MIJSS!!" Schreeuw ik. Matthy beukt de buurman aan de kant en houdt hem tegen. "DO!!" roepen Robbie en mijs tegelijk. Ze rennen naar me toe. En helpen me de deur uit. Matthy laat de buurman los en rent mee naar binnen. "IK KRIJG JULLIE NOG WEL SUKKELS!!" schreeuwt de buurman naar ons. Ik ga op de bank zitten en kijk naar beneden, terwijl Matthy, Robbie en Mijs mij aankijken. "Wat is er in hemels naam gebeurd!?" Zegt Mijs. Robbie komt naast me zitten en wrijft met zijn hand over me rug.
Het voelt vertrouwd aan.
Nou ik ging dus hardlopen en ging even op een bankje rusten. Toen ik terug naar huis wou kwam ik de buurman tegen en trok hij me terug naar binnen. Hij ging me aanraken en toen hij me knoopje van me broek probeerde los te maken bonkte jij op de deur. "We gaan naar de politie." Zegt Mijs. "Nee joh dat hoeft niet" Zeg ik. "Jawel Do het is beter als hij achter slot en grendel gaat." Zegt Robbie. "Ja oke maar we zijn daar snel weg." "Ja dat hopen we." Zegt Matthy.
Nou daar zitten we dan. In de auto onderweg naar het politiebureau.


Heeyhoii!!
Part 3 weer! Ik weet nie of dit het laatste deel is voor vandaag of dat er nog 1tje komt!

Groetjes, Do!<3

538 worden!

Van vrienden naar?...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu