3 Bölüm

3.7K 33 19
                                    

Bu adam bana ne yapacak hiç bilmiyorum korkuyorum buradakiler bana aşırı nazlı olduğumu söylediler aslında bu doğru ama bu benim karakterim yarım saat sonra gelip alıcaklarmış herkesle vedalaştım Lema ablam ile az ağlaştık geniş kapıdan içeri Alex bey girdi " Hazırsan gidelim mi tatlım" dedi tatlım mı utanmıştım "hı hı" dedim resmen sesim içime kaçmıştı kafa sağladı eylip çantamı alıcaktım ki

" almana gerek yok senin için değerli bir şey yoksa gidelim her şey var evde kıyafet ayakkabı yani herşey" dedi düşündüm benim için önemli bir şey yoktu kafa saldım ve ona doğru yürümeye başladım yanına vardığımda o kemikli iri büyük eli elimi tutu elim kayboldu o damarlı elinin arasında .

Yürümeye başladı benden yanında biraz arkasında onunla yürüyordum karşıda kapısı açık olan arabaya bindirdi kemerimi taktı kapıyı kapattıp yan koltuğa oturdu bana döndü ve konuşmaya başladı " seni ilk andan sıkmak istemiyorunm ama eski yaşam tarzını tamamen unutmanı istiyorum sen artık bir rahibe değilsin sen benim mimik kızımsın artık bu şekilde yaşıcağız eve girince de kuraları konusucaz tamam mı Bebeğim" dedi şaşırdım.

böyle bir şey beklemiyordum " Anladım Alex bey" dedim uzatmak istemiyorum huyunu bilmiyorum bunu yapamak intihar olurdu bir nevi Alex Bey'in yüzü kasıldı kasaları çatıldı "Alex bey değil güzelim" dedi bunu dişlerini sıkarak söyledi" "Babacık ... diyeceksin seni bu konuda bir daha uyarmak istemiyorum yavrum anladın mı beni " dedi.

Korkmuştum çok sert bir adamdı ve görünümü onu tamamlıyor du kesinlikle simsiyah saçları ve gözleri her daim çatık kaşları siyah pantolon kaliteli olduğu 100 m öteden beli olan gömleği 1-3 açmış katlanmış kol bileklerini dağınık saç serseri görünüşü ve gömleğin düğmelerini zorlayan kasları ben burdayım diye bağırıyor du " tamam " dedim içime kaçmıştı sesim ile konuştum " tamam mı ? " dedi bu bir onay değil di devamını istiyordu " tamam babacık "

Anında bakışları yumuşadı ve eşsiz bir gülümsemesini bana sundu hoşuma gitti o an hep gülümsemesini istedim ama sadece bana gülümsesin isterim bu düşünce yanaklarımı kızarmasına yol açtı yüzüm yanmaya başladı bildiğin " Niye kızardı bakayım o yanakların yavrum " dedi alaylı sesiyle yüzüm iyicene yandı fark etmişti " sıcak oldu da ondan Babacık" dedim yüzümü eğerek bu dediğim de alaylı gülümsemesi daha da büyüdü ve klımayi açtı .

Alex'den

Ah ah her dediğinde sertliğim artıyor o nasıl bir kızarma o an çıkıp sabahlamak isterdim ah nasılda kızarıyor o gülümsemesi off arabayı çalıştırdım yavrum nasıl yorulmuşsa bu gün yola çıkalı yarım saat olmadan daldı

Benim minik Bebeğim ona öyle bir hayat sunacağım ki eski hayatını hatırlıyor olucak

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Minik Rahibe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin