Tohle. Je. Jenom. Sen. Yoongi. Probudí. Tě. Hobi. Který. Je. Na. Živu!!!
Otočil jsem se, byl tam muž... Měl... Králičí masku... ,,K-Kdo jsi?" vykoktal jsem ,,Ptáš se mě dnes už tak po čtvrté Yoongi... Chceš, dopadnout jako Hobi? Moc bych se nevyptával..." podíval jsem se na něj ,,Co ostatní?" zeptal jsem se ,,Myslíš zbytek party?" zasmál se ,,Mrtvý, všichni" řekl ,,Tohle není pravda, že ne?" podíval jsem se na něj ,,Co Kookie? Tae? Joon? Nemůžou být všichni-" nedořekl jsem ,,Ale jsou Yoongi, chceš vědět, jak umřeli? Neboj, nebylo to tak hrozné..." řekl ,,Ne, nechci" řekl jsem a vytekla mi slza, rychle jsem ji setřel a usmál jsem se ,,Proč se usmíváš?" zeptal se ,,Řídím se sluncem..." řekl jsem ,,Nechápu tě, řekni, proč se usmíváš?!" namířil na mě pistolí ,,Jeden člověk mi jednou řekl, že je lepší usmívat se i v těžkých momentech protože jsou mnohem lehčí, ten člověk byl slunce..." řekl jsem a stekla mi další slza, proč si těmito větami tak ubližuji? ,,Moudrý to člověk, teď pojď se mnou!" vykřikl a já jsem k němu přišel ,,Hodný kluk..." zasmál se, když jsme vyšli z mého pokoje, měl jsem co dělat abych se nerozbrečel, pořád jsem se snažil usmívat... Ale když jsem ho zase viděl, ležet, na té zemi... Mrtvého, nešlo mi to, slzy mi začali stékat ale i přes to jak jsem byl nešťastný jsem se usmíval, koutky mi cukali, chtěli povolit a spadnout k zemi, ale já jsem jim to nedovolil... Kvůli Hoseokovi...
,,Nastup si" řekl ten muž ,,Jak tě mám oslovovat?" zeptal jsem se ,,Bunny" řekl a já jsem se zoufale zasmál ,,Proč se směješ?" zeptal se ,,Připomnělo mi to kamaráda..." řekl jsem ,,Kooka?" zeptal se on ,,Jo... Jak to víš?" zeptal jsem se ,,Když jsem ho zabíjel, vypadal jak umírající králík..." děkuju za povzbuzení... Sedl jsem si do auta a chvíli jsme jeli, ale potom mě přemohla únava, usnul jsem...
"Yoongi! Yoongi uteč! Yoongi zachraň se!" zase jsem vyděl tu nejkrásnější tvář ,,Hobi!" zavolal jsem a rozeběhl jsem se za ním ,,Yoongi! Nemá slitování! Zabije i tebe!" řekl ,,Ale Hobi, Já chci být s tebou" řekl jsem smutně ,,Já taky Yoongi, ale ty musíš ještě žít, došel jsem se rozloučit" řekl ,,Tohle je jenom sen, že ano?" Zeptal jsem se ,,Ano... Až se probudíš už tu nebudu... Ale musíš se zachránit, slib mi to Yoongi!" řekl ,,Slibuju Hobi... A Hobi, co jsi mi to chtěl říct?" zeptal jsem se ,,Yoongi, to že-"
Najednou mě probudil ten Bunny, zrovna v této chvíli, ucítil jsem že mám mokré tváře, rychle jsem si je utřel a zase jsem se usmál... ,,Proč bulíš?!" zeptal se ,,Špatný sen..." řekl jsem když jsem otevřel oči úplně, všiml jsem si že ležím v posteli... ,,Co se ti zdálo?" zeptal se ,,O tom tvojem Hoseokovi?" zasmál se, mlčel jsem a asi pochopil, že má pravdu ,,Vážně? To jsi ho až tak moc miloval? Ha! To určitě..." řekl a začal se smát... Mě do smíchu nebylo ,,Asi jsi do nikoho nebyl zamilovaný, když ti tohle přijde vtipné..." řekl jsem smutně, ale i přes to... Jsem se usmíval ,,Byl a žádné vyptávání! Nebo dopadneš hůř než Taehyung!" řekl ,,Co jsi udělal s Taehyungem?" zeptal jsem se a rychle jsem na něj otočil hlavu (To máš za to s Jiminem armysarelove!) ,,Pff... První jsem do něj začal řezat, bylo rozkošné ho vidět jak brečí, zpoté jsem si začal hrát s vnitřnostmi a poté jsem si jich pár vzal... Potom jsem ho prostě jen různě kuchal, poslední co zakřičel před svou smrtí bylo: "Miluju Gucci!" a potom umřel..." dokončil svoje vyprávění a já jsem zase ucítil, jak se ta vlhká tekutina zvaná slzy... Začala rozlévat po mích tvářích...