Chapter 1

27 1 0
                                    

(A/N: Hello guys! Of course,before you read chapter 1 read the prolouge first:) but anyways I will be not adding the prolouge here so enjoy reading!)

Chapter 1
Liza's POV:
Hello readers, my name is Liza Cruz and I study in Diamond University/DU. I am always top 1 at our class, but do you know? I have a classmate who is a gangster and he had a gang and he's name is ENRIQUE RAMIREZ. but even he's a gangster he's top 5 at our class,but nvm.
Anyways, papasok na ako sa school namin nang may nag bangga sakin.. "Aray!" -Liza
"Yan kasi di ka tumitingin sa daanan mo!"- Enrique
Pag ka tingin ko sa mukha nya, omg! Gwapo nya! pero ang sama ng ugali! >_< And omg! Sya yung kaklase kong gangster!
" Excuse me? For your info-"-Liza
"Huh? Dadaan ka?"-Asar nyang sagot (Enrique)
*Enrique-B , Liza-I
"Whatever, as I was saying, its your fault."
"Whatever I'm just wasting my time here. Bye."
"Tss," I'm just wasting my time here"- gaya nyang sagot(Liza)
After the effing conversation with the gangster ugh! Late na ako ng 5 mins! So I ran fast as I can and pag ka dating ko dun...... waaaahh!! Nagklaklase na sila!! Papasok na sana ko ng...

------
(A/N: Hey guys! Nabitin ba kayo? Lol! Anyways hope you liked chapter 1, do not forget to vote ha? :) Thankies!! And guys to all of the people who don't understand tagalog that much, do not worry, I will be also be making a english version soon! :) so yeah DON'T FORGET TO VOTE AND COMMENT YOU FEEDBACK ABOUT THIS CHAPTER.. AND ALSO 5 READS HERE = Chapter 2 Byee guys!)

&quot;Together,We believe.&quot;Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang