,,Dobře, Yoongi, teď si lehni a zkus usnout, věř mi, že ti nic neudělá když usneš, má k tomu všemu svůj důvod" řekl Hobi ,,Jaký důvod Hobi?" zeptal jsem se ,,To ti řeknu jindy, teď se vyspi... Dobře?" zeptal se ,,Ano" usmál jsem se trochu zoufale, lehl jsem si a přikryl jsem se, potom jsem jenom cítil Hobiho vůni a jemný dotek na mém čele... S tím pocitem, jsem se vydal do říše snů...
RÁNO
,,Dobré ráno" řekl Bunny ,,Dobré" řekl jsem ironicky ,,Ale noták... Nebuď na mě naštvaný, asi tě potěší že jsem Jina nezabil..." co? ,,Co?" zeptal jsem se ,,Nezabil jsem ho!" zařval ,,Klid, proč?" zeptal jsem se ,,Docela se mi líbilo jak jsi mě poprosil" řekl ,,A když řeknu prosííím řekni mi aspoň tvoje jméno?" zeptal jsem se ,,Tohle platit nebude, řeknu ti leda Jk" řekl a já jsem se zamyslel, tak, Kookie je mrtvý, takže ten to není ale nevím... ,,Čím dál víc mi připomínáš Jungkooka" řekl jsem a on se zasmál... Někdy je docela milí ,,Jdu pojíst" řekl a odešel...
,,Gi, jsi v pořádku?" zeptal se Hobi co byl v rohu pokoje ,,Ano, proč je někdy milí a někdy zlí?" zeptal jsem se ,,Je to cvok, mění nálady jak se mu zlíbí" odpověděl smutně a došel blíž ke mě, sedl si vedle mě na postel ,,Yoongi, tentokrát už ti to řeknu... Miluju tě... Hrozně moc tě miluju, chci abys to věděl, chtěl jsem ti to říct... Tu noc... Ale nestihl jsem to..." řekl ,,Taky tě hrozně moc miluju Hobi" řekl jsem a usmál jsem se ,,Můžu tě políbit?" zeptal se mě ,,A-ano" řekl jsem nervózně, může mě vůbec políbit když je anděl? Přiblížil se ke mě, já jsem se trochu přiblížil k němu a potom, jsme spojili naše rty, takhle procítěný polibek, jsem ještě nikdy nezažil... Miluju ho tak moc... Odpojil se ode mě a odešel zpět do rohu místnosti, chtěl jsem něco říct, ale zrovna došel Bunny ,,Na" řekl a podal mi ramen, počkat- on mi podal ramen? Nevěřícně jsem se na něj díval ale pak jsem si ho vzal... Začal jsem pomalu jíst, páni, dobře vaří...
Ale ne, začíná z toho být romantika, ne horor, asi někoho vykuchám...