3.

5 0 0
                                    

Od pultu sa na mňa dival Bangchan. Ako náhle som si ho všimla odišiel. Klipkala som očami no zrazu začal do mňa niekto buchat. Ten chalan ktorého sme pred chvíľou spoznali. Lia sa samozrejme motala okolo jeho kamarata. Úprimne ani ja som už nemyslela triezvo. Hodila som sa na nho a pobozkala. Nevinmala som nič len to že mi zašiel rukami na zadok. Zrazu mi ho zmačkol. Zavzdychala som keď som zrazu povedala.,, Oh Chan!" Ten chalan to asi nijako nezaregistroval. Zrazu prišla Lia a začala ma od neho ťahať prec. ,,Myslím že je na čase ísť domov." Povedala.
Ráno som sa zobudila s veľkou ale že pichlavou bolesťou hlavy. Začala som mrnčat ako malá. Lia sa na mňa pozerala ako keby ma ide zabiť. ,,Uvedomuješ si čo si včera spravila?" Očkom som sa na ňu pozerala a záporné pokyvala hlavou mala som úplne okno. Povzdychla si. ,,Boli sme v bare." ,,To si pamätám." Povedala som zachripnutym hlasom. ,,Nechaj ma dohovoriť. Pila si miešala si myslela som že sa ešte tam stihneš dozvracať. Keď si sa hodila na toho chalana."Vykulila som oči. ,,Čože som spravila?" ,,Hodila si sa na toho chudáka chalana ako také zviera. A keď ťa chytil za zadok vzdychla si mu pri uchu oh Chan!" Povedala a to som už stála na nohách. ,,Čože som povedala?" Pocula si dobre. A to ešte radšej ani nejdem hovoriť to že bol niekoľko blokov od teba. To som uz nevydržala a utekala na záchod. To som naozaj urobila? Zatočila sa mi hlava a všetko som to výhodila do záchoda. No úžasné. Pomyslela som si. ,,Za pár dní je ich koncert! Čo to robíme? Bozkávame sa s chalanmi a predstavujeme si že sú to oni." ,,Bacha na jazyk len ty si to predstavuješ."Mrkla na mňa. Prskla som na ňu a zavrela za sebou dvere. Umyla som sa obliekla a pozrela na Liu. ,, Tak čo chces robiť?" Spýtala som sa jej a kývla smerom k nej. Odtrhla oči od telefónu a začala sa usmievať. ,,Tí chalani zo včera nás chcú znova vidieť. Môžme s nimi niekde zájsť." Prekrutila som oči a prikývla, keďže na nič iné som sa nezmohla. Toto bude ale deň!




Čaukoo dlho nič nevyšlo a našla som túto knihu tak som povedala že sa pokúsim to dopísať. Takze takk. Cmuk<3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Before I goWhere stories live. Discover now