1.

30 1 0
                                    

,,Švihni si lebo nakoniec nikam nepôjdeš!" Zakričí na mňa mama zdola. ,,Veď už idem!" Zakričala som naspäť. Áno je to tu. Ideme do Kóreje! Strašné sa teším. Je to môj sen. A Lia mi ho splnila. Zišla som dole aj so svojím veľkým kufrom.,, Daj podržim ti ho." Povedal otec a zobral mi ho. Usmiala som sa na nho a išla za mamou. Mama stala pri dverách s prekríženými rukami. Nadvihla obočie a ja som sa otočila na tatu. Objala som ho. ,,Dávaj si pozor." Sepol mi.,, Aj ty." Povedala som a zobrala si od neho kufor. Išla som ho naložiť do mamineho auta. Zakývala som otcovi a sadla si na sedadlo spolujazdca. Mama prišla chvíľu za mnou. Naštartovala auto a išli sme ku mojej naj kamoške. Áno vezie nás tam jej otec. ,,Opovaz sa tam opiť zdrogovať a žiadne párty. Nie že mi prídeš domov tehotná." Pohrozila mi mama a na cestu upierala nahnevaný pohľad. Vedela som že patrí mne. Usmiala som sa a odpovedala.,, Neboj sa mami s černochom sa nevyspim." Na to sme sa obydve zasmiali. ,,Ale myslím to naozaj Rose." Povedala a ďalej sa sústredila na cestu. Zastali sme pred jej domom a vystúpila som aby som sa objala zo svojou kamarátkou. Obydve sme sa po sebe rozbehli až dokým sme do seba nenarazili. Vyobimala som ju. ,,Hrozne sa teším." Povedala a začala okolo mňa skákať ako koza.,, Aj ja."Povedala som a zasmiala sa. Po chvíli prišiel jej otec.,, Dobrý deň pán Mayson.",, Dobrý deň Rose."Povedal a usmial sa na mňa. Pozrela som sa na mamu a videla som že ma slzy na krajíčku. Pribehla som ku nej a vyobimala som ju. ,,Neboj sa neotehotniem." Povedala som a ona sa zasmiala. ,,Dávaj si na seba pozor a aj na Liu." Prikyvla som. Pustila ma a išla za Petrom. To je Lianinin otec. Rozprávali sa a ja som zatiaľ vyložila svoj kufor z maminho auta a dala ho do Lianinho auta. Obydve sme si sadli dozadu. ,,Tvoja mama nejde?" Spýtala som sa. ,,Nie veď vieš aká je histerická." ,,Hovor niečo mne."Povedala som a zasmiali sme sa. Prišiel pán Mayson a vyrazili sme. Celú cestu sme sa bavili o Tom čo navštívime ako prvé. Pán Mayson sa na nás len smial. Nakoniec sme dorazili až na letisko. Lia objala svojho otca rozlúčili sme sa a išli sme dovnútra. Bolo to nádherné. Položili sme kufre na pás a išli nájsť naše lietadlo. Nakoniec sme ho našli a nastúpili. Sadli sme si ja ku oknu a ona na začiatok. Pred letom sme sa ešte bavili o koncerte a nakoniec sme vzlietli. Dala som si slúchadla a zapla Stray kids.
Bude to dlhý let takže musím aspoň niečo pospať. Ale nie teraz. S Liou sme si celú cestu potichu spievali jej pesničky. Aj sme si zahrali Uno. Po chvíli zaspala a ja som skoro hneď po nej zaspala. Zobudila som sa asi večer. Keďže vonku bola tma. Povzdychla som si a išla som na telefón. Lia stále spala. Má strašné rada spánok. Nechápem ale ako môže teraz spať. Sme na ceste do Kóreje! Na Stray kids! To je úžasné. Síce áno spala som ale furt sa mi o Tom snívalo. Ešte 2hodiny. Keďže už minimálne 10hodin už prešlo.  Po chvíli sa zobudila aj Lia. Už sme sa len rozprávali. Nakoniec sme začali klesať. Bože bolo to strašne nepríjemné. Ako keby sa mi zdvíhal žalúdok. Lii to bolo očividne jedno keďže si spievala ich pesničky. Skúsila som to tiež. Zabralo to ale stále mi kolisal žalúdok. Nakoniec sme pristáli. Vydýchla som si. Vystúpili sme a išli si nájsť naše batožiny. Samozrejme Lia bola všade rýchlejšia ako ja takže som ju nachvíľu spustila z očí a už som ju videla stať pri vchodových dverách s našimi batožinami. Prevrátila som nad tým očami. Zišla som ku nej a zobrala si svoj kufor. Vyšli sme z dverí a išli ku veľkému čiernemu autu. Áno Liinin otec je minister. Takže nám poslal auto. Ale nebudeme ho šoférovať mi ale nejaký jeho bodyguard. Dali sme do kufra batožiny a sadli si dozadu. Konecne sme tu. Lia si všetko fotila. Ani sa jej nečudujem. Ja som bola taká istá. Najviac som sa tešila na koncert. S Liou sme sa dohodli že ich pobozkame. Budeme šialené ale nevadilo mi to.

Bangchan

Celú noc som nespal. Vymýšľal som novú melódiu na pesničku Freeze. Choreografiu už máme. Zaspal som asi o siedmej a je deväť. Za týždeň máme koncert. Vyšiel som zo štúdia a išiel za chalanmi. Mali by byť v obývačke a mal som pravdu. Hašterili sa. Jediný Felix normálne sedel a jedol. Všetkých som pozdravil a sadol ku nim. ,,Už máš melódiu?" Spýtal sa ma Hjunjin.,, Nie ešte nie ale pracujem na Tom.",, Len aby si to stihol tento týždeň zabudol si že ju musíme ukázať ľuďom?"Spýtal sa ma Changbin. Prikývol som.,, Idem si priložiť."Povedal Felix a odišiel do kuchyne. Ja som sa po hodine vrátil naspäť do štúdia. Tento krát mi pomáhali aj Seungmin a Hyunjin.



Rose

Po hodine sme zastali pred naším hotelom. Bol pekný. Vystúpili sme a zobrali si kufre a išli do hotela. Pani nám ukázala naše izby a mi sme sa začali vybaľovať. No teda iba Lia. Ja som si zapla telku a pozerala. ,,To snáď nemyslíš vážne."Povedala Lia a pozrela sa na mňa. ,,Čo?" ,,Ty ležíš a pozeráš sa na telku?" Prikývla som.,, Sme v Kóreji nie u nás doma!",, A čo mám podla teba robiť?",,Poďme pozerať pamiatky!",z Lia tento týždeň nie zabudla si že sme tu 2mesiace? Všetko pozrieme za dva týždne a potom čo? Nechaj sa prekvapiť." Povedala som a znova pozerala telku. Všetko tu majú po Kórejsky takže som musela mať zapnuté titulky. Lia odišla oduta do kúpeľne ale som rada že som ju presvedčila aby sme dneska nikam nešli. Ani sa mi nechcelo a bola som dosť unavená. Keď vyšla išla som aj ja. Vlasy si umyjem asi až potom. Dneska si umyjem len telo. Zobrala som si svoj obľúbený šampón kokosový a začala sa umývať. Celú hodinu som si spievala v kúpeľni. Lia na mňa kričala ale ignorovala som ju.
Začala som spievať ešte hlasnejšie. Nakoniec som vyšla a videla som ako sedí na posteli a usmieva sa na telefón. Čo zase pozeráš Felixove fotky? Spýtala som sa a zasmiala sa na Tom ako očervenela. ,,Prestaň! Ty máš určite tiež plnu galériu Bangchana.",, Není plná ale polovica určite."Zasmiali sme sa a ďalej sme to neriešili. Celú noc sme sa rozprávali čo budeme robiť zajtra. Dohodou sme sa že pôjdeme na kávu a pôjdeme sa prejsť po meste. Po hodine Lia zaspala no ja som stále myslela len na Bangchana. Úprimne neviem čo to je. Ale tak ako sa hovorí to čo nemôžeme mať nás priťahuje najviac alebo také niečo. Zaspala som o polnoci.

Bangchan

Hodinu sme s chalanmi vymýšľali melódiu nakoniec sme ju stihli dovečera. Navečerali sme sa zahrali Uno a išli každý po svojmu. Ja mám izbu z Felixom Changbinom a Seunginom. Celú noc som rozmýšľal nad slovami do tej piesne. Nakoniec ma napadlo asi o piatej ráno vyrobený rytmus a to čo by tam zapadalo. Rýchlo som vyskočil na nohy a utekal do štúdia. Napísal som si všetko a rozdelil čo budú chalani spievať. Do siedmej som to mal hotové. Aspoň budem mať pokoj lebo si to nacvicime a budeme mať pokoj. Aspoň nachvíľu. Spokojne som si vydýchol a ľahol naspäť ku chalanom. Bol to dlhý deň ale zase nie taký náročný ako kedysi. Som rád že mám chalanov. Vždy ma tu držia a som rád že je s nami aj Felix. Do rána som už nespal.

Bože toto je nová kniha áno toto bude moja kniha ktorú budem písať s radosťou. Smad si ju užijete Ly<3

Before I goWhere stories live. Discover now