Rose
Ráno som sa zobudila s bolesťou hlavy. Výborne! Pomyslela som si. Nechcela som sa ani postaviť takže som spokojne ležala. Lia už bola v sprche. Uprimne nakoniec som vstala. A to len preto lebo som si potrebovala dať tabletku. Vytiahla som si kabelku a vytiahla brufenky. Zobrala Paralen a zapila vodou čo som mala na stolíku. Asi dneska nikam nepôjdem. Aj keď Lia ma asi vytiahne. Zobrala som si mobil do ruky a skontrolovala všetko. Mala som jeden zmeškaný hovor od mamy a písal mi aj kamarát Lukas. Odpísala som mu a zavolala mame. ,,Ahoj mami."Povedala som a snažila som sa aby som neznela ako keby som práve vstala. ,,Ahoj?" Povedala a z jej tonu som počula že je to zle. ,,Tak dobre ráno?"Skúsila som. ,,Rose! Prečo si mi včera nezavolala?" ,,Mamiii nič sa nestalo boli sme na izbe a pozerali filmy a bola som taká unavená že som už nemala silu ti volať." Klamala som ale tak Lia nebola včera doma a nemusí to vedieť. ,,Fajn a čo ste zatiaľ navštívili?" Spýtala sa. ,,Nič také len neďalekú kaviareň." ,,Aha a dneska?" ,,Dneska tam ideme znova a potom neviem ale viem že s Liou nejdem pozerať pamiatky zatiaľ." Priznala som zaco som si zaslúžila vrazdiaci pohľad mojej kamarátky. Mama sa len zasmiala. ,,Tak si to užite.",,Okeyyy čauko." ,,Ahoj." Zložila som a vzdychla si. Lia sa len zasmiala a ďalej má neriešila. Išla som sa umyť. A to sa mi ešte nechcelo. Zapla som si pesničky a umyla som sa. Vyšla som a Lia už na mňa čakala. Zobrala som si kabelku samozrejme kartičku od dverí a išli sme. Nebolo ešte ani poobede. Ale kávu som potrebovala. Vošli sme do kaviarne a vypýtala som si stredné Latte a Lia čiernu kávu. Len som sa na ňu pozrela. Sadli sme si dozadu do boxu a rozpravali sa. Sedeli sme tam asi 15minut keď nám doniesli kávu. Poďakovali sme a ďalej sme si ju nevšímali. Rozprávala mi čo všetko by chcela navštíviť. Len som prekrúcala hlavu. Je neuveriteľna. Zrazu sa otvorili dvere a dnu vošli asi 8 chalani? Nevidela som im do tváre keďže mali šiltovky. Lia má ignorovala lebo stále básnila len o Felixovi a vystúpení. Zapozerala som sa na chlapca čo stál pri pulte a pýtal sa tých chalanoch čo chcú. Úprimne moc som mu nerozumela len keď objednával po anglicky. Ináč rozprával po Kórejsky. Vtedy som stuhla. Počula som Felixov hlas. Skoro ma porazilo. Pozrela som sa na Liu ktora vyzerala byť zažrata do telefónu. Sadli si za nás. Chvála Bohu si ich nevšímala. Úprimne nechcelo by sa mi ju odliepat od Felixa. Zrazu som začula znova Felixa a vtedy som si povedala že sa mi to nesnívalo. Oni sú naozaj tu. Snažila som sa nejako nepanikarit. Rozmýšľala som ako čo najrýchlejšie ujsť bez toho aby sa na nho Lia hodila.,, Lia?" Spýtala som sa a pozrela na ňu. Kývla hlavou mojím smerom. ,,Počuj keď mi slubis že nebudeš kričať ani pišťať niečo ti ukážem." To už som ju zaujala a pozrela sa mojím smerom. ,,Pozri sa za mňa." Pozrela a keď videla tých chalanoch nič nepovedala. Nespoznala ich. ,,Pozri sa bližšie." Pritisla sa ku mne bližšie a pozrela mi niekde za rameno. Otvorila ústa ale hneď ich aj zavrela. ,,To sú?" ,,Áno sú." Pritakala som. ,, No to má podrz."Povedala ale snažila sa od nich odtrhnúť oči. Nešlo jej to.,, Nezizaj tak na nich!" Ohriakla som ju keď sa tam pozrela minimálne 6krat.,, Zaplatíme a pôjdeme." Povedala som a ona prikývla. Vyšli sme z boxu prešli okolo nich a zaplatili u pokladni. Cítila som jeden pohľad na mne. Pozrela som sa ich smerom a videla som že sa na mňa niekto pozeral. Nevidela som mu do tváre ale bol mi povedomý. Zaplatili sme a vyšli z kaviarne.,, To bolo ofus." Povedala som no Lia vôbec nevnímala. ,,Mohla som sa s ním odfotiť." Zafnukala.,, Určite by ti tu fotku dal aj on je normálny človek a uricte nechcel aby ho niekto okukoval a nie to boze sa s ním fotil. Určite chce aj svoj kľud." Len prikývla. ,,Kam ideme teraz?" ,,Na zmrzlinu!" Začala okolo mňa skákať a ja som sa na nej len zasmiala. ,,Platiš ty!" Povedala som a ona len prikývla. Len som pretočila očami a išli sme. Nebolo to ďaleko ale zase ani nie blízko. Prišli sme a ja som si zobrala čokoládovú ako moje vlasy a ona? Vanilka. Ako vždy. Zaplatili sme a len tak sa potulovali. Ani som si neuvedomila a bol čas obeda. Išli sme teda do tej istej kaviarne. ,,Teraz si už tu fotku s ním urobím!" Vykrikla a rozbehla sa do kaviarne. Začala som bežať za ňou. Snažila som sa ju dobehnúť. Vošla do kaviarne a ja hneď ako výchor za ňou lenže moje brzdiace schopnosti si zobrali asi dovolenku alebo čo a nabúrala som do nejakého chalana. Mal celkom rýchle reflexy takže ma stihol zachytiť skôr ako som dopadla na zem. Už už som sa chcela postaviť a odísť no pozrela som sa mu do očí. Zbledla som a myslím že keby ma teraz pusti spadnem na riť ako malé sopľave decko a uprieram na nho zaujímavý pohľad. To snáď nemyslíš vážne?! Ja tu Liinu zabijem! Ja som nabúrala do Chana!!! Nervózne som sa usmiala. ,,Em prepáč nechcela som." Nadvihol obočie. Postavil ma na nohy a pustil. Zklopila som hlavu a obišla ho. Lia robila dosť toho aby sa tu nedošťala od smiechu. Hodila som po nej vražedný pohľad. To už ju ale naozaj rozosmialo. Prekrutila som očami a išli sme si jesť. Sadli sme si tam kde predtým. Snažila som sa necítiť tak trapne. Bože to bol trapas! ,,Zabijem ťa!"Zavrčala som na ňu. Usmiala sa. ,,Náhodou ste boli spolu zlatí." Povedala a pozrela na mňa. ,,Určite. Najskôr do nho nabúram s mojimi 100kilami skoro ho zvalim keďže mám najmenej o 40kil viac ako on." Povedala som. ,,Ale inak v pohode. Usmiala som sa. ,,Prestaň! Máš 59kil! Kde si nabrala tých ďalších 41kil!" ,,Cez zimu." Mykla som plecom. Len prekrutila očami. ,,Neboj sa určite si nebola prenho ťažká." Povedala a stále sa hrabala v jedle tak ako ja. ,,Mhm."Len som zahmkala keďže rozprávať sa mi nechcelo. Sedeli sme tam dosť dlho a potom šli domov. Rozhodli sme sa že zájdeme spolu do klubu. Povedala že tam spoznala pekného chalana. A že ma aj brata a že tam majú byť dnes spolu. Konečne nejaké odreagovanie. Prišli sme domov a mám 3hodiny na to aby som sa pripravila. Zavolala som máme len aby mi potom nevolala v klube. Povedala som jej že som boli v kaviarni a na zmrzline ale časť s Bangchanom som radšej vynechala. Po chvíli ma nechala a ja som sa šla chystať. ,,Nevedela som že si začala podvádzať Felixa."Povedala som zo smiechom. Pozrela na mňa a zbledla. ,,Nepodvadzam. Navyše nič medzi nami nebolo." ,,Takze bolo." ,,Bola som opitá." Zasmiala som sa. Bol čas keď sme odchádzali. Išli sme po schodoch dole a do mesta. Mali to tu pekne. Zahli sme do prava a videla som klub. Hm bol zaujímavý. Nadpis neprečitam keďže neivem po Kórejsky. Vstúpili sme a do môjho nosa udrela silná vôňa cigariet a alkoholu. Zvraštila som nos. Fuj. Sadli sme si za pult a vypýtali sme si ja Whiskey a Lia tvrdý alkohol. Myslím že vodku. Kopli sme to do seba a ona šla tancovať ja som tam sedela. Zrazu vošiel nejaký chalan do klubu. Nemohla som na nho zaostriť keďže má vyrušila Lia s tými chalanmi. Jeden bol Jisung a druhý myslím že Seogin alebo nejak tak. Lia šla so Seoginom tancovať a mňa s Jinsugom nechala samu. Len som sedela a obkresľovala pohár.
Bangchan
Ráno sme sa s chalanmi zobudili a šli do našej obľúbenej kaviarne. Všetci sme mali kapucne aby nás niekto nespoznal. Všetci by si s nami chceli dať fotku. Otvorili sme dvere a išli sme objednať. Chalanom som objednal to čo chceli a ja som si zobral Late. Sadli sme si pred nejaké dve baby do boxu a čakali. Chalani sa rozprávali a ja som len sedel a čakal. Zachviku nám čašníčka doniesla našu kávu. Poďakovali sme a začali piť. Changbin a ja sme sa začali rozprávať o novej songe Freeze. Hovoril som ako už len chýba text a budeme môcť točiť. Len prikyvoval. Zrazu okolo nás prešli tie dve baby. Moc som si ich nevšímal ale cítil s na sebe pohľad. Pozrel som sa k pokladni a stali tam. Jedna sa snažila nevnímať a druhá sa na nás pozerala. Pozreli sme si do očí a ona odvrátila pohľad. Zaplatili a odišli. Pokrcil som plecom a zase sa rozprával s Changbinom. Sedeli sme tam dosť dlho tak sme šli zaplatiť teda ja som šiel. Chalani chceli ale ešte jesť. Keďže bol obed. Tak som šiel objednať. Objednával som keď zrazu do mňa niekto prutko narazil. Mám dobré reflexy takže som stihol zachytiť nejaké dievca. Neviem kto to bol ale keď sa mi pozrela do očí vedel som že to bola ta čo tu bola ráno s kamoškou. Zbledla keď ma videla a myslel som že keď ju pustím asi spadne znova. Chvíľu som sa na ňu pozeral no potom som ju postavil a ona začala koktať. ,,Em prepáč nechcela som." Mala pekný hlas. Nijako som nezareagoval takže ma len obišla a šla si objednať. Ja som si siel vykoľajeny sadnúť ku chalanom. Doniesla nám jesť najedli sme sa a už naozaj odišli. Venoval som jej posledný pohľad a odišiel. Prišli sme domov a ja som sa začal venovať piesni. Večer som skončil. Nebolo veľa hodín ale chalani už nikde ísť nechceli. Rozhodol som sa ísť do klubu. Neviem prečo. Jednoducho odreagovať. Išiel som do klubu ktorý bol najznámejší. Bol po Kórejsky takže turisti nemali ani poňatia čo je to za klub. Je to klub huličov alebo niečo podobné. Môže sa tam fajčiť aj marihuana. Vošiel som a rovno do mňa vošiel ten smrad. Odkašľal som si a sadol niekde dozadu. Objednal som si od nejakej čašníčky jeden pohár whiskey. To bude všetko a pôjdem. Vypil som a chcel som odísť keď som si vsimol to dievča. Sedela tam s nejakým chalanom a nevyzerala že sa baví. Narozdiel od svojej kamarátky. Kopla do seba ešte jeden panák a odišla na parket. Rozhodol som sa pozrieť na ňu. Krútila sa okolo toho chalana. Držal som pohár v ruke a pozoroval ju. Zrazu sa pozrela mojím smerom.
Rose
Nudila som sa a dosť. Hodila som do seba ešte jeden panák a šla na parket. Začala som sa pohybovať v rytmu hudby. Cítila som na sebe nieči pohľad. Pozrela som sa a nikoho som nevidela no zrazu som sa pozrela smerom k pultu. No to má podrz!!!
Ahoooj takže nová kapitola. Asi budem písať takéto dlhšie keďže je to lepšie. Pre mňa. Napíšte mi vás názor. Kratšie alebo dlhšie. To znamená kratšie by vychádzali častejšie ale dlhšie neskoršie ale bolo by toho viac. Takže čo poviete?
أنت تقرأ
Before I go
أدب الهواةLia a Rose sú najlepšie kamarátky. Na prázdniny pôjdu na 2mesiace do Kóreje. A samozrejme na koncert Stray kids. Obydve majú svojho obľúbenca. Čo keď sa obydve dohodnú že pobozkaju toho svojho? Čo keď to pre jedného z nich bude znamenať niečo viac?