Dylemat:Przyjąć propozyc, do drużyny szkolnej (tak czy nie)

23 1 2
                                    

Pov.Akana

Kiedy szłam do szkoły po drodze wpadłam na białowłosego chłopaka,który złapał mnie za rękę i dzięki nie mu stałam cała i zdrowa,a nie leżałam i po chwili się odezwałam.

-Hej Axel co za niespodziewane spotkanie-Przywitałam się z nim i chwilę później odezwałam się jeszcze raz- I dzięki za pomoc jak by nie ty tobym leżała na chodniku, a nie stała-dodałam,a on się na mnie spojrzał i się uśmiechną,a później gdy zaczeliśmy iść w stronę szkoły mogłam u słyszeć jego głos.

-Tak te spotkanie było zaskakujące-powiedział i dodał po chwili z uśmiechem.-Nie ma za co,ale przyznam,że się nic nie zmieniłaś po mimo tych 3 lat.

-Tak,ty też się nic nie zmieniłeś przez ten czas-powiedziałam ze śmiechem i spojrzałam się na niego,a Axel się też na mnie spojrzał i zrezygnowany pokręcił głową,ale sam się za czą śmiać.Gdy już byliśmy prawie pod szkołą spotkaliśmy Marka,który się odezwał.

-Hej Axel!Hej Akana!-Przywitał się z nami.

-Hej Mark!-powiedziałam razem z Axelem.Po kilku minutach zaczęliśmy iść we trójkę w stronę szkoły.Kiedy mieliśmy wejść do klasy chłopaków zatrzymał jakiś chłopak z dredami,a ja w tym czasie weszłam do klasy żeby usiąść w ławce.Po kilku minutach i oni weszli do klasy,i od razu usiedli w ławkach (Axel z tym chłopakiem z dredami,a Mark z niebieskowłosym chłopakiem).

Kiedy zadzwonił dzwonek do klasy wszedł nauczyciel od japońskiego i za czą coś mówić.Po jakimś czasie można było usłyszeć głośny ton nauczyciela.

-Swift i Evans jeśli nie przestaniecie gadać to cała klasa będzie jeszcze dzisiaj pisać kartkówkę-powiedział oburzonym głosem do chłopaków,a po dwóch sekundach można było usłyszeć głos chłopaków,którzy stali.

-Przepraszamy-odezwali się i usiedli.Po dwudziestu minutach zadzwonił dzwonek i wszyscy zaczęliśmy wychodzić z klasy.Kiedy skończyliśmy już wszystkie lekcje pożegnałam się z Markiem i Axelem, i poszłam w stronę swojego domu.Kiedy weszłam do domu zdjęłam buty i poszłam się przebrać w coś luźniejszego.Gdy się przebrałam w jasnoniebieską bluzkę,tego samego koloru spodnie i w czarnogranatową bluzę z kapturem zeszłam po schodach poszłam do kuchni żeby coś zjeść.Po kilku minutach skończyłam jeść i posprzątałam po sobie naczynia,a później skierowałam się do przedpokoju żeby założyć swoje buty. Po założeniu butów otworzyłam drzwi i wyszłam przez nie,i zamykając je od razu. Po dwunasto minutowym marszu dotarłam na boisko,przy którym była rzeka.Kiedy zeszłam na boisko zaczęłam kopać piłkę w stronę bramki.

Pov.Axel

Kiedy szedłem do szkoły po drodze wpadła na mnie granatowłosą dziewczynę,którą złapałem za rękę i pomogłem jej złapać równowagę,a po chwili ona się odezwała.

-Hej Axel co za niespodziewane spotkanie-Przywitała się ze mną i chwilę później odezwała się jeszcze raz- I dzięki za pomoc jak by nie ty tobym leżała na chodniku, a nie stała-dodała,a ja się na nią spojrzałem i się uśmiechnąłem ,a później gdy zaczęliśmy iść w stronę szkoły,a ja się w tym czasie odezwałem.

-Tak te spotkanie było zaskakujące-powiedziałem i dodałem po chwili z uśmiechem.-Nie ma za co,ale przyznam,że się nic nie zmieniłaś po mimo tych 3 lat.

-Tak,ty też się nic nie zmieniłeś przez ten czas-powiedziała ze śmiechem i spojrzała się na mnie,a ja się też na nią spojrzałem i zrezygnowany pokręciłem głową,ale sam się zacząłem śmiać.Gdy już byliśmy prawie pod szkołą spotkaliśmy Marka,który się odezwał.

-Hej Axel!Hej Akana!-Przywitał się z nami.

-Hej Mark!-powiedziałem razem z Akaną.Po kilku minutach zaczęliśmy iść we trójkę w stronę szkoły.Kiedy mieliśmy wejść do klasy mnie i Marka zatrzymał Jude,a ona w tym czasie weszła do klasy żeby usiąść w ławce.Po kilku minutach i my weszliśmy do klasy,i od razu usiedliśmy w ławkach (ja z Judem,a Mark z Nathanem).

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 13, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Przyjaciółka z dzieciństwa || Inazuma ElevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz