1

107 13 86
                                    

Sedím ve svém pokoji a jím večeři, jenom se snažím vymyslet co si pustím za film... Doma je dost nuda protože rodiče nejsou doma a jsem tu sám, takže se musím zabavit u filmu... Dobře... Mohla by být zábava pustit si nějaký horor... Třeba... Halloween zabíjí...? Jo, to je taková ta klasika u které už se snad nikdo nebojí... Tak jo... 

V půlce filmu jsem uslyšel zaklepání na dveře, chvíli jsem váhal... Ale potom jsem je šel otevřít... Nic tam nebylo tak jsem si řekl že to bylo v tom filmu... Když v tom mi pípl mobil...

Neznámé číslo: Ahoj :)

Já: Ehm... Známe se?

Neznámé číslo: Já tě znám... Ale ty mě asi ne...

Já: Kdo jsi?

Neznámé číslo: To tě nemusí zajímat Yoongi...

Já: Jak víš moje jméno?

Neznámé číslo: Už jsem ti to říkal znám tě... Dokonce vím co teď děláš...

Já: Pfff... Když víš co dělám, tak mi to řekni!

Neznámé číslo: Díváš se na horor, před chvilkou jsi se podíval za dveře protože se ti zdálo že někdo klepal...

Musím uznat že po téhle zprávě mi naběhla husí kůže.... 

Já: Jak to sakra víš?

Neznámé číslo: Víš, píšu ti protože ti chci říct jednu věc...

Já: Jakou?

Neznámé číslo: Nikdy nejsi sám Yoongi...

Já: Ehm... To mi říká hodně lidí...

Neznámé číslo: Doslova, Yoongi... Nikdy, nejsi sám...

Já: Dobře, dobrý prank, kdo z naší party jsi?

Neznámé číslo: Nejsem z vaší party Yoongi, ale neboj, i je sleduju...

Já: Chvíli jsem ti věřil Jimine ale teď ti nevěřím...

Neznámé číslo: Jimin ti neodpoví...

Já: Nech toho Jimine...

Neznámé číslo: Je mrtvý Yoongi...

Já: Prosím, přestaň...

Neznámé číslo: Podívej se sám Yoongi...

Neznámé číslo: Podívej se sám Yoongi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Já: Zavolám policii...

Neznámé číslo: Víš kdo táhne za ten šátek Yoongi? A víš kdo za ten šátek zatáhl moc? Jimin je mrtvý, Yoongi...

Neznámé číslo: Pravda je Yoongi taková, že pokud to uděláš, stejně nestihnou dojet dříve, než já zaklepu na dveře tvého pokoje... 

Já: Proč mi to děláte kluci?! Tohle není funny! Kdo. Z. Vás. Je. Za. Tím. Mobilem?!

Neznámé číslo: Dokážu ti že to nejsou kluci...

Já: Myslím že se bez toho důkazu obejdu...

Já: Kdo mi zaklepal na dveře?

Já: Kdo jsi?

Já: Nech mě být!

Neznámé číslo: Ťuk Ťuk Yoongi, pročpak mi nejdeš otevřít?

Já: Psychouši, co uděláš, když ti otevřu?

Neznámé číslo: Co myslíš Yoongi?

Já: Zabiješ mě...

Neznámé číslo: Na to by tě byla škoda.. Unesu tě... Potom možná...

Já: Víš o tom že když mi tohle píšeš, tak mě tím vůbec nemotivuješ jít ty dveře otevřít, že...?

Neznámé číslo: Otevři je...

Já: Dokážu ti, že se tě nebojím... Bez Jimina to tu nemá cenu... Jenom před mou smrtí, řekni mi že je Hoseok naživu...

Neznámé číslo: Proč to chceš vědět?

Já: Miluju ho...

Neznámé číslo: Hoseok ještě žije...

Já: Nezabíjej ho, zabij mě ale ne jeho...

Neznámé číslo: To ti slíbit nemůžu, teď vylez...

Mobil jsem odhodil někam do neznáma a šel jsem ke dveřím... Hoseok mi za to stojí, Yoongi, pamatuj na Hoseoka... Byl by šťastný i v této situaci, je tak statečný... Chovej se chvíli jako on... Otevřel jsem dveře, už jsem jen čekal na svoji smrt, když v tom jsem se podíval kolem sebe, nikde nikdo, jen papírek na zdi naproti mým dveřím, v temné dlouhé uličce... Nebojím se, Hoseok mi za to stojí... Zvládneš to... Rozešel jsem se směrem papírek... Jeden krok, druhý, třetí, čtvrtý, pátý a šestý... Podíval jsem se na papírek... Krvavý nápis na němž stálo:

Otoč se Yoongi :)

Proč ho poslouchám...? Otočil jsem se a uviděl jsem u dveří mého pokoje něco... Co jsem vidět nechtěl... Na zemi leželo tělo... Nějakého člověka který už je nejspíš na lepším místě... To jsem ale nevěděl kdo to je...

Golden RabbitKde žijí příběhy. Začni objevovat