Naruto:
Yine normal bir okul günü amınako-
Naru: ĞİAAAAAİiAA ANANI SİKEYİM SASKEEEE!!
gözümü açıp önümdeki kocaman örümceğin sahte olduğunu gördüğümde az önceki çığlığım yüzünden herkes bana bakıyordu Sasuke dahil...
Sas: Ben ne yaptım yine lan amınakoyduğum?
Oturduğu sırasında kalkmadan elinde kitapla benimle rahatça konuşuyordu.
Sanarsın Osman bey amınakoyayım.
Kiba: A HA ÖÖ HÖÖ ĞİK HÇ HKĞĞ Ağa HĞĞÖ
Kiba gülmekten gotune ramen giren dinozora dönüşmeye baslamıştı... Bu iyiye işaret değil.
Fazla ramen yiyorum sanırım götüne saske girmiş dinozor diycektim.
Naru: İYİ MİSİN KİBA VEB KİLIR?
Kiba: HIKĞĞ KÖH KÖH ĞĞAYS
Naru: Handara hajima
Kiba: kinduru minduru
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Amınakoyduğumun matematik hocası sınıfa girdiğinde Kiba kendini cok zorluklar çekerek susturmuştu. Defterinin bütün sayfalarını koparıp ağzına tokmak zorunda kalmış olabilirim...
Amann neyse önemli olan o değil ÖNEMLİ OLAN KİBAYLA ÇOK KONUŞTUĞUMUZ İÇİN AMINAKOYDUĞUMUN BOKSHİSİNİN BENİ KURT BAKIŞLIMIN YANINA OTURTMASI?!?!
O kapkara gözleri varya beni benden alıyor. Gözleri gibi siyah saçları, bembeyaz sanki hiç güneş görmemiş gibi teni, yapılı vücudu ve en çokta götü...
Naru(fısıltı): Saske elini versene bi.
Sasu(fısıltı): Ne diyorsun aptal?
Naru(fısıltı): Ya ver bi
Sasu(fısıltı): Yanlış anlayacaklar sus.
Of biliyordum zaten.
YA ELİNİ TUTMAK İSTEMİŞTİM SADECE YA!
Oflayarak kafamı sıraya koyduğumda Sasuke kafamı dürtmüştü ve ona sövmeye hazırlanarak kafamı kaldırdım.
Naru: Ya ne va-
Sasu: Of al zırlama.
NENENENENEEE!!!?
Bana elini mi uzattı yoksa ben mi yanlış gördüm?
Sasu: Ne bakıyorsun elimi uzatmam istememiş miydin?
Hassiktir kızardığımı hissediyorum.
Sasukenin avcu açık şekilde beklettiği elinin üstüne elimi koydum ve diğer elimi çeneme yaslayıp kafamı diğer tarafa ÇEVİRDİM. AHHH TANRIM GEBERİCEM EL ELE TUTUŞUYORUZ!!!
Eğer ilkte elini verseydi eller buz gibi göt karpuz gibi diyip bırakmayı planlıyordum AMA ŞU ANDA BIRAKAMAM AHHH CİDDEN ÖLÜCEM!!!
Kaka: Bu soruya kim kalkacak?
Sasuke aniden elimi sıkıca kavrayıp sıranın altına indirdiğinde irkilip sasukeye bakmıştım.
Diğer eli havadaydı soruya kalkacak herhalde boşuna korkmuştum elimi bırakacağını sanmıştım...
Kaka: Sadece sasuke mi yine...
Kaka: Yapacak birşey yok Sasuke tahtada anlat bu soruyu sözlü notu vericem.
Sasuke ayağa kalkıp elimi bırakırken gitme der gibi ona bakıyordum. Of yaa gitti işte.
Bi dakika da ben bişey bişey diycem.
Ben sanırım bu soruyu sasuke anlatınca anladım lan!
OHA LAN MATEMATİK SORUSUNU ANLADIM!!!
Sasuke anlatmayı bitirim geri yanıma oturdu ve...
Elini tekrar uzattı??!?!
AAAAHASSİKTİRRRR ELİNİ TUTMAI İSTİYOOOO SASUSKE DE BENİ SEVİYO YAAAAAAAĞAAA.
Bende yüzümdeki kocaman sırıtış saklamaya çalışarak elini tekrar tuttum ve tüm ders boyunca bırakmadık.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Matematik dersi bitti ve tenefüs zili çaldı.
Sasuke'nin elini bırakmalı mıyım belki biryere gidecektir?
Çişim geldi.
İşemem gerek.
Ama Sasuke'nin elini bırakamam.
Ya Kiba gelirse takılmak için.
Napıcam?
...
Ya altıma işiycem şimdi.
Naru: Şey Sasuke...
Sasu: 2 saattir kıvranıyorsun git hadi.
Naru: pekii.
Hassiktir utançtan gebericem!!!
Tuvalette işimi hallettikten sonra sınıfa girdim ve diğer ders resim olduğu için tekrar Kiba'nın yanına oturmak zorundaydım offfyaaass.
Bu gün böyle geçmişti sasuke ile hiç konuşmamıştık gün boyunca.
Eve gidince hemen günlüğümü açıp olanları yazmıştım AHHH SASKEMMM KURT BAKİSLİMMM.
O gün çıkışa kadar aramızda hiçbişey geçmedi ve ben eve geldim.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Saat 3:45 ve amınakoyduğum un telefonu çalıyor bu saatte hangi aptal arıyo beni ya?
Yatağımdan kalkıp istemeye istemeye telefonuma uzandım.
Sasuke?
N: Alo sasuke?
N: ...Hey!?
S: Naru...
N: Sasuke sesin çok... Çok değişik geliyor iyi misin?
Kapı ÇALIYOR.
HAYIR BİRİSİ KAPIYA AYI GİBİ VURUYOR!
HAASSİKTİR KAPI KIRILDI!!!
530 kelime...
İLK KITAP İLK BOLUM SOKU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sarhoşken Çalma Kapımı (Sasunaru)
DiversosAçıklamaya yazacak pek bişey yok okuyun iste amk başlık falan değişebilir cunku daha konusu kafamda tam oturmadı