2. rész

6 0 0
                                    

Három órát kellett várnunk, Laci bá megérkezéséig. Természetesen ez idő alatt, nem csak ültünk egy helyben, hanem megpróbáltuk elütni az időt, olyan dolgokkal, mint például, lecsutakoltuk Vivi egyik lovát, Muffint. Ezek után ismét a ,,VERSENYLOVAK" feliratú istállóba vezetett utam. Pontosabban Calipso-hoz és Scarlet-hez. Előkaptam a telefonomat és csináltam róluk eléggé sok képet. Őszintén az egész galériámat a lovak teszik ki. A lovasházba érve csatlakoztam a Vivi, Tina, Hanga között szóló beszélgetésbe. Majd végre az óra tizenegy óra harminc percet mutatott.

-Most már bármikor itt lehet Laci bácsi.-jegyezte meg Tina.

Erre mindenki egy bólintással helyeselt.

-Ma kinek kivel lesz edzése?-kérdeztem, mert őszintén nem tudtam, hogy ki lesz a mai napra az edzőm.

-Ezt majd megbeszéljük, amikor végre ideér Laci bá is.-felelte Vivi.

Körülbelül egy perc elteltével az ajtó nyikorgására lettünk figyelmesek, amin betoppant Laci bá. Egy bézs színű lovaglónadrágot viselt, fekete csizmával és egy barna inggel.

-Szervusztok!-mondta határozott hangon.

-Jó napot Laci bá!-mondtuk kórusban.

-Nem ülsz le?-kérdezte Vivi.-Megbeszélhetnénk a mai edzéseket.

Tudni kell, hogy mindenki tegezi Laci bácsit. Egy nagyon laza edzőről van szó, aki mégis egy határozott ötvenes éveiben járó ember.

-Jövök máár! Jövök!-majd helyet foglalt az asztalnál.

-Akkor ma ki kivel lesz?-kérdezte Tina.

-Nálam szokásosan az egyik lovas Alexa.-mondta Laci bácsi.

-Calipso..-sóhajtottam.

Ez a sóhajtás arra utalt, hogy most eszembe jutott Calipso, Alexa nevéről, mivel ő a gazdája. Arra gondoltam, ahogy együtt ugrunk át Calipso-val egy akadályt, vagy ahogy terepen vágtázunk a végtelenbe. Erre a sóhajtásomra Laci bá (mivel mellettem ült) megveregette a vállamat, majd így szólt :

-Tudom, hogy mennyire szereted Calipso-t..Tudom..Azt is tudom, hogy még sosem ültél rajta..És azt is, hogy nagyon szeretnéd kipróbálni. Hidd el, amint lesz egy kis szünetük a versenyek között, beszélni fogok vele.

-De..Mégis miről?

-Megpróbálom megbeszélni vele, hogy hadd lovagolhass Calipso-n. Vagy hogy hadd menjetek el egy közös terepre.

-És..Mit gondolsz, mikor lesz valamennyi idejük, amikor esetleg kicsit szünetelhetnek?-kérdeztem félénken.

-Körülbelül egy hónap múlva.-jelentette ki.

Ezután a mondat után kicsikét elszomorodtam. Egy hónap? Az olyan sok. És mi lesz, ha közbe bejön nekik valami újabb verseny? Tudtam, hogy ilyen nem valószínű, hogy lesz, de ilyenkor mindenkiben felmerülnek a ,,Mi lesz ha?" kérdések. Amint sikerült egy kicsit lenyugodnom, folytattuk az edzésekről szóló megbeszélést.

-Nati az én lovasom lesz.-jelentette ki határozottan Laci bá.

-Hanga és Tina az enyém.-mondta Vivi.-Ennyien leszünk ma?

-Ma Luca nem jön?-kérdeztem.

-Nem. Illetve a többiek se.-mondta Laci bácsi, a ,,többiek" szó alatt a lovarda többi lovasára gondolt, ugyanis nem csak ennyien vagyunk itt.-Alexa is később jön, ő következik majd utánad.

-Akkor induljunk el csutakolni. Ma ugratunk, úgyhogy Tina, te Fáraóval mész.-szólt Vivi, mivel Fantom díjló, ezért Tina nem szokott vele ugratni.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 23, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Calipso&ScarletDonde viven las historias. Descúbrelo ahora