EXO-K'yle keyifli bir röportaj(gerçek)

6.5K 164 37
                                    

Röportajımız ilerledikçe, EXO artist olarak gerçek kişiliklerini ortaya koydu. Eğlenceli görünen grubumuz yavaş yavaş arkadaşçıl artistlere dönüştü ve üyelerin bireysel niteliklerini merak eder oldum. Sessiz ve Korecesi akıcı olmayan üyeler olduğundan, 12 üyenin hepsine aynı soruları sordum. Sadece bir ortak istekleri vardı. "Kendin ile ilgili övünme" ve diğer üyeler hakkındaki iyi nitelikleri ekle, Bu aniden kompliman show'a döndü. EXO haklı,onlar gerçekten kardeş ve aile gibilerdi.


◆ EXO lideri Suho. (Gerçek adı Kim Jun Myun)

-Suho,yaşına rağmen lidersin,bir çok üye olduğundan bu çok zor değil mi?

Suho: Luhan ve Xiumin'den daha büyüğüm fakat arkadaş gibi geçiniyoruz. SM de 6-7 yıl boyunca öğrenciydim. TVXQ dan siz onu Super Junior Lee Teuk olarak tanıyorsunuz liderlik olarak ondan çok şey öğrendim. MBC'de olmaktan büyük bir keyif aldım.Son zamanlarda yalnız yaşıyorum. Her zaman gördüğümde diyorum ki"Ahi tek başına yaşamak zor olmalı, 12 kişi ile yaşamak daha iyi ve bu kadar çok üye için minnettar olurum.

-Suho nasıl biridir?

Üyeler: O sıcaklıktan hoşlanır. Onun için sıcaklığı açman gerekir. O haklıdır aynı ders kitabı gibi.Nazik ve iyi bir örnektir. Küçüklerini önemser tıpkı bir erkek gibi ve onun iyi bir tarafı. Apgujeong(yaşadıkları yer)'da o yaşanacak harika biri. Eğlencelidir fakat konsantrasyondan taviz vermez. Lider olarak insiyatif alır.EXO Suho olmasa var olamazdı eğer varsa bu onun sayesinde.Ben(Chanyol) ağabeylerim arasında en çok onu seviyorum.

-Suho için Lee Su Man kimdir?

Suho: Benim için, Başkan Lee Su Man diğer babamdır.

◆ Baekhyun,yüksek notlardan sorumlu kişi(Gerçek adı Byun Baek Hyun)

-Baekhyun nasıl biridir?


Baekhyun: Ezik(gülerek).Dostcanlısıyım. Rahatça herkesi tedavi edebilirim.Toplumsal açıdan. Yayınlar sırasında daha aşına gerlise zekam gerçekten parlayacak,Hırslı olmayı tercih ederim. Vokallerim için tanınan olmak ve çeşitli programlardan sorumlu olmak istiyorum. Çevremizde ki şovmenler gibi.Oyunculuğu öğrenmek ve her şey de en iyi olmak istiyorum.(Üyeler) Baekhyun gerçekten çok yetenekli.O tüm zamanların en yetenekli insanıdır.

-Baekhyun ile ilgili aramalarla ilgili olarak SNSD'den TaeYeon var dı?


(Baekhyun) TaeYeon sunbae SM şehir konserinde bana göz kulak oldu. Gençim bu yüzden bana çok iyi davranır. Tabi ki hepimize. Sarışınım ve TaeYeon 'I Got A Boy' sırasında sarışındı. Sanırım fanlarımız görsel olarak eşleştiğimizi düşünüyor. Ama SNSD de tıpkı EXO gibi.SM'sin küçükleriyiz.

-O halde SNSD Baekhyun için nedir?

Baekhyun: EXO'nun güvenilir destekçileri!

◆ En Küçükleri Sehun (Gerçek adı Oh Se Hun)

-En küçükleri olmanız,grupta en alt kısımda olmanızı mı sağlıyor?

Sehun: Hayır! Aslında 0 seviyesindeyim.(Suho) Aslında en küçükler iyilik yapılmasını istemez fakat Suho'dan istediğim zaman beni hiçbir zaman dinlemez . Benden iyilik isteyenler sorarak yapmalı.(Üyeler) Sehun kibar ve şirin. Ama bazen çizgi aşıyor ve D.O. dan çarpı alıyor.D.O. grupta cezalandırma sisteminin başıdır. (Gülüyorlar). Sehun hatları arasında çapraz çizgili stilidir.O çapraz çizgisinde abilerini sallar ama ona kızamazsınız.

-Sehun üye olarak nasıl biri?

Üyeler: Gördüğünüzün aksine,çok bağlıdır. Aslında abileri için herşeyi iyi yapar. Küçüğümüz gibi görünmüyor ama yumuşak kalplidir. Bir şey olduğunda,Yatmadan önce tüm üyeler için dua eder.Tatlı.

- Luhan Sehun için nedir?

Sehun: Ah,Yorumu anladım biz bir birimize çok benziyoruz. İlişkimiz baloncuk çayı üzerine kuruldu.O benim baloncuk çayı içmek istediğim tek kişidir.

◆ Karizmatik D.O is (Gerçek adı Do Kyung Soo)

-D.O nasıl biridir?

Üyeler: Düşünceli ve nazik 'gerçek bir erkek. Oldukçe soğuk kanlıdır.Şirin görünümlu fakat kişiliği gerçek bir adam gibidir.Kalıcıdır. Hoş görünümlü ve onurlu bir kişiliğe sahiptir. Hassas,sevimli ve oldukça beceriklidir.

-Sesinin büyüleyici noktaları hakkında ne düşünüyorsun?

D.O.:Etrafımdaki insanlar dinlemesini kolay olduğunu söylüyor. Herhangi bir şarkıyı bile iyi yapabilir. Aslında, garip, Şarkı sözlerine bakmam fakat şarkı söylediğim de sadece melodilere konsantre olurum. "Wolf"şarkısını aldığım da çok düşünmedim.

-Growl D.O. için nedir?

D.O: EXO'nun "Wolf" tan sonra geliştirdiği şarkıdır. Bu şarkı tüm üyeleri müzikal ve kareografik yönünden oldukça yükseltti.

◆ Bitmeyen Süs Kai (Gerçek Adı Kim Jong In)

-Kai'nin cazibesi nedir?

Üyeler: 10 yaşından itibaren çok iyi yaptığı dansları. Seksi bir çocuk. Terlediği zaman bile çok havalıdır. Onun ifadesi ve jestleri nedeniyle 'Growl' finali çok iyi oldu. Kai sabırlı ve çok olgun bir küçük kardeş. Onun düşünceli tavırları diğer üyelerinde dikkatini çekiyor.


-Aktris Yoon Se Ah çıktığı yayınlar da sıklıkla Kai'nin ideal bir tipi olduğunu söylüyor. Ona herhangi bir cevap vermek istermisin?

Kai: Çok teşekkür ederim. SBS kanalında yayınlanan Gentleman's Dignity dizisinin büyük bir fanıydım. Ben aslında bir drama izleyecisi değilimdir fakat o dramayı izledim. Yoon Se Ah, Senin dramalarını seyrediyorum ve gelecekte kendimi sana resmi tanıştırmak için çok çalaşacağım.

-Kai için KangTa nedir?

Üyeler: Bay Kang Ta yöneticiden yanı sıra;Basketboll oyuncusu Kim Joo Chan gibi görüyor.Aktiris Ahn Moon Sook ve Aktör Cha Tae Hyun(Kai) DNA mın aranmasını istiyorum.buna ek olarak Baekhyun Hyung (Abi) komediyen Lee Sung Mi ye benziyor.

◆Görselden Sorumlu kişilik,Chanyeol

-Chanyeol kendini çok seviyorsun gibi görünüyor bize kendini övmek için zaman ayırmanı istiyorum lütfen.

Chanyeol: Çok parlak ve iyimserim. Diğer insanlardan önce kendimi daha çok seviyorum. Enstürumanlar da ve aşçışıkta iyiyimdir. Bazı şeylerin onanırım bu yüzden 'Midasın Elleri' yimdir. Bilgisayar ve elektronik olan herşeyi onarabilirim. Evimizde bir masaj koltuğu ve onu kendi ellerimle monte ettim.(Üyeler) Neşeli bir arkadaş. Grubumuz da düzeltme işin sorumlu kişidir.Her zaman bizlere iyilik yapar.

-Sizi aratığımız da Sulli arama olarak çıkıyor,M Coutdown olmak nasıldı?

Chanyeol: Öğrencilik yıllarımızdan beri birbirimize çok yakınız. Sanırım bir çok kişi yalnış anlıyor ama biz sadece yakınız. 'M Countdown' çok eğlenceliydi. Ben gerçekten titriyordum fakat iyi yaptığımızı düşünüyorum.(Gülüyorlar)

-Son zamanlar da bir radio programında grup için de en iyi görsel özelliğe sahip olduğundan bahsettin,hala aynı mı düşünceye sahip misin?

Chanyeol: Tabi ki! Fakat kendi düşüncelerimden bahsettim.Kendimde en iyiyi severim(Gülüyorlar)Aslında 12 üyemizde yakışıklı görünüyor. Görsel olarak bakıldığında hepimiz aynıyız.

-Chanyeol için F(x) nedir?

Chanyeol: Öğrencilik yıllarımı birlite geçirdiğim iyi bir arkadaş ve Sunbae.


bu röportajın exo-m devamı için sonraki bölüme de bakın.

EXOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin