Jungkook deschise gura pentru a vorbi dar nu știa ce să zică –Asta mă gândeam și eu "spuse Tae apoi se întoarse cu spatele la el"
Jungkook l-a îmbrățișat pe la spate. I-a sărutat spatele, umărul apoi gâtul.
–Noapte bună îngeraș!"Dimineața veni, Taehyung sa trezit cu lacrimi în ochii.. Sa ridicat în
fund și găsit un bilet pernă""Îngeraș a trebuit să plec la muncă. Dar ai haine pe scaun pentru școală și șoferul te așteaptă. Te va duce și te va lua. Și ai grijă ce faci că sunt cu ochii pe tine și să nu cumva să mai stai cu pămpălăul ăla sau chiar și cu alți! Te sărut dulce dragule"
Tae oftează, apoi se dădu jos și începu să își facă rutina pentru școală.
———*———
–Tae! Tae! BABY!
–Ce este?
–Cum ce este? Nu ție rușine să îți ignori iubitul în felul ăsta?
–Andi.. Ai spus că mă vei lăsa..
–Eu? Am spus asta? Mă faci să râd
"îl împinse în peretele din spatele școli" Tu ești al meu. "începu să îl sărute dar la împins Taehyung"–Te rog.. Lasă-mă..–Mă rogi? "Râde.Mai veni încă doi tipi unu stătea de pază iar celălalt începu să îl dezbrace pe Tae." –Am auzit că te-a adus unu cu mașina. Cum poate un sărac ca tine să își permite o mașină d-aia? Tu curvă mică. Ți-o tragi cu altu?
–Nu.. Lasă-mă te rog..
–Și dacă nu ce? Mă vei spune lui ăla ce te fute? HĂ? Eu cred că tu ai uitat cine e stăpânul tău. "începu să îl lovească"
–TAMPITULE NU ÎMI MAI RĂNI PUIUL! "apru nervos Jungkook"
–Pui? Oh da, tu ești prostu de acum câteva zile. Jungkook râse apoi la prins de bărbie –Pizdo lasă vorbăria că astfel de fac pilaf chiar aici în fața tâmpiților ăștia. "Spune pe un ton nervos și dur"
Tipu ăla a vrut să îl lovească dar i-a prins Jungkook pumnul . Apoi îi dădu 2 pumni și cazu inconștient pe jos –Luați-i !! "Apoi bardigoarzi îi luă"
Jungkook se apropie de cel mic, îi sărută obrajii loviți,apoi și-a dat sacoul jos pe care îl purta și i-a acoperit corpul gol și tremurat –Vor plăti pentru ceea ce ți-au făcut îți jur îngeraș îți jur!
CITEȘTI
𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲 -
Action"𝐃𝐞 𝐚𝐳𝐢 𝐬𝐩𝐮𝐧𝐞-𝐦𝐢 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲!" Jungkook un mafiot bogat feroce și fără frică de nimic. Se îndrăgostește la prima vedere de un puști de doar 17 ani cu iubit și tată alcoolic. Acesta află de problemele financiare prin care trece familia puș...