7.

716 63 35
                                    

Jungkook a intrat cu cel mic în casă. La curățat apoi a avut grijă de rănile sale -Te mai doare? "Întreabă îngrijorat"
Taehyung aprobă din cap -Săracuțul..

"Își strânge pumnii nervos"

-De ce ești nervos..? De parcă tu ai fi mai bun.. "Spune Taehyung ironic"

Jungkook se enervează mai tare. Se ridică, îl i-a pe Taehyung de mână și îl trage după el până ajunge în camera "pedepsi" -Stai jos! Stai jos am spus! "Spune dur "Taehyung se așează apoi se aprinse lumina.. Și văzu cum 2 bărbați îl loveau pe fostu său și pe prietenii acestuia -Dă-mi pistolul! "Unu din oamenii săi îi dă imediat un pistol"

Tae făcu ochii mari -Da ai dreptate nu sunt mai bun! "Apoi trase în unu din cei doi, Taehyung începu să tremure și își puse mâinile la ochii însă.. "

-Luați mâinile, și nu îl mai lăsați să își acopere ochii! "Spune dur"

Apoi mai trase încă în unul. Ultimul la lăsat pe fostu lui Taehyung -Acum tu idiotule! "prima oară îi trase un glonț în piciorul stâng"-AUUUU!!

Îi trage și în dreptul apoi continuă tot așa -TAEEE!! TE ROG AJUTĂ-MĂĂĂ!!

Tae era obligat să privească Tot.. Deja era traumatizat.. Stătea cu picioarele la piept. -I-auzi Tae Ajută-l!! HAI ÎNDRĂZNEȘTE SĂ ÎL AJUȚI?

Cel mic nu răspunse și doar plânge
-AM ÎNTREBAT ÎL AJUȚI?
-N..nuu..
-Păcat!

"Apoi îi dădu ultimul glonț în inimă"

-ACUM HAI DE AICI! "îl luă Jungkook de braț și îl duse în apoi în cameră"

Îl trântise pe pat și s-a pus peste el
-Eu te-am ajutat să scapi de idiotul ăla!Nu crezi că trebuie să îmi primesc răsplată? "Începu să îl sărute brutal" -T-te r-rog încetează..

-SĂ ÎNCETEZ?

Începu să îl dezbrace până la piele ,
se dezbracă și el apoi intră în el brutal însă când a vrut să se miște vorbi Taehyung pe o voce tremurată

Te.. Rog.. Oprește-te...
"Jungkook ignoră însă Taehyung vorbi iar' –Îmi pare rău...deși nu știu cu ce am greșit..îmi pare rău..te implor fi mai blând..nu fi ca acel idiot.. Te implor

Jungkook rămâne nemișcat câteva momente apoi iese cu grijă din Taehyung. Îl îmbracă apoi se pe pune în fața sa. –Adică să nu fiu ca el? El cum era? Te lovea? Te viola? Ce îți făcea?

–Mhm.."zâmbește cu greu" făcea totul..
–De ce dracu ai fost cu un așa gen de băiat? "Bufnește nervos"
–E...eu..l-am cunoscut într-un moment greu, ma ajutat, a fost bun cu mine însă a fost așa doar o perioadă scurtă. Începuse să joace jocuri de noroc și să se drogheze iar când nu avea bani "suspină" mă lovea apoi viola.. am vrut să mă despart de el de atâtea ori dar când aduceam asta în discuție, mă lovea..și iar mă..viola.. "Își trage nasul"

–LA NAIBA! se ridică și începe să se plimbe de colo în colo în timp ce înjura" trebuia să îl fi chinuit mai mult pe acel nem-
–Te..implor..să nu mă violezi și tu..vrei ceva..cere-mi..te rog.. Dar nu o face..

–Hei "se apropie de el,își pune mâna pe piciorul băiatului însă acesta tremura și îl privea cu frică" Îmi pare rău

–C...ce?
–Era să o fac "Își strânge pumnul" iartă-mă Taehyung. Promit că voi încerca să mă controlez în prezența ta.
–Tu.. Mă urăști? "Întreabă ușor"
–Prostuțule "se apropie de el" Să te urăsc? "Râde ușor" sunt îndrăgostit de tine. M-am îndrăgostit de tine în prima clipă când ți-am văzut zâmbetul drăguț

–E.. Eu..
–E-n regulă "îi atinge ușor buzele" Te voi face să te îndrăgostești și tu de mine.
–Și dacă.. Asta nu se va întâmpla?
–Se va întâmpla. Mă vei iubi cu timpul. "Cu o mână îl prinde de de bărbie iar cu cealaltă de cap și își presează blând buzele ce acestuia. Taehyung rămâne nemișcat și șocat pentru câteva secunde însă apoi și-a închis ochii și i-a răspuns ușor la sărut. Jungkook zâmbi imediat.

–Îmi rău pentru mai devreme

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Îmi rău pentru mai devreme. Voi fi mai blând cu tine. Dar tu trebuie să fi doar al meu, ai înțeles Kim Taehyung?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 27, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

𝐂𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲 -Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum