"Rose"
Rose telefondan başını kaldırıp bana döndü.
"Efendim Lisa"
"Okula gelen yeni çocuğu gördün mü?"
Düşünüp cevapladı.
"Jungkook'u mı?"
"Adı Jungkook muymuş?" Dedim şaşırmış bir şekilde
"Bilmiyor musun salak. yeni geldi ilk bizim sınıfa gelecekmiş fakat sonradan anlaşmazlık olunca karşı sınıfa gitmiş"
Oflayıp konuştum.
"Orospuların olduğu sınıfa gitmiş yani"
Kafasıyla onaylayıp telefonuna geri döndü.
Jungkook, ilk geldiği günden beridir dikkatimi çekiyordu. Sesinin tonu ve gözleri çok hoştu.
Onunla sadece birkaç kez göz göze gelmiştik. onlar da sadece 1 salise falan sürmüştü.
Onu sevmiyordum ama nedensizce hoş geliyordu."Pfffff deneme olacakmış"
Taehyung yüzünü ekşiterek buraya geliyordu. 2 haftada bir deneme olduğumuz için yine deneme sınavı olacaktık.
Tae ve Rose konuşuyordu Tabi ben Taehyung ve Rose'nin konuştuklarına kulak vermiyor
-farkında olmadan- jungkook'u düşünüyordum.Düşüncelere dalıp giderken ayağıma bir şey sürtündü. Okulun buralarda hep dolaşan bisküviye benzediği için adını Kookie koyduğumuz kedimizdi.
"Kookie, gel pisi pisi"
Kookie'yi severken karşıdan bizim sınıftaki çocukların buraya geldiğini fark ettim.
Bir saniye ne? jungkook da onların yanındaydı.. NE! Önceden tecrübeli olduğum için belli etmiyor aksine soğuk davranıyordumBuraya geldiklerinde ,aralarında en yakın olduğum kişi, Bambam selam verdi ve oturdular.
" bu ders dışarıda mıyız lan?" Dedi Rose'ye
Rose göz devirip cevapladı.
"Ben Öğretmen mıyım Bam?"
Bambam ona tersçe bakıp önüne döndü.
Peki ben ne mi yapıyorum.
Jungkook'a arada bir bakıyordum ama belli etmiyordum çünkü yüz vermeyecektim zoru oynamayı severim.Jungkook da tam tersi beni bakışlarıyla yiyordu bildiğiniz gözünü hiç ayırmadan bakıyordu.
Utandığım için sürekli gözlerimi kaçırıyordum en sonunda dayanamayıp ayağa kalktım.
"Eee Rose kalk bi kantine gidelim"
Rose yüzünü ekşitip konuştu.
"Lan daha yen-"
Kolundan çekeleyip okulun içine ikimizi soktum
"Ananı sikeyim bakışlarıyla yedi beni"
Gülüp konuştu.
"Aynen lan hoşlanıyor bence ben öğrenirim onu"
Heyecanla konuştum.
"Seviyor mudur sence lan?!"
Gözlerini kısıp konuştu.
"Hmm seviyor mu bilmem ama hoşlanıyordur kesin"
Ellerimi çırpıp konuştum.
"Umarım"
Rose bi anda aklına bir şey gelmiş gibi konuştu.
"Lisa söylemeyi unuttum hani şu Eunwoo varya seni seviyormuş."
Şaşkınca yüzüne bakıp konuştum.
"C sınıfındaki Eunwoo? Hani tüm kızların aşık olduğu"
"He o valla şaşırdım bende"
Hala inanmamış bir şekilde baktım ona
"Lan ciddiyim git bi konuş yakışıklı çocuk"
"Düşünürüm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Softcore || LİSKOOK
ФанфикOkula 2 ay önce gelen genç kalbimi öyle hızlı arttırıyordu ki tüm dünya kalbimin sesini duyuyordu sanki.