1.

822 53 12
                                    

Jeon Jungkook un bărbat de 30 de ani din Coreea. Este un mafiot ce nu are frică sau rușine de nimic. E sincer, direct,feroce și foarte încăpățânat.

-Bună ziua domnule Jeon!
"Îl salută politios șoferul"

Jungkook nu spune nimic ci doar urcă în mașină cu ochii în telefon.
-Domnule Jeon a sunat Dl Lee și a cerut o a doua șansă. Deci ca deobicei?

-Nu! "Spune fără nici-un interes"
De el mă voi ocupa chiar eu

-Da domnule.

Apoi se pune o liniște adâncă. Însă este oprită de un băiat ce sare în fața mașini Dar noroc că șoferul a pus frână la timp că altfel l-ar fi călcat pe acel băiat.

-CE DRACU? "Tipă JungKook nervos"
-Nu.. Este vina.. Mea domnule..Acel băiat.. A sărit în fața mașini..îmi pare -
-Taci și deschide ușa!
-Da domnule!

Iese Jungkook din mașină și merge spre acel băiat și îl apucă dur de umeri.

-YA COPILE TU EȘTI DUS CU CAPUL?

Acel băiat își ridică capu timid -Scuze..e.. Eu..

Jungkook a vrut să țipe iarăși însă acel puști a zâmbind.. Asta făcându-l să tacă și să se piardă în ochii tânărului și doar îl privea tăcut. -Atunci.. Eu.. Voi pleca.. Îmi cer scuze încă odată.. Domnule..

"Zâmbește"

A vrut să plece dar la prins Jungkook de mână. -Stai!
-Huh? Deja mi-am cerut scuze.

-Domnule sunteți bine? "Apăru șoferul"
-Da! Intră în mașină.

Șoferul nu mai zisă nimic ci doar făcu cum i s-a ordonat.

-TAEHYUNG!! VINNN DUPĂ TINE!!
"Se auzi o voce de băiat ce l-a făcut pe puști să tresară și să se agite"

-Aish ma găsit.. Eu.. Trebuie să plec. La revedere. "Apoi o ia la fugă"
Jungkook a mai vrut să spună ceva dar nu a mai apucat. Acel tip ce a strigat mai devreme sa apropiat de locul unde se afla Jungkook și sa oprit lângă el.

-Ahh.. Ce am obosit.. Unde naiba a fugit? Ai văzut cumva un puști pe aici?

Jungkook se apropie de el și intră cu putere în el. -Ups, sorry sorry but I'm a bad boy"Îi face cu ochiul apoi urcă în mașină" 🙍‍♂️?: Ce naiba-?

-Află totu despre acel puști. Îl vreau!
-Să aflu și despre ce de a-l doilea tip? -Nu! Ăla e doar un prost. Eu îl vreau pe acel puști! Are un zâmbet deosebit!

-Am înțeles domnule!

*-*

-Domnule am ajuns.
-Ok! "Iese din mașină și intră în clădire"

-Aici este domnule!

Jungkook intră fără ezitare. -J..Jungkook?

-Oh? Să înțeleg că nu te bucuri de prezența mea!? Aish sunt atât de rănit.
"Se preface că plânge dar apoi începe să râdă malefic.. " De ce taci dragule?

-Nu este asta dar...

-Atunci? "Se apropie de el și îl i-a de bărbie apoi îi dă un pumn" Cu cine dracu crezi că te pui? HĂ? "apoi îi mai dă un pumn" Dă-mi pistolul acum!

-Nu.. Te implor.. Am copii de crescut"Se pune în genunchi și imploră iertare" Te implor cruță-mă doar de data asta"

Jungkook râde apoi i-a pistolul și trage fără ezitare -Te-am cruțat.

Lasă pistolul apoi iese din clădire. -Ți-am cruțat-o "râde"

𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲 -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum