3.

557 57 18
                                    

-Șefu?

-Da?
-Am rezolvat! Oricum casa acea nu era a lor,ci doar stăteau în chirie.
-Și ei sunt încă în casă?
-Probabil că da. Le-am spus așa cum a-ți ordonat. Le-am spus că au termen până diseară să părăsească casa.

-Ok, poți pleca.

Rămâne singur și începu să râdă
-Și acum, zic să merg să îmi

"salvez" micul iubit:)

-*

Intră în casa unde stă încă familia lui Taehyung și intră fără să bată la ușă.

Și dă de o femeie ce străgea prin casă plângând, și de un bărbat ce bea liniștit

-Cine..sunteți?..
"Întreabă femeia speriată"

Totuși erau 4 bărbați cât ușa... Și nu păreau de loc drăguți -Șefu nostru, este noul proprietar! "Spune unu din ei"

-Oh.. Înțeleg

Jungkook se uita prin jur după Taehyung însă nici o urmă de el

-Dar nu aveți și un băiat?

-Ba da.. Dar fiul meu nu.. Este acasă.. –Ce copil. Părinții lui sunt da ți afară și el lipsește"Bufnește"unde naiba umblă?

-Uite pe cineva ce mă înțelege.

-TU TACI, BĂRBAT BUN DE NIMIC! "Tipă la bărbatul său" Și fiul meu.. Este la muncă. Băiatu meu lucrează ore întregi plus că merge la liceu. .. Așa că vă rog nu vorbiți urât de fiul meu! Vă implor!

"Își apară fiu" –Este un fiu atât de bun!

-Muncește? Ce naiba?

Ușa fu deschisă și pe i-a intră Taehyung plin de vânătăi,murdar și tot plâns -Mami!! "Sare la ea în brațe" Îmi pare rău mami..
-Puiule! Nu e vina ta.. E vina nu mai a bețivului de tactu' doar el este de vină

-Oh, ai apărut?

-Hă? "Se uită să vadă cine a vorbit și dă de acel tip de acum câteva zile.." T.. Tu
-Da, eu "îi face cu ochiul"
-Puiule, îl cunoști?
-Da mami.. El e acel ciudat de care ți-am povestit acum câteva zile. "Spune ușor"

-Oho "se ridică taică-su cu greu și merge în fața lui Tae"-Așa curvă mică te fuți cu străini? Măcar o faci pe bani?
-IDIOTULE NU VORBI AȘA CU FIUL MEU

"Bărbatul " nervos se pregăti să de-a în ea dar sa băgat Tae înaintea mamei lui și primi el palma...-Nu .. O mai răni.. Pe mami.. Nu te mai las să o lovești..

-Îndrăznești, să îmi comentezi?

"Vrea să îi mai de-a una dar îi prinde Jungkook mâna și îl trântește pe jos"

-El este al meu!! Așa că țineți mâinile acasă , dacă nu vrei să rămâi fără ele. -Domnule.. Vă rog așteptați puțin.. Vom părăsi casa.. Imediat.. Dar vă rog lăsați-mi copilu în pace. Vă implor!

-Eu am o altă idee ,ce a-ți spune dacă v-aș cumpără fiul?

𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲 -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum