𝗞𝗼𝗸𝗶𝗰𝗵𝗶𝘀 𝗣𝗢𝗩:. 𝗜𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗽𝗿𝗲𝘁𝘁𝘆 𝗮𝗸𝘄𝗮𝗿𝗱 𝘄𝗵𝗶𝗹𝗲 𝘄𝗲 𝘄𝗲𝗿𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗺𝘆 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲, 𝘀𝗵𝗲 𝗸𝗲𝗽𝘁 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘄𝗮𝘀 𝘄𝗿𝗼𝗻𝗴, 𝗶 𝗱𝗶𝗱𝗻𝘁 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗲𝗶𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘄𝗮𝘆 𝘁𝗵𝗼. 𝗛𝗶𝗺𝗶𝗸𝗼 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗶𝗹𝗲𝗻𝗰𝗲. "𝘏𝘰𝘸 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘏𝘰𝘱𝘦𝘴 𝘗𝘦𝘢𝘬?" 𝘀𝗵𝗲 𝗮𝘀𝗸𝗲𝗱, " 𝘸𝘩𝘢𝘵? 𝘪𝘴𝘯𝘵 𝘪𝘵 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴? 𝘞𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘰𝘳𝘴 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘥!" 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝗵𝗲 𝘀𝘁𝘂𝗽𝗶𝗱? 𝗜 𝗱𝗼𝗻𝘁 𝗸𝗻𝗼𝘄. 𝗦𝗵𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗶𝗻 𝗱𝗶𝘀𝗮𝗽𝗽𝗼𝗶𝗻𝘁𝗺𝗲𝗻𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗲𝗽𝗹𝗶𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵, "𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘯𝘺𝘦𝘩." 𝗶 𝗴𝘂𝗲𝘀𝘀 𝘀𝗵𝗲 𝗶𝘀.
. . 𝗛𝗶𝗺𝗶𝗸𝗼𝘀 𝗣𝗢𝗩:
. . 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗽𝗿𝗲𝘁𝘁𝘆 𝗮𝗸𝘄𝗮𝗿𝗱, 𝗜 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗼𝗯𝘃𝗶𝗼𝘂𝘀 𝗶 𝗵𝗮𝗱 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗼𝗻 𝗺𝘆 𝗺𝗶𝗻𝗱, 𝗵𝗲 𝗸𝗲𝗽𝘁 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗶𝗻𝗴 𝗮𝘁 𝗺𝗲 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗵𝗲 𝗸𝗻𝗲𝘄, 𝗶 𝗹𝗼𝗼𝗸𝗲𝗱 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗶𝗹𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗯𝘆 𝘀𝗮𝘆𝗶𝗻𝗴 𝘀𝗼𝗺𝗲𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗲𝗮𝗹𝗹𝘆 𝘃𝗲𝗿𝘆 𝘀𝘂𝗽𝗲𝗿𝗹𝘆 𝗱𝘂𝗽𝗲𝗿𝗹𝘆 𝘀𝘁𝘂𝗽𝗶𝗱, "𝘏𝘰𝘸 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘏𝘰𝘱𝘦𝘴 𝘗𝘦𝘢𝘬?" 𝗶 𝗮𝘀𝗸. 𝗵𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸𝘀 𝗮𝘁 𝗺𝗲 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗶𝗺 𝗰𝗿𝗮𝘇𝘆 𝘀𝘁𝘂𝗽𝗶𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝘆𝘀, "𝘞𝘩𝘢𝘵? 𝘐𝘴𝘯𝘵 𝘪𝘵 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴? 𝘞𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘦𝘯𝘪𝘰𝘳𝘴 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘥!" 𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝘀𝗼 𝗲𝗺𝗯𝗮𝗿𝗿𝗮𝘀𝗲𝗱, 𝗮𝗹𝗹 𝗶 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝘀𝗮𝘆 𝘄𝗮𝘀, "𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵, 𝘯𝘺𝘦𝘩" 𝗶 𝗴𝘂𝗲𝘀𝘀 𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴 𝘀𝘁𝘂𝗽𝗶𝗱.
. 𝗪𝗵𝗲𝗻 𝘄𝗲 𝗴𝗼𝘁 𝘁𝗼 𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲 𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗼𝗱 𝗶𝗻𝗳𝗿𝗼𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝗶𝘁 𝗿𝗶𝗱𝗶𝗰𝘂𝗹𝗼𝘂𝘀𝗹𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗵𝗼𝘂𝘁𝗲𝗱, "𝘕𝘪𝘴𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪! 𝘞𝘦𝘭𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘬𝘰𝘬𝘪𝘤𝘩𝘪 𝗎𝗅𝗍𝗂𝗆𝖺𝗍𝖾 𝗌𝗎𝗉𝗋𝖾𝗆𝖾 𝗅𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋𝗌 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦!" 𝗻𝘆𝗲𝗵, 𝗶 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵, "𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘨𝘳𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘯𝘵𝘳𝘢𝘯𝘤𝘦, 𝘰𝘶𝘮𝘢? 𝘠𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘴 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘸𝘦 𝘩𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥.." 𝗶 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝗮𝗱𝗺𝗶𝘁, 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗳𝘂𝗻𝗻𝘆. 𝗕𝘂𝘁 𝘀𝘁𝘂𝗽𝗶𝗱, 𝗵𝗲 𝗿𝗲𝗽𝗹𝗶𝗲𝘀 𝘄𝗶𝘁𝗵, "𝘰𝘩 𝘴𝘩𝘶𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘪𝘯!" 𝗵𝗲 𝗿𝘂𝗻𝘀 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗵𝗼𝘂𝘀𝗲, 𝗶 𝘁𝗿𝘆 𝘁𝗼 𝗳𝗼𝗹𝗹𝗼𝘄 𝗵𝗶𝗺, 𝗯𝘂𝘁 𝗵𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗿𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼𝗼 𝗳𝗮𝘀𝘁 ."𝘸𝘩𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰 𝘧𝘢𝘴𝘵 𝘰𝘶𝘮𝘢?!?!" 𝗶 𝗲𝘅𝗹𝗮𝗶𝗺. "𝘯𝘪𝘴𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪, 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘭𝘰𝘸 𝘱𝘰𝘬𝘦! 𝘪𝘮 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢𝘵 𝘧𝘶𝘭𝘭 𝘴𝘱𝘦𝘦𝘥!" 𝗵𝗲 𝗿𝘂𝗻𝘀 𝗳𝗮𝘀𝘁𝗲𝗿, 𝗶 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝘂𝗽 𝗮𝗻𝗱 𝗱𝗲𝗰𝗶𝗱𝗲 𝘁𝗼 𝘁𝗿𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗶𝗻𝗱 𝗵𝗶𝘀 𝗿𝗼𝗼𝗺 𝗺𝘆𝘀𝗲𝗹𝗳, 𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝘁𝗶𝗿𝗲𝗱 𝗼𝗳 𝗿𝘂𝗻𝗻𝗶𝗻𝗴.
𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗮 𝗳𝗲𝘄 𝗺𝗶𝗻𝘂𝘁𝗲𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘀𝗲𝗲𝗺𝗲𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗵𝗼𝘂𝗿𝘀, 𝗶 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗹𝘆 𝗳𝗼𝘂𝗻𝗱 𝗶𝘁, 𝗶𝘁 𝗵𝗮𝗱 𝗽𝘂𝗿𝗽𝗹𝗲 𝘄𝗮𝗹𝗹𝗽𝗮𝗽𝗲𝗿 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗗𝗜𝗖𝗘 𝗽𝗹𝘂𝘀𝗵𝗶𝗲𝘀 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗽𝗵𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗯𝗼𝘁𝘁𝗹𝗲𝘀, 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗱𝗲𝗰𝗼𝗿𝗮𝘁𝗲𝗱 𝘄𝗮𝘆 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝗯𝘂𝘁 𝗵𝗶𝗺𝗶𝗸𝗼 𝗶𝘀 𝗹𝗮𝘇𝘆, 𝗻𝘆𝗲𝗵. "𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘪𝘵, 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘰 𝘴𝘭𝘰𝘸 𝘳𝘦𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘥!" 𝗵𝗲 𝗲𝘅𝗹𝗮𝗶𝗺𝘀. "𝗁𝖾𝗒! 𝖳𝗁𝖺𝗍𝗌 𝗋𝖾𝖽𝗁𝖾𝖺𝖽𝗉𝗁𝗈𝖻𝗂𝖼!" 𝗶 𝘀𝗵𝗼𝘂𝘁, 𝘁𝗵𝗮𝘁𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗮 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴. 𝗜 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗱𝗲 𝗺𝗲 𝗹𝗼𝗼𝗸 𝗲𝘃𝗲𝗻 𝗺𝗼𝗿𝗲 𝘀𝘁𝘂𝗽𝗶𝗱 𝘁𝗵𝗮𝗻 𝗶 𝗮𝗹𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆 𝘀𝗲𝗲𝗺𝗲𝗱 𝗯𝗲𝗰𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗵𝗲 𝗿𝗲𝗽𝗹𝗶𝗲𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵, "𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘭𝘭 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵? 𝘰𝘩! 𝘞𝘪𝘵𝘤𝘩 𝘭𝘢𝘥𝘺 𝘮𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘶𝘱 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘴 𝘉𝘺 𝘣𝘳𝘦𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘰𝘵𝘪𝘰𝘯𝘴! 𝘕𝘪𝘴𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪!" 𝗵𝗲 𝗹𝗮𝘂𝗴𝗵𝘀. "𝘰𝘩 𝘴𝘩𝘶𝘵 𝘶𝘱 ouma!" 𝗶 𝗲𝘅𝗹𝗮𝗶𝗺. "𝘭𝘦𝘵𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘸𝘪𝘵𝘩..nyeh."
. . "𝘰𝘬! 𝘚𝘰 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵.. 𝘞𝘩𝘢𝘵𝘴 1+1?" 𝗵𝗲 𝗮𝘀𝗸𝗲𝗱 𝘀𝗮𝗿𝗰𝗮𝘀𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹𝗹𝘆. " 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘣𝘫𝘦𝘤𝘵 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢𝘥𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘮𝘢!" 𝗶 𝗲𝘅𝗹𝗮𝗶𝗺. "𝘨𝘦𝘦𝘻! 𝘑𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘭𝘪𝘴𝘵𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨..." 𝗵𝗲 𝘀𝗰𝗿𝗮𝘁𝗰𝗵𝗲𝘀 𝗵𝗶𝘀 𝗵𝗲𝗮𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗮𝘆𝘀, "𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘳𝘦𝘷𝘪𝘦𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘪𝘱𝘭𝘢𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺𝘴..𝘩𝘰𝘸 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘯𝘰𝘵 𝘶𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵? 𝘠𝘰𝘶 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥!" 𝗶 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝗮𝗱𝗺𝗶𝘁, 𝗶 𝗮𝗰𝘁𝗲𝗱 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝗶 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝘀𝘁𝘂𝗽𝗶𝗱 𝗰𝗿𝗲𝗲𝗽 𝘁𝗵𝗲 𝘄𝗵𝗼𝗹𝗲 𝗱𝗮𝘆, 𝗮𝗻𝗱 𝗶𝗺 𝗺𝗮𝗸𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴𝘀 𝘄𝗼𝗿𝘀𝗲, 𝗶 𝗿𝗲𝘀𝗽𝗼𝗻𝗱 𝘄𝗶𝘁𝗵, "𝘪 𝘸𝘢𝘴𝘯𝘵 𝘱𝘢𝘺 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘣𝘫𝘦𝘤𝘵.." 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀 𝗮 𝗯𝗿𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝘀𝗮𝘆. 𝗜 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸... "𝘯𝘪𝘴𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪𝘴𝘩𝘪! 𝘐 𝘩𝘢𝘥 𝘢𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯! 𝘋𝘰𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘪𝘮 𝘴𝘱𝘦𝘤𝘪𝘢𝘭~?" 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗽𝗵𝗮𝗻𝘁𝗮 𝗯𝗼𝘆 𝘁𝗲𝗮𝘀𝗲𝘀. "𝘴𝘩𝘶𝘵 𝘶𝘱 𝘰𝘶𝘮𝘢! 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱!" 𝗶 𝗹𝗶𝗲 𝗮𝘀 𝗶𝗳 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗽𝘂𝗿𝗽𝗹𝗲 𝗵𝗮𝗶𝗿𝗲𝗱 𝗯𝗼𝘆 𝗱𝗶𝗱𝗻𝘁 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗺𝘆 𝗮𝘁𝘁𝗲𝗻𝘁𝗶𝗼𝗻, 𝗵𝗺𝗺..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .𝗪𝗮𝘀 𝗶 𝗳𝗮𝗹𝗹𝗶𝗻𝗴 𝗶𝗻 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗮𝗹𝗿𝗲𝗮𝗱𝘆?