Ik schreeuwde. Dit was totaal niet normaal. Met een plof kwam ik terecht in een steegje. Het was helemaal beklad met een regenboog en andere weertekens. Achter me kwam een super technische robot aan rollen. ,,Wat-doe-jij-hier?", zei de robot met een robotstem. ,,Ik-leef-netzoals-jij", deed ik hem na. Beledigd rolde de robot weg. 'Scraftel' stond er op zijn rug. Zo zal 'hij' dan wel heten, dacht ik.
Met mijn Cowboybag liep ik het vrolijke steegje uit. Ik kwam aan bij een grote weg. Er zjoefde ineens een auto langs die zijn 'vliegtuigvleugels' uitklapte. Hij begon nóg harder te rijden en hij steeg op. Naar een soort vliegende autoweg. Alle auto's die ik zag hadden felle neon kleuren. Roze, groen, oranje en geel dus. Ik zag geen enkele zwarte auto. Bewonderend liep ik verder. Ik botste tegen een jongen op, die met een soort robothond wandelde. Ik viel op mijn kont, ik had namelijk hoge hakken aan.
,,S..so...sorry", stotterde hij. Ik stond op, maar zakte door m'n been. Weer kwam ik op de grond terecht. ,,Zit!", zij hij met een duidelijke stem tegen zijn robothond. Hij stak zijn hand uit om me overeind te helpen. Ik keek omhoog en keek in zijn heldere, blauwe ogen. Ik smolt helemaal van binnen. Ik pakte zijn hand vast en stond op. Terwijl ik op hem steunde, zei ik ,,Hoe heet je eigenlijk?". ,,Anaconda, aangenaam. Hoe heet jij? En waarom zie je er zo raar uit?", antwoorde hij met een frons in z'n gezicht. ,,Ik ben Fay. Ik werd in een spiegel getrokken en toen kwam ik in een steegje terecht. (Ik wees naar het steegje) De wereld waar ik leef is het niet zo modern als hier. We hebben niet eens robots!", antwoorde ik. ,,Waarom heb je eigenlijk paars haar?", vroeg ik aan Anaconda. ,,Dat is heel normaal hier, hoor.", antwoordde hij. Toen keek hij naar mijn haar, en keek me ongelovig aan. ,,Maar..Maar... ", stotterde hij. ,,Je bent de uitverkorende!", riep hij. ,,De úitverkorende!?", gilde ik.......Hoe loopt dit af? Is Fay de uitverkorende? Maar hoe kan dat? Dat zie je in het volgende deel van Aisha.
Ik ben natuurlijk niet zo goed in schrijven, zoals Aisha. Maar ik doe erg mijn best om het boek niet te verpesten! Zin in het volgende deel? Hou Wattpad in de gaten! X Isa
JE LEEST
Mirror
FantasyWat als je spiegel plots een portaal word? En wat als je daar nooit meer uit komt? Fay's spiegel word plots een portaal. Maar niet zomaar een portaal. Een portaal naar het land Veria. Het land uit haar dromen. Maar wat gebeurt er als ze vast komt t...