Deliriyorum Galiba

144 13 0
                                    

Dedim noluyor arkamı döndüm, koştura koştura evin kapısına geri döndüm, deli gibi yerlerde izmarit aramaya başladım ama yoktu. Bütün bahçeyi delirmiş gibi koşuyordum, hışırtımdan dolayı çıkan seslerden olacak ki ahırdaki hayvanlardan homurtular duymaya başladım. Sinirlerim iyice bozuldu, koştura koştura odama gittim. Odama geçiş yapabilmek için önce büyük odadan yani dedemle nenemin yattığı odadan geçmem gerektiğini biliyordum ama bu sefer yerde yatanlara dikkat etmeden, yanlışlıkla bir iki yerlerine basarak gittim odama. Hemen yatağıma girdim. Ne boktan bir yere dönüşmüş diye düşündüm benim çatlak pencere camından kulubenin sarımsı ışığı çok cılız bir şekilde farkediliyordu. Kulübe görünmüyordu ama ışığı sızıyordu, birkaç saniye boyunca ışığa odaklandım ama ışık birden söndü. Ertesi sabah herkesten geç kalktığım için kahvaltıya en son ben katıldım. Kuzenlerle havadan sudan konuşuyorduk, dün geceki olaydan bahsetmek istedim ama belki dalga geçerler diye üzerinde durmamaya karar verdim. Bütün gün köyün arka bahçesinde maç yaptık, köy yine aynı köydü, bu kadar paranoyayı boşuna yaptığıma inanmaya başladım. Akşam olunca malum bahçede gözleme yaptılar en sevdiğim şey hemen yumuldum miss gibi derken bizim kuzen dedi tuvalete gitmem lazım benim gözlemeyi tutar mısın? tamam dedim. Bu koştura koştura bahçenin sağ tarafına gitmeye başladı. Dedim dur nereye gidiyorsun? tuvalete dedim ya dedi. Tuvalet şurası değil mi? dedim dün geceki kulübeyi göstererek. Kuzen gülümsemeye başladı dalga mı geçiyorsun hacı ?. Kuzen daha fazla beklemeden tuvaletine gitti. Ben yanımdaki insanlardan da cesaret alarak ağır adımlarla malum kulübenin yanına kadar gittim uzun uzun seyretmeye başladım. Kapının üzerinde dev gibi bir mühür vardı yani X şeklinde iki tahta çakılmıştı. Işık falan da yoktu neye bakıyorsun ? birden irkildim ?. Yanımda amcam gülümsüyordu niye baktın buna bu kadar ? amca dedim, bu nedir Allahaşkına ? dün gece ışığı yanıyordu. Amcam güldü, burası bizim bahçeye ait değildi, önümüzdeki şu yıkıntıyı görüyor musun? işte orası Serap yengenin eviydi, kadıncağız ölünce bizde bahçeyi genişletiverdik. Bu da kadıncağızın eski tuvaleti, 3 senedir kapalı yıkıcaz zaten artık işi yok burda. Amca dedim, dün gece ışığı yanıyordu, kapısında'da mühür dalan yoktu ? dedim, yanlış görmüşsündür oğlum olur mu öyle şey dedi.

3 Harfli VakasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin